Third Post.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
?
Nee, want ik ben 23quote:Te oud voor je dus
quote:Meer klachten over Immigratiedienst 27-04-2004
Het aantal klachten over de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is vorig jaar sterk toegenomen. De belangrijkste oorzaak van de stijging is dat de IND taken heeft overgenomen van de Vreemdelingendiensten. De IND noemt deze taken klachtgevoelig. De klachten hebben met name te maken met reguliere procedures en gaan vooral over de behandelduur ervan.
Vorig jaar is vooral door de dalende instroom van asielzoekers en de overname van taken van de Vreemdelingendiensten een groot beroep gedaan op de flexibiliteit van de IND-medewerkers. Door de overname van de taken van de Vreemdelingendiensten is de formatie van de IND uitgebreid.
quote:'Meer illegale dierhandel door uitbreiding EU' 27-04-2004
De uitbreiding van de Europese Unie met tien lidstaten veroorzaakt een toename van de illegale handel in dieren en planten op de Europese markt. Vooral de handel in bedreigde diersoorten zoals schildpadden, papegaaien, slangen, hagedissen en orchideeën zou fors stijgen, vrezen het Wereld Natuur Fonds (WNF) en Traffic, een netwerk dat de handel in wilde soorten in kaart brengt.
In een rapport stelt Traffic dat handelaren de verschuiving van de grenzen op 1 mei aangrijpen om samen met hun legale voorraad ook hun illegaal verkregen soorten op de markt te brengen. "De verplaatsing van de grenscontroles kan de weg vrijmaken voor een toenemende illegale handel in enkele van de meest bedreigde diersoorten ter wereld", aldus WNF-woordvoerder Elies Arps. "Waarschijnlijk zullen ook de nieuwe lidstaten hierbij moeilijkheden ondervinden als zij de gatekeepers van de EU worden."
De oostgrens van de EU neemt na de uitbreiding met eenderde in omvang toe en door zeven in plaats van drie landen gecontroleerd worden. Aangezien systematische controles alleen aan de buitengrenzen zijn, kunnen beschermde plant- en diersoorten binnen de EU vrij vervoerd worden. Het is volgens de organisaties daarom noodzakelijk dat de 25 lidstaten straks nauwer gaan samenwerken de illegale handel aan banden te leggen.
Het WNF doet een beroep op Nederland het voortouw te nemen in de coördinatie tussen de lidstaten voor de handel in planten en dieren. Nederland is in de tweede helft van dit jaar voorzitter van de EU. "Het is immers de taak van de hele Europese Unie om de tien nieuwe lidstaten te ondersteunen bij de controles aan de frontlinie van de Europese markt."
quote:
Beatrix en Studio Sport belangrijkste vertolkers Oranjegevoel 27-04-2004
Nederlanders associëren het Oranjegevoel met het koningshuis, sportevenementen en saamhorigheid. Het Oranjegevoel speelt vooral op als het gaat om het koningshuis, tijdens Koninginnedag en bij sportevenementen. Belangrijke vertolkers zijn dan ook Beatrix en Studio Sport. Dit komt naar voren uit een onderzoek van onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van de Nederlandse Staatsloterij.
De oranjegebeurtenis van afgelopen jaar is het overlijden van koningin Juliana en de geboorte van prinses Amalia. De plaatsing van het Nederlands Elftal voor het EK in Portugal komt op nummer drie. De twee echte 'Oranje' sporten zijn volgens de onderzoekers voetbal en schaatsen, maar de associatie van Oranje met het Nederlands Elftal is aanzienlijk minder dan vorig jaar.
Ruim tien procent van de Nederlanders denkt dat Nederland het EK voetbal wint. Bijna de helft denkt dat Oranje zeker op het erepodium komt te staan en een minderheid denkt dat Oranje niet in één van de finalerondes speelt of geeft aan het niet te weten. Voetbal is een familiegebeurtenis. Vooral in huiselijke kring of met de familie wordt naar voetbal gekeken. Dat geldt overigens ook voor de Olympische Spelen.
Zou je niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 23
johquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 23
Je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
joh
* kLowJow is in shock and awe
Ik val wel op oudere mannen
Zoenuh, zoenuh!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
joh
* Ype is in shock and awe
Ik val wel op oudere mannen
Ja, veel mensen schatten mij ouder in vanwege mijn discours over scherpe onderwerpenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, veel mensen schatten mij ouder in vanwege mijn discours over scherpe onderwerpen
Valt mee tochquote:Seventh Level of Hell
--------------------------------------------------------------------------------
Guarded by the Minotaur, who snarls in fury, and encircled within the river Phlegethon, filled with boiling blood, is the Seventh Level of Hell. The violent, the assasins, the tyrants, and the war-mongers lament their pitiless mischiefs in the river, while centaurs armed with bows and arrows shoot those who try to escape their punishment. The stench here is overpowering. This level is also home to the wood of the suicides- stunted and gnarled trees with twisting branches and poisoned fruit. At the time of final judgement, their bodies will hang from their branches. In those branches the Harpies, foul birdlike creatures with human faces, make their nests. Beyond the wood is scorching sand where those who committed violence against God and nature are showered with flakes of fire that rain down against their naked bodies. Blasphemers and sodomites writhe in pain, their tongues more loosed to lamentation, and out of their eyes gushes forth their woe. Usurers, who followed neither nature nor art, also share company in the Seventh Level
Niet doen, dat leidt tot overspelquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
* BansheeBoy geeft BSB een kusje omdat hij zo lief en slim en grappig is
Geen id de humor straalt van je posts af. En overspel boeit me niet zoquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet doen, dat leidt tot overspelEn waarom zou ik grappig zijn
Waarom hou je je er dan zo mee bezig?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En overspel boeit me niet zo
Waarom noem je haar nu weer een slet? Ik denk niet dat zij zo is. Ze doet zich alleen zo voor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom hou je je er dan zo mee bezig?
Waar heb ik haar dan een slet genoemd? Dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nu weer een slet? Ik denk niet dat zij zo is. Ze doet zich alleen zo voor.
quote:De Koran, het Nieuwe testament en het Oude testament veroordelen alle drie homoseksualiteit en sodomie. En verklaren dat het uitoefenen van seksualiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht niet door God als iets goeds gezien wordt.
In de bijbel wordt er dan ook opgeroepen in Leviticus 20:1-27 "dat een man, die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw'' met die andere man ter dood gebracht moet worden."
In de Koran zul je een dergelijke passage tevergeefs zoeken. Nergens in de Koran zul je teksten vinden waarin er opgeroepen zal worden om homoseksuelen ter dood te brengen.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |