Dat is het beeld van hem, dat hij d.m.v. Walker de wereld probeert in te sturen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Correctie: wil er even niemand doodgaan muv Chuck Norris?![]()
Misschien is het wel een heeeeele aardige intelligente man
Your wish is my commandquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Edit 2: We kunnen wel een Walkerbash topic openen!
We waren het er al over eens dat Cloutier óf uit een muur óf uit die dikke fikneger zou komen rollen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:23 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Als het dan volgende woensdag toch zover is dat de laatste uitzending van OZ is; Misschien een leuk idee om suggesties te doen over hoe het zal aflopen? Wie zullen er nog vermoord worden? Welke lijken komen er nog uit de kast rollen? Iemand al een idee??? (zonder spoilers uiteraard)![]()
Ik denk dat Ryan zich vol op het Christendom zal storten. Keller vermoord of Vern of Beecher. Ik hoop stiekem de laatste maar ik denk de eerste. Cloutier duikt op zeker weer op. En Cyril krijgt dit keer wel zijn 'speciale sessie'. Dat is mijn idee.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:23 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Als het dan volgende woensdag toch zover is dat de laatste uitzending van OZ is; Misschien een leuk idee om suggesties te doen over hoe het zal aflopen? Wie zullen er nog vermoord worden? Welke lijken komen er nog uit de kast rollen? Iemand al een idee??? (zonder spoilers uiteraard)![]()
Zover waren we hier ook alquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:59 schreef J-Will het volgende:
Ik heb de trailer voor de aflevering van vanavond gezien, en had het liever niet gezien. Ik zal je dit zeggen: er staat iets te gebeuren
Volgens mijn neef uit de States viel hij juist tegen. Te open, te veel ruimte voor een 7de seizoen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:46 schreef Quickbeam het volgende:
fantastische aflevering.. gister gekeken. echt echt echt een goed einde voor deze serie. ik zeg voor de rest niks..
Kijk persoonlijk weet ik van niks. Ik laat het allemaal gewoon op mij afkomen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:01 schreef Quickbeam het volgende:
mhaw ja het was wel heel erg open. Ik vond dat de eerste 5 minuten ook een beetje storend, maar daarna juist erg sterk van de makers. Het leven van deze mensen eindigd niet ze zullen er nog steeds werken (de staff dan) en hun straf moeten uitzitten.
Waar gaat The Wire over dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mijn neef uit de States viel hij juist tegen. Te open, te veel ruimte voor een 7de seizoen.
Weet iemand een goede opvolger voor Oz? Volgens mijn neef is The Wire (ook van HBO) wel cool.
Het is geen Oz, maar ook zeker niet slecht.
Ha! Hopen volgetatoeëerd tuig dusquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Een politieserie in typische HBOstyle. Dus vernieuwend en goed gemaakt. Meer wil mijn neef er niet over zeggen.
Edit: Net effe op IMDB gekeken en lees dat het gaat over de drugshandel. Bekeken van beide kanten. Kenny Wangler doet mee en Clayton Hughes ook.
Lees meer: http://www.imdb.com/title/tt0306414/
Mij lijkt het ook wel een goede serie. Ik hoop dat RTL 5 hem als opvolger van Walker koopt. Lekker blok voor de woensdagavond. The Wire en daarna een re-run van Oz!quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ha! Hopen volgetatoeëerd tuig dus![]()
![]()
10 1/2 uur nog
Ja vanavond is de allerlaatste aflevering. Hij duurt 100 minuten en wordt zeker het kijken meer dan waard!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:10 schreef Perfect het volgende:
Is vanavond de laaste aflevering?
Ej, hoe weet jij da? Maar :quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Straks toch de volledige aflevering! Ik heb het bier al koud staan ! Dank U RTL5![]()
Staat op teletekst van RTL 5! Hij duurt tot 00:11.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ej, hoe weet jij da? Maar :
Nog één uurtje
Dat is een project van trouwe Ozkijkers/fok!kers waaronder Ik, Mwanatabu en s9601694. HBO heeft het NOG niet aangekocht!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:18 schreef Perfect het volgende:
hmm jammer hoop dat ze het gaan herhalen ofzo. Maar er komt tch een spinn off unit F of heb ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |