ja, idd, het is altijd bij dat stukje metaalquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:19 schreef Conorach het volgende:
Ik ken het... ik leef volledig met je mee.
Wat mij opvalt dat het altijd hetzelfde plekje is waar de veters in m'n kisten gesloopt worden..
Zou het een complot met de schoenveterindustrie zijn? *x-files tune..*
Tja,hehe!Het slijt gewoon het sterkst waar ze door het leer gaan en daa breken ze af,logisch!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:19 schreef Conorach het volgende:
Ik ken het... ik leef volledig met je mee.
Wat mij opvalt dat het altijd hetzelfde plekje is waar de veters in m'n kisten gesloopt worden..
Zou het een complot met de schoenveterindustrie zijn? *x-files tune..*
Welk van de 6572396 stukjes metaal?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, idd, het is altijd bij dat stukje metaal
nouja, bij mijn kisten zijn de onderste 2 gaten gewone rondjes, net zoals bij andere schoenen, dan heb je een vierkant stukje metaal, waar de veter onderdoor gaat en daarboven zitten metalen rondjes waar de veters doorheen gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:23 schreef Conorach het volgende:
[..]
Welk van de 6572396 stukjes metaal?
ja, maar 3 keer in een half jaar, das dus 1 keer in de 2 maanden, dat vind ik wel erg snel hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:58 schreef Kayoto het volgende:
dat heet slijtage makker denk s na als ie bij zo'n vierkant stukkie kapot gaat dan ist niet moeilijk wrom i kapot gaat
Nestels.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:33 schreef Conorach het volgende:
Juist! Ja, dat klopt.. Maarja. da's de charme van de kist vind ik ...
(ik vraag me trouwens ook regelmatig af hoe het uiteinde van je veter nou eigenlijk officieel heet..)
En die gingen niet kapot? Gekquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef -moi- het volgende:
ik had vroeger ook een paar schoenen waarbij de veters snel stuk gingen, en toen heb ik ze maar teruggebracht, kreeg k een nieuwe paar schoenen
mja, ik kan wel andere kisten agan kopen, maar dan gaan ze daarvan ook gewoon kapot, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:08 schreef -moi- het volgende:
ik had vroeger ook een paar schoenen waarbij de veters snel stuk gingen, en toen heb ik ze maar teruggebracht, kreeg k een nieuwe paar schoenen
waren anderequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:11 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
En die gingen niet kapot? Gek
Owquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef -moi- het volgende:
[..]
waren andere
maar ik was klein, dus t boeide me niet zoveel hoe ze eruit zagen
wil je je geheime recept met ons delen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:18 schreef Whiskers het volgende:
ik heb m'n kisten al tien jaar en nog maar 1 x nieuwe veters ingedaan![]()
Ze staan al jaren in de kast?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:18 schreef Whiskers het volgende:
ik heb m'n kisten al tien jaar en nog maar 1 x nieuwe veters ingedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |