quote:Ze houden de buurt in de gaten. Meer politie preventief op straat. Heeft het kabinet, namens de bevolking (belastingbetaler) zelf voor gekozen.
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:34 schreef estaloko het volgende:
Ik zit me hier kapot te werken, zie ik buiten 2 wouten in het zonnetje wandelen ntb. TIJDENS WERKTIJD HOUDEN ZE VAKANTIE VAN MIJN BELASTINGGELD
quote:Ja; daarom zijn die smerissen je ook aan 't zoeken.
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:17 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb van 1 Juli tot 3 september vakantie en zit nu lekker geen reet uit te voeren, is dat een misdaad?
quote:Je zit nu te jatten van het bedrijf, crimineel...
Ik zit me hier kapot te werken, zie ik buiten 2 wouten in het zonnetje wandelen ntb. TIJDENS WERKTIJD HOUDEN ZE VAKANTIE VAN MIJN BELASTINGGELD !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:AAN HET WERK DOIX!!!!
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:48 schreef Doix het volgende:
***grinnik*** Ik zit hier te werken, Fok af en toe tussendoor en ik zie geen wouten buiten rond-drentelen (gelukkig maar, ben nogal allergisch voor dit soort wezens namelijk) en ik heb het best wel naar mijn zin op dit moment....
quote:wordt zelf agent, kun je ook op straat lopen en help je de samenleving ook nog.
Ik zit me hier kapot te werken, zie ik buiten 2 wouten in het zonnetje wandelen ntb. TIJDENS WERKTIJD HOUDEN ZE VAKANTIE VAN MIJN BELASTINGGELD !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ehhh, je bedoelt NU, Robar? Maar het is zaterdag... ***mekkermekker...zeurzeur*** Ahhh, toe nou, mag ik ook weekend?
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:40 schreef Robar het volgende:[..]
AAN HET WERK DOIX!!!!
quote:[gein-mode]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |