Dat was een grote poef. En jij was nog klein. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:11 schreef lovegrrl het volgende:
ik had altijd mn eigen poef bij mn opa.. was van leer en ik verhouding tot mij heel groot,vond ik altijd zwaar relaxt
Ik zat op de poef, ik hield van de poef, ik heb nu een zitzak.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een grote poef. En jij was nog klein. Dat telt niet.
je kunt er niet voorzichtig op gaan zitten, het laatste stukje moet je altijd vallen.. dan hoor je een plofje/poefjequote:Op dinsdag 27 april 2004 21:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja! ik ben ook benieuwd waar het woord "poef" in godsnaam vandaan komt
Een 'stoof' is toch zo'n houten bak?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Nee, in een echte poef moet jezelf zitten. Jij bedoelt een stoof.
Ja waar gaatjes in zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een 'stoof' is toch zo'n houten bak?
Ja, vooral zo'n lage poef die al wat ingezakt is... Helemaal leuk als de persoon die er op dat moment op zit ook nog vrij lang isquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
En opstaan uit een poef is ook leuk.
Yup... die dingen zie je nog wel eens bij oudere mensen in de woonkamer staan. Tegenwoordig dien ze meestal dienst als laag plantentafeltje.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ja waar gaatjes in zitten.
En daar gingen dan oorspronkelijk nog gloeiende kooltjes in, zodat je inderdaad je voeten kon verwarmen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja waar gaatjes in zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |