Naar aanleiding van deze reactie: gaat het om een aangenaaid labeltje of is er iets op de stof afgedrukt?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:35 schreef schatje het volgende:
Voorzichtig met nagellak verwijderaar, deppen. Of een beetje wasbezine of terpetine.
Staat in de O.P.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze reactie: gaat het om een aangenaaid labeltje of is er iets op de stof afgedrukt?
Je bent je behoorlijk bewust van de merken die je draagt zeg....quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:04 schreef nietzman het volgende:
Dit heb ik twee keer eerder gehad, ook met een overseaz, en met een dickies broek
daarom meteen doen als je m gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:19 schreef joriszss het volgende:
Meestal is de kleur achter het merkje niet kleurecht met de rest van de broek (zeker met spijkerbroeken), als je dan het labeltje er af haalt krijg je misschien kleur verschil te zien. Als je dat nou hebt, gewoon ff de broek in de was stoppen met kleding inkt erbij, dan krijgt je broek een egaale kleur
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:15 schreef Miss_mini het volgende:
laat mooi zitten,je hebt ook nog uns kans dat je je broek ram kapot daardoor maakt
Ik zal zometeen de expert even vragen of we hier in huis ook zo'n ding hebben liggen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:10 schreef daeri het volgende:
met een Torn mesje lijkt me?
De enige reden waarom ik het onthouden heb is omdat de beelden me in mijn slaap achtervolgen.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:38 schreef zovty het volgende:
Je bent je behoorlijk bewust van de merken die je draagt zeg....
Ik zou het niet weten. Ze hebben het in ieder geval bij dequote:Op woensdag 28 april 2004 12:16 schreef skiczukie het volgende:
is dickies een altomerk?
volgens mij interpreteer jij het woord "spuitbus" hier verkeerd..quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:35 schreef schatje het volgende:
Voorzichtig met nagellak verwijderaar, deppen. Of een beetje wasbezine of terpetine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |