Shalom.
Ha, je hebt zeker een psv shirt met van persie

slettebak [@] gmail.com
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:30 schreef JaWi het volgende:
Ha, je hebt zeker een psv shirt met van persieNee ;-)
ja, het is mogelijk...
ZONDER GARANTIE!!!! kan ik je vertellen dat je het eraf zou kunnen moeten strijken... maar, dat weetik niet zeker Feijenoord Rotterdam 4 life!quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:30 schreef JaWi het volgende:
Ha, je hebt zeker een psv shirt met van persie![]()
.
.
.
Licht natuurlijk aan de manier van drukken he. Je kun theus niet alles zomaar eraf strijken.
Als het echt bagger is kun je met een beetje trekken aan de opdruk ook nogal wat bereiken.
Als het al erg vaak gewassen is kun je het trouwens sowieso beter laten, omdat dan de plaatsen waar de letter gezeten heeft donkerder zullen zijn dan de stukken shirt eromheen.
p.s. toch niet een shirt gepikt van een teamlid he![]()
Nee niets gepikt, was alleen een paar maanden geleden iets fout gegaan toen mijn broertje een shirt liet bedrukken...
Maar waarschijnlijk is er dus niets meer aan te doen... Er is een paar maanden geleden iets fout gegaan tijdens het bedrukken, en je komt er nu pas mee... En je bent niet gelijk naar die bedrukkerdinger gegaan? Kortom een V. Persie shirt.
I'd rather have the scarVan Persie Nummer 10Eindhoven de Gekste!
![]()
\[b\]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground\[/b\]
Shalom.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Van Persie Nummer 10Eindhoven de Gekste!
Dat zei ik dus ook al
Maar goed, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het moet![]()
slettebak [@] gmail.com
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoMailbird - E-mail made beautifulAliExpress - die hebben ALLES! Shalom.Misschien kan je het in een winkel vragen waar ze die dingen er ook op drukken?
En anders, nieuw shirtje kopen![]()
slettebak [@] gmail.com
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Van Persie Nummer 10Eindhoven de Gekste!
of met PSV kampioenen
![]()
you need less, to become moreJa niet binnenste buiten wassen en dan te heet strijken, dan heb je idd kans dat de print los laat (oppassen dat ie niet aan je strijkijzer blijft hangen)The greatest things in life cost nothing
* WTF pakt even een schaar voor je...blaat