Ze kijken niet stoerquote:Op donderdag 29 april 2004 13:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kom je DAAR nu bij ?
Altijd toch weer op iemand z'n schrijfouten reageren he?quote:Op donderdag 29 april 2004 13:26 schreef Rio het volgende:
[..]
Waarmee je jezelf, mede door je schrijffout, ook tot het illustere genootschap der kneuzen mag rekenen.
Lonsdalequote:Op donderdag 29 april 2004 13:54 schreef Steve-O het volgende:
Ken me wel ergere kleding voorstellen hoor.
Karl kani bijv.
Dat is geen kleding meerquote:Op donderdag 29 april 2004 13:54 schreef Steve-O het volgende:
Ken me wel ergere kleding voorstellen hoor.
Karl kani bijv.
Kleding kopen en verkopen bij het uitgaan???quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:15 schreef boyv het volgende:
Bleh wat haat ik dat. Lopen ze bij elke club/kroeg/disco/whatever te dealen in die Evisu-broeken (allemaal hetzelfde model natuurlijk). Zo van:
Ga eens naar Hoofddorp, ben ff de naam kwijt van die tent (Challenge misschien), maar daar lopen genoeg gasten rond die hun achterbak vol met Evisu hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kleding kopen en verkopen bij het uitgaan???
Dat heb ik echt nog nooit van m'n leven meegemaakt. Heb er zelfs nooit van gehoord!
Mag ik vragen naar wat voor tenten jij gaat boyv? Wat is de gemiddelde leeftijd in die tenten en in welk gebied bevinden deze tenten zich over het algemeen?
Dan hoor je bij de groep, yoquote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan Lonsdale(Behalve dan dat je dant anti-zwart ben)
Zit het lekker ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |