* Mtijn hand opsteektquote:Op donderdag 29 april 2004 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ik ook![]()
serieus![]()
Mijn situatie is iets anders.. weet niet of je het gemerkt hebt, maar ik ben hier op Fok! tot wigger verheven.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Mtijn het volgende:
[..]
* skiczukie hand opsteekt
Ik ook...
als je homo bent.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:56 schreef skiczukie het volgende:
leuk plaatje..
ik denk datie sarcastisch was.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:08 schreef wise het volgende:
[..]
als je homo bent.![]()
ik draag geen Evisuquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:10 schreef skiczukie het volgende:
indd.. ik post het niet..
lol, niet zo interessant doen ajb.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:13 schreef skiczukie het volgende:
ik ook niet.. dat jij een plaatje van bernal opzoekt zegt genoeg
Wie ben jij? Leeuwarden?quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:17 schreef Woffel het volgende:
[..]
lol, niet zo interessant doen ajb.
Ik ben niet op de hoogte van "ins en outs", dezelfde kenmerken gelden voor al die andere replica-merkkleding die verkocht wordt (bv. op merkkledingheren.nl). En dat van die andere modellen weet ik gewoon toevallig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:04 schreef matthijst het volgende:
Hey bovy, voor zo'n zeikerd ben je wel erg goed op de hoogte van alle Evisu ins en outs: "Een neppe broek zal iets van 50 tot 80 euro kosten... verkeerde merktekens en slecht afgewerkte naden.... zijn er veel neppe modellen die Evisu zelf nooit op de markt gebracht heeft, oa. 90% van de Longsleeve shirts."
Beetje verdacht.
Dat Nieuwe Revu artikel is wel echt volgens mij.
Wat rot jou dat nou als mensen zich daar aan ergeren?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
wmb niet.
Maar wat rot jou dat nou als mensen een bepaalde broek aan hebben?
Quote 'ie een post van dagen geleden om maar op mij te reagerenquote:Op vrijdag 30 april 2004 09:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wat rot jou dat nou als mensen zich daar aan ergeren?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Quote 'ie een post van dagen geleden om maar op mij te reageren![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |