good to know...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef tech het volgende:
[..]
ja hoor; het houdt niet bepaald over, maar het gaat wel weer.
Misschien bedoelt-ie het als compliment?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:56 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jermansquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ja, je wapperde eens lekker! Normaal gesproken ben je namelijk zo ontzettend cool aan het wezen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:56 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik volgens mij midden in het verhaal, dus.... Wat heb je geschreven en hoe reageerde Henk Krol erop?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik heb iig een reactie terug van Henk Kroldat schiet tenminste een beetje op
Nou ik heb een verhaal geschreven voor de GK en ik krijg er maar geen reactie op.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:21 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik duik volgens mij midden in het verhaal, dus.... Wat heb je geschreven en hoe reageerde Henk Krol erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan dus wel!
Maar als de broer van weerman Erwin het zo kon waarderen, waarom e-maij je hem dan niet persoonlijk? Vraag hem of de redactie er iets mee wil doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik heb een verhaal geschreven voor de GK en ik krijg er maar geen reactie op.
Ik ben daar terechtgekomen doordat ik Henk Krol heb geinterviewd voor het Zwolse blad van het coc en het hem toegestuurd ter inzage en hij stuurde wel gelijk een reactie
...
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Terrasje in Maastricht
Ooohh nou, ik vraag er vanavond wel naar. Het is geen ramp ofzo hoor, maar ik wist bijv niet hoe lang het artikel moest zijn, dus heb ik maar gewoon mijn standaardlengte van de krant aangehouden. Maar ik baalde er wel stevig van gisteren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef fulco- het volgende:
[..]
Maar als de broer van weerman Erwin het zo kon waarderen, waarom e-maij je hem dan niet persoonlijk? Vraag hem of de redactie er iets mee wil doen.
en dan drinken en alles en dan morgen een fietstocht in de Ardennen maken omdat het zo dichtbij is en dan lol hebben enzo en school laten voor wat het is....quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan drinken en alles en dan morgen een fietstocht in de Ardennen maken omdat het zo dichtbij is en dan lol hebben enzo en school laten voor wat het is....
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:33 schreef Cybart het volgende:
good to know...
maakte me wel wat zorgen
Ah, je ziet hem vanavond weer? Voorzichtig hoor, want zo'n snor kriebelt!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh nou, ik vraag er vanavond wel naar. Het is geen ramp ofzo hoor, maar ik wist bijv niet hoe lang het artikel moest zijn, dus heb ik maar gewoon mijn standaardlengte van de krant aangehouden. Maar ik baalde er wel stevig van gisteren.
So, how is it going all over there? Still like it, huh? Something else than all those years of Dutch culture and people!
Hier welquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
het mooie weer is voorbij, nog wel aangenaam warm, maar er is geen zon meer die echt goed doorkomt.
Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben naar Best!
Blubje!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:07 schreef blublub het volgende:![]()
![]()
![]()
neejquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje!
Ben je niet buitenspelen?!
een ode aan dequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:15 schreef error het volgende:
Mag ik als lurker ff melden dat ik vind dat dieverboden moeten worden?
Tsssquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:16 schreef blublub het volgende:
[..]
neej
er wil niet een leuke jongen met mij buitenspelenik heb nog steeds niks terug
![]()
Wat een vrolijk gehups zo in het topic!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:16 schreef blublub het volgende:
[..]
een ode aan de![]()
![]()
![]()
Geef em een potje typexxquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:21 schreef fulco- het volgende:
Ik lach me rot om mijn overbuurman in het kantoor. Hij is een Fransman die qua accent zo Rene uit "allo allo" kan vervangen. Hij woont al jaren in Londen samen met zijn vrouw (eigenlijk denken we dat ie gewoon zijn vriendin is) en sinds kort met een kindje.
Hij zit al een half uur met zijn gum te spelen en hij is net begonnen het scherm van zijn laptop te gummen. Zal ik hem aanwijzen waar de delete key op zijn PC zit?
@blublub: erg leuk die laatste "v" na die wuif poppetjes!
Goh.....quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:16 schreef blublub het volgende:
een ode aan de![]()
![]()
![]()
jah verdomme, die probeer ik er dus al tig keer uit te editten maar hij wil niet!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:21 schreef fulco- het volgende:
@blublub: erg leuk die laatste "v" na die wuif poppetjes!
jahquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss![]()
opgehangen worden moet ie!![]()
De titel klinkt wel erg voorspelbaar. Maar zo lang draai ik nog niet mee hier dus ik kan niet zeggen of ie al eens geweest is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:27 schreef Andyvie het volgende:
Hadden we deze topictitel niet al een keer gehad
In ieder geval, ik ben blij dat ik thuis ben. Ik ben er totaal niet bij vandaag. Niks lukt en ik ben vreselijk moeTerwijl ik toch goed geslapen heb. Ik snap er niks van.
Nou ja, het is mooi weer in ieder geval
Het ligt gewoon aan je provider!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:27 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
ik doe nooit meer hard to get, want ik geloof dat ik daar nu zelf ook een potje van ontvang. naja, ik had wel een smsje gekregen van mn provider, dat ik misschien moeiete zou hebben met ontvangen van sms omdat er een instelling verkeerd staat ofzo, dus er is naar mij gesmst, maar zonder resultaat, dus heb even medegedeeld dat het nog eens geprobeerd moest worden mits gesmst
jah, maar ja, ik heb gesmst van, hij doet raar, als je wat hebt gestuurd probeer t nog eens, maar niks meer gehadquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan je provider!
*boos naar provider van blubje kijk*
Dank je welquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De titel klinkt wel erg voorspelbaar. Maar zo lang draai ik nog niet mee hier dus ik kan niet zeggen of ie al eens geweest is.
*grote aai geef*
Neequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:15 schreef error het volgende:
in vino silenzio!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee![]()
Stille wijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:37 schreef error het volgende:
[..]
in vino silenzio!
Ik vind 'em wel diepzinnig. Inderdaad, in een goeie wijn is zeker ook gewijde stilte te vinden!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:37 schreef error het volgende:
in vino silenzio!
Het fundament onder Mr. Cool brokkelt af!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:46 schreef fulco- het volgende:
Het fundament onder Mr. Cool brokkelt af!
Tsja, 'k heb een relatie he... word je soft vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nuff said
Neeeeee!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]is toch leuk?
nee!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef error het volgende:
[..]
Neeeeee!
Ik zoek het heterotopic wel op..... bestaat dat nog?![]()
Is dat zo? Dat stond niet op de bijsluiter hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:48 schreef Doffy het volgende:
Tsja, 'k heb een relatie he... word je soft van
Maar het komt zo domblondjesbevestigend overquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:06 schreef blublub het volgende:
nee!
en heteros vinden die ook leuk hoor![]()
Nee:quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
Stille wijn?
Juist! en onder dat veel te korte roze hockeyrokje heeft ze vast geen slipje aan omdat Heren 1 vandaag ook thuisspeeltquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar het komt zo domblondjesbevestigend over
Ik durf te wedden dat die smiley ook nog een hockeymutsje is
Ook wel bekend in de versie: niet met je mond vol praten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:16 schreef error het volgende:
Nee:
Hij die wijn drinkt dient zich stil te houden!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar het komt zo domblondjesbevestigend over
Ik durf te wedden dat die smiley ook nog een hockeymutsje is
Ben jij ook een hockeymutsje dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:23 schreef beaverhausen het volgende:!
Grmbl. Ik ben geen mutsquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ben jij ook een hockeymutsje dan?
Is pupje een hockeymuts met een roze rokje?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeg ik ook altijd tegen pup
Ervaring mee? Volgens mij zat jij vooraan als Heren 1 thuisspeelde?!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:17 schreef error het volgende:
Juist! en onder dat veel te korte roze hockeyrokje heeft ze vast geen slipje aan omdat Heren 1 vandaag ook thuisspeelt
Ik HAAT hockeymutsen!!! Daarom mag Maud ook niet winnenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is pupje een hockeymuts met een roze rokje?
Error heeft vast niets met hockey gedaan, maar gewoon een heterosport! Voetbal!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ervaring mee? Volgens mij zat jij vooraan als Heren 1 thuisspeelde?!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik HAAT hockeymutsen!!! Daarom mag Maud ook niet winnen![]()
Van mij mag ze winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maudmoet juist wel winnen!
Ja, helemaal mee eens. Waar zijn de homo's diequote:Op dinsdag 27 april 2004 16:15 schreef error het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Waar zijn de homo's diede leukste smiley vonden.
. Waar is LuQas!
Dan is er niks om je over op te windenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:28 schreef beaverhausen het volgende:
Grmbl. Ik ben geen muts
Fijn voor jequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:22 schreef blublub het volgende:
rozeik hou zo veel van roze, roze is mooooooooi
[afbeelding]
Alsof iedereen die hockeyt of ooit heeft gehockeyd een muts is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is er niks om je over op te winden
Dat heb ik geenszins gesuggereerd, beavje. Tot die conclusie kom je geheel zelf.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof iedereen die hockeyt of ooit heeft gehockeyd een muts is.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]is ook nog steeds heel erg leuk hoor!
En ze kunnen ook samen:
Goh, en hoe zou ik toch tot die conclusie gekomen zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat heb ik geenszins gesuggereerd, beavje. Tot die conclusie kom je geheel zelf.
Hallo Vlarpquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Wat een onwijze homo titel weer
Hey Vlarp! Hoe is het in Canada?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Neeheee, bijna!quote:
Vlarp!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Ja primaquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo Vlarp.... hoest ie allemaal daar in Canada?
Primitief? Ben je soms in een ghetto beland ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja prima
Mario is werken nu, dus ik ben even een primitief internetcafe ingedoken..
Geshopped? Neuh, en ik ben bang dat ik hier niet veel zal gaan kopen ook. Qua kleding lopen ze hier echt enorm ver achter. Hier liggen nu Puma's in de winkel bijv. die bij ons al 2 jaar terug mode waren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Primitief? Ben je soms in een ghetto beland ofzo?
enfin al veel geshopped daar?
Ah, da's minder. Boeien, als je maar een goede tijd daar hebt. Shoppen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geshopped? Neuh, en ik ben bang dat ik hier niet veel zal gaan kopen ook. Qua kleding lopen ze hier echt enorm ver achter. Hier liggen nu Puma's in de winkel bijv. die bij ons al 2 jaar terug mode waren.
Geen idee?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, en hoe zou ik toch tot die conclusie gekomen zijn?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ze Abercrombie & Fitch verkopen, maar het zit niet mee. Ik heb al wel winkels gezien waar ze Gsus en Diesel enzo hebben, maar ja, het loopt toch allemaal achter. O ja, en de jongens zijn ook lelijk hier.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah, da's minder. Boeien, als je maar een goede tijd daar hebt. Shoppen kan altijd nog.
Da's zeker minderquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ze Abercrombie & Fitch verkopen, maar het zit niet mee. Ik heb al wel winkels gezien waar ze Gsus en Diesel enzo hebben, maar ja, het loopt toch allemaal achter. O ja, en de jongens zijn ook lelijk hier.
Ik heb in de tijd dat ik nu hier door de stad heb gelopen (alleen of met M.) maar 2 echt leuke jongens gezien. En dat is dus EN leuk gekleed EN leuk uiterlijk enzo. De meesten kunnen zich gewoon niet kleden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's zeker minder
Waarschijnlijk is "leuk gekleed zijn" niet een nummer 1 prioriteit in Canada.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb in de tijd dat ik nu hier door de stad heb gelopen (alleen of met M.) maar 2 echt leuke jongens gezien. En dat is dus EN leuk gekleed EN leuk uiterlijk enzo. De meesten kunnen zich gewoon niet kleden.
Wat jij wilt!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi schat
Volgens mij geldt dat voor iedereen in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat jij wilt!.
Werken terwijl het zulk lekker weer is is niet grappig. Dit ter info..
Ik ben inderdaad (helaas) ook tot die conclusie gekomen. En van muziek snappen ze ook al niets. Ze luisteren hier alleen maar rap en R&B en punk en rock. Van trance hebben ze hier nog niet gehoord. En alleen in de grote HMV zit een heel klein stukje waar trance muziek ligt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is "leuk gekleed zijn" niet een nummer 1 prioriteit in Canada.
Ik heb een soortgelijk vermoeden, maar ondanks dat wilde ik mijn ongenoegen toch even uiten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor iedereen in het algemeen.
Ja.. volgens mij kwamen de Canadezen niet verder dan 2 unlimited - Get Ready For this.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad (helaas) ook tot die conclusie gekomen. En van muziek snappen ze ook al niets. Ze luisteren hier alleen maar rap en R&B en punk en rock. Van trance hebben ze hier nog niet gehoord. En alleen in de grote HMV zit een heel klein stukje waar trance muziek ligt.
Nou, gewoon geen danceachtige muziek.. simpel..quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij kwamen de Canadezen niet verder dan 2 unlimited - Get Ready For this.
R&B wordt daar toch voornamelijk tot de dance muziek gerekend. En als het trance is dan moet er wel een vocal-stukje inzitten. Geen vocal --> geen interesse.
whahah ik wist niet dat het zo erg gesteld was met de dance-scene daar (die er gewoon niet is).quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, gewoon geen danceachtige muziek.. simpel..
Als het er al is, dan is het compleet underground...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah ik wist niet dat het zo erg gesteld was met de dance-scene daar (die er gewoon niet is).
* G_E kijkt een beetje verlegen naar z'n broek en overhemd..quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb in de tijd dat ik nu hier door de stad heb gelopen (alleen of met M.) maar 2 echt leuke jongens gezien. En dat is dus EN leuk gekleed EN leuk uiterlijk enzo. De meesten kunnen zich gewoon niet kleden.
Owja...een illegale rave-party.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het er al is, dan is het compleet underground...
Roze maakt je wel dik hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef blublub het volgende:
rozeroze
roze
Nou, gewoon kleding van de H&M bijv. of gewoon leuk casual gekleed gaan. Maar zelfs dat kunnen ze hier niet. Alleen het kantoorpersoneel loopt er heel netjes bij, maar de meeste mensen kleden zich afschuwelijk. Schoenen passen niet bij de kleren, kleuren vloeken.. enz enzquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* G_E kijkt een beetje verlegen naar z'n broek en overhemd...
Wat is leuk kleden psies?
Lol.. wie weetquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja...een illegale rave-party.
roze maakt niet dik!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Roze maakt je wel dik hoor
Ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:24 schreef blublub het volgende:
[..]
roze maakt niet dik!tenzij je biggetjesroze draagt maar dat doe ik niet. en bovendien heb ik een dusdanig goed figuur dat ik t wel kan hebben hoor
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk![]()
![]()
![]()
Mja, dat mag ook. Hmm.. mja, ik zou het zelfs leuk vinden nu om gewoon een studentikoos gekleede jongen te zien, maar zelfs dat zie je niet. Het is gewoon vreselijk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
De H&M.... hmmz... De Bijenkorf, is dat Vlarp-proof?.
Ik ben wel bruin geworden, de laatste dagen, dat wel!
Onderweg Naar Morgen is begonnenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:33 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik ziet precies op etenstijd daar heh? alhoewel, half 8. Da's eerder nieuwstijd.
Waar is iedereen!?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onderweg Naar Morgen is begonnen![]()
Ik zat te eten en ga zo zwemmenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:33 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik ziet precies op etenstijd daar heh? alhoewel, half 8. Da's eerder nieuwstijd.
Waar is iedereen!?
Kheb geen flauw idee waar iedereen is. Ik ga koken, want ik heb nog niks gegeten. Dus laterzzzzzquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gezellig ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zat te eten en ga zo zwemmen
technologisch wel ja. De tv kabel is hier ook veel beter dan in Nederland. Mario heeft 72 kanalen. Elk kanaal heeft ondertiteling en dat kun je gewoon via een knop op je afstandsbediening aan en uit zetten. Discovery hier zend al dingen uit in HDTV (High Definition TV)...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:47 schreef Andyvie het volgende:
Een vriendin van me zat in Amerika, en die werd steeds aangesproken omdat ze van die leuke schoenen aan had. Dat waren Puma's die hier vorig jaar in de mode waren, maar daar dus nog niet eens op de markt warenToch apart. In veel dingen lopen Amerika en Canada voor, maar niet qua kleding
Mja, maar das het verschil met Nederland. Nederland is veel kleiner, hier is geen markt voor 72 zenders, dan kijken er te weinig mensen. Hoewel, mijn ouders hebben ook ongeveer 70 zenders via het digitale pakket.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
technologisch wel ja. De tv kabel is hier ook veel beter dan in Nederland. Mario heeft 72 kanalen. Elk kanaal heeft ondertiteling en dat kun je gewoon via een knop op je afstandsbediening aan en uit zetten. Discovery hier zend al dingen uit in HDTV (High Definition TV)...
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:22 schreef Timmah het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:26 schreef Timmah het volgende:
Is het nog een beetje leuk en gezellig hier?
Waarom komt iedereen bij mij meteen met prins William aan?quote:
Omdat hij prachtig is?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom komt iedereen bij mij meteen met prins William aan?
Oh... okquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:27 schreef Idril-2 het volgende:
[..]stilletjes
![]()
Euhm... mjahquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:28 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Omdat hij prachtig is?![]()
* Idem *quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
*Will & Grace kijken is*
Ik vrees het ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
En waar blijft die Flo nou?.
Zijn we zo saai?
Trusten!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:37 schreef Idril-2 het volgende:
* Timmah gaat slapen.![]()
Vind je dat ie egeltjeshaar heeft?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn we zo saai?
TMI Too Much Informationquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:42 schreef Timmah het volgende:
"M'n stoelgang is niet in orde.... "
Te desperate? Tenminste, met dit soort posts kan ik me dat voorstellenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn we zo saai?
Dat is niet deperate, dat is gewoon een ongeduldig en enthousiast G_E-tjequote:Op dinsdag 27 april 2004 21:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Te desperate? Tenminste, met dit soort posts kan ik me dat voorstellen
en nee, dat is geen relnichterij, voor je daar weer over begint.
Hij denkt toch niet dat we em verscheuren zodra hij hier een keer binnenvalt?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Te desperate? Tenminste, met dit soort posts kan ik me dat voorstellen
en nee, dat is geen relnichterij, voor je daar weer over begint.
Ik vrees het ergste. Zowel wat betreft zijn gedachten, als de gebeurtenissen bij een eventuele binnenkomst zijnerzijds.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef Timmah het volgende:
Hij denkt toch niet dat we em verscheuren zodra hij hier een keer binnenvalt?
Desperation is also in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
Dat is niet deperate, dat is gewoon een ongeduldig en enthousiast G_E-tje
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:.
Volgende week komt de aflevering met Madonnaquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:55 schreef Timmah het volgende:
"I hope it's another party, because this one is a snooze"
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vind je dat ie egeltjeshaar heeft?
quote:Vrommm *plet*
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja..
. En hoe reageert men vervolgens:
[..].
.
Muisarm?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:00 schreef Andyvie het volgende:
*last van arm en pols heb*
Geef me even een reminder dan komende week wil je.. Ik vergeet het nogal vaak namelijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgende week komt de aflevering met Madonna
Ik ben niet wanhopig, maar ik vind Flo wel een goede striptekenaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is niet deperate, dat is gewoon een ongeduldig en enthousiast G_E-tje
Doen wequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Geef me even een reminder dan komende week wil je.. Ik vergeet het nogal vaak namelijk
Natuurlijk wel. Lief egeltje.Stoute auto. Vroem, auto over egeltje. Plet, plat egeltje blijft achter, auto rijdt door.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]dat sloeg niet op jouw reactie hoor G_E.
toch?
Ik vind Flo het stripfiguurtje schattigquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig, maar ik vind Flo wel een goede striptekenaar.. En hij kent de Grote Beroemde Maaike Hartjes persoonlijk!! [afbeelding]
Maaike Hartjes is in mijn ogen de briljantste striptekenares van Nederland sinds tijden.
Dank jequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doen we
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
En ik heb geen idee wie Maaike Hartjes is
Is dat heel erg dan?quote:
Je bent gewoon een fanquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben niet wanhopig, maar ik vind Flo wel een goede striptekenaar.. En hij kent de Grote Beroemde Maaike Hartjes persoonlijk!! [afbeelding]
Maaike Hartjes is in mijn ogen de briljantste striptekenares van Nederland sinds tijden.
sorryquote:
Ik ben bang van een beginnende ja. Morgen even wat toetsen softwarematig verplaatsen, mijn pols staat soms onder een rare hoek als je steeds zit te tabbenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Muisarm?
Hmmz. Ik vind Flo en dat kleine G_E-vogeltje leuker.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Maaike hartjes tekent dit soort geniale tekeningetjes:
[afbeelding]
En je arm zoveel mogelijk rust gunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ben bang van een beginnende ja. Morgen even wat toetsen softwarematig verplaatsen, mijn pols staat soms onder een rare hoek als je steeds zit te tabben
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Ik vind Flo en dat kleine G_E-vogeltje leuker.
Maaikequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Maaike hartjes tekent dit soort geniale tekeningetjes:
[afbeelding]
Ken je Maaikes Dagboekje?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:23 schreef blublub het volgende:
[..]
Maaike![]()
Foei dat je Maaike niet kent!!! Alleen ik ken G_E-vogeltje niet.... Hallo bytheway mensen! Ik moest hier ff gedag zeggen van Thingy...of hoe hij hier heet. Irritant dat ik me moest registreren...pfff...en dat op deze mooie avond.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Ik vind Flo en dat kleine G_E-vogeltje leuker.
sorryquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Flodego het volgende:
[..]
Foei dat je Maaike niet kent!!! Alleen ik ken G_E-vogeltje niet.... Hallo bytheway mensen! Ik moest hier ff gedag zeggen van Thingy...of hoe hij hier heet. Irritant dat ik me moest registreren...pfff...en dat op deze mooie avond.
En Thingy heet hier Ang3l by the wayquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Flodego het volgende:
[..]
Foei dat je Maaike niet kent!!! Alleen ik ken G_E-vogeltje niet.... Hallo bytheway mensen! Ik moest hier ff gedag zeggen van Thingy...of hoe hij hier heet. Irritant dat ik me moest registreren...pfff...en dat op deze mooie avond.
Heej.. die is best OK!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
zou het?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Is-ie het echt?
Aangenaam kennis met u te maken meneer Floquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:31 schreef Flodego het volgende:
jaja...tis de echte Flo..haha
Hij bedoelt een klein vogeltje dat ik ooit eens heel lang heb getekend.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Flodego het volgende:
[..]
Foei dat je Maaike niet kent!!! Alleen ik ken G_E-vogeltje niet....
euhmmmmquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ken je Maaikes Dagboekje?.
Niet meteen gaan lebberen, Timmah, misschien vind meneer Flo dat helemaal niet prettig.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met u te maken meneer Flo![]()
dag meneer Flo, ik weet niet zo goed wie u bent maar u doet toch tekeningetjes maken enzo he?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:31 schreef Flodego het volgende:
jaja...tis de echte Flo..haha
Ah ok...heb je een site met je werk??quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij bedoelt een klein vogeltje dat ik ooit eens heel lang heb getekend.
Niet bang zijn, G_E, ik weet zeker dat meneer Flo heel aardig is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik word helemaal verlegen van een Beroemde Stipmeneer opeens hier in ons midden.. *Achter Beavje wegkruip*
stoer Beavjequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet bang zijn, G_E, ik weet zeker dat meneer Flo heel aardig is.
Ow, het gaat vaak nog sneller. Maar we zullen rustig aan doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:38 schreef Flodego het volgende:
Wat praten jullie allemaal snel joh...dat is de tekenmeneer niet gewend... Aangenaam kennis met jullie allen te maken.
Ik ben heel aardigquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet bang zijn, G_E, ik weet zeker dat meneer Flo heel aardig is.
Het is misschien een forum, maar dit topic valt meer onder de chatboxquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:38 schreef Flodego het volgende:
Wat praten jullie allemaal snel joh...dat is de tekenmeneer niet gewend... Aangenaam kennis met jullie allen te maken.
Ik doe m'n best om jullie bijtehouden...ik ben ook niet meer de jongste.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, het gaat vaak nog sneller. Maar we zullen rustig aan doen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het is misschien een forum, maar dit topic valt meer onder de chatbox
Daarom heb ik vanavond de pc uitgedaan en een stil Schindlers List gekeken en ga ik nu ook alweer de pc uitzetten om te gaan slapenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je arm zoveel mogelijk rust gunnen.
Zie je nou wel G_E? Hij zegt zelf dat ie aardig is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:39 schreef Flodego het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig
Gewoon op F5 blijven rammen. maar ook weer niet te vaak, want dan kun je een ban krijgen, schijntquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:40 schreef Flodego het volgende:
[..]
Ik doe m'n best om jullie bijtehouden...ik ben ook niet meer de jongste.
Trusten Andyquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Daarom heb ik vanavond de pc uitgedaan en een stil Schindlers List gekeken en ga ik nu ook alweer de pc uitzetten om te gaan slapen
Truste
Euh, neej, maar ik kan wel wat laten zien hier.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:37 schreef Flodego het volgende:
[..]
Ah ok...heb je een site met je werk??
Hoi Freek!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:42 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Ja doe maar!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh, neej, maar ik kan wel wat laten zien hier..
ben benieuwd...quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh, neej, maar ik kan wel wat laten zien hier..
Het valt wel op he?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
aaah, wat doen jullie allemaal schattig met die tekenmeneer erbij
wat een schatjes zijn jullie toch ook![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
aaah, wat doen jullie allemaal schattig met die tekenmeneer erbij
wat een schatjes zijn jullie toch ook![]()
He kijk! Je begint nu zelf ook al zow Lievquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:47 schreef blublub het volgende:
tekenmeneer houdt ook van Ericen boterhammen met pindakaas en hagelslag!!
![]()
![]()
neej, dat is anders, daar ik geen jongetje en geen homo benquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
He kijk! Je begint nu zelf ook al zow Lievte doen
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
He kijk! Je begint nu zelf ook al zow Lievte doen
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww, je mag best trots zijn hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww, je mag best trots zijn hoor.
doe nou niet zo gek gekkiequote:Op dinsdag 27 april 2004 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dankjewel, Flo, maar je hoeft niets liefs te zeggen over m'n tekeningetjes, hoor..
Vergeleken met een pro als Flo stelt het allemaal niet zo veel voor..
*ook aai*quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dankjewel, Flo, maar je hoeft niets liefs te zeggen over m'n tekeningetjes, hoor..
Vergeleken met een pro als Flo stelt het allemaal niet zo veel voor..
* ook aai *quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook aai*
Auf Wiedersehen!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef Flodego het volgende:
Nee niet gek doen...hartstikke mooi ! Hee mensen ik ga ervandoor, m'n mannetje is thuis gekomen! Spreek jullie wel weer...WELTERUSTEN alvast
Doeg!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:03 schreef Flodego het volgende:
Nee niet gek doen...hartstikke mooi ! Hee mensen ik ga ervandoor, m'n mannetje is thuis gekomen! Spreek jullie wel weer...WELTERUSTEN alvast
Drank! Drank! Shit, de whisky is op... Trappist, waar is de koelkast.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat het weer een beetje G_E? ;;)
ik heb in de aanbieding:quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drank! Drank! Shit, de whisky is op... Trappist, waar is de koelkast.
Wat een ervaring was het he? En denk eens aan al die mensen die dit gemist hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
*glas wijn drink*
Pfffff, wat een spanning zo in dit eens zo verlaten topic!
Dan zou ie eerst moeten weten hoe we eruit zien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Als-ie ons nou maar niet gaat verwerken in een cartoon..
Het scheelt maar 2 jaar hoor..quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kreeg trouwens de indruk dat hij ons aanzag voor een stel pubers van een jaar of 15..
Dat zou ik eigenlijk best wel heel erg stoer vinden...quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Als-ie ons nou maar niet gaat verwerken in een cartoon..
Pfff, ik moet even gaan liggen ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat een ervaring was het he? En denk eens aan al die mensen die dit gemist hebben?![]()
Hij had het over pubers . Meervoud.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het scheelt maar 2 jaar hoor..![]()
Wat zeggen we eigenlijk hierover tegen de andere [homo's] ? Moet dit niet ergens in een geheim dossier belanden ofzo . First Contactquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pfff, ik moet even gaan liggen ofzo.
voor mij is t maar 3 jaar geleden, dus dat maakt al 2quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij had het over pubers . Meervoud.
Dan doen ze maar teruglezen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat zeggen we eigenlijk hierover tegen de andere [homo's] ? Moet dit niet ergens in een geheim dossier belanden ofzo . First Contact![]()
We kunnnen nu ook alle bewijsmateriaal uitwissen door de posts te editten..quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan doen ze maar teruglezen.
Ben jij undercover mod dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
We kunnnen nu ook alle bewijsmateriaal uitwissen door de posts te editten..![]()
Ik ben een Man in Pinkquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ben jij undercover mod dan?
Ik snap toch niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben een Man in Pink![]()
Maar dat is natuurlijk informatie waar jij niets van af mag weten..![]()
Dat is dan alleen maar positiefquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap toch niet wat je bedoelt.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zou ie eerst moeten weten hoe we eruit zien.
quote:En je zou het maar wat leuk vinden als ie dat deed.
Jij bent een M.I.P.?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat is dan alleen maar positief![]()
Ik zal het maar eerlijk toegeven, aangezien u zich van dit voorval niets meer zal herinerren over zo'n 3 minuten. * Geheugenwis apparaatje pak *quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent een M.I.P.?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
quote:[..].
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk toegeven, aangezien u zich van dit voorval niets meer zal herinerren over zo'n 3 minuten. * Geheugenwis apparaatje pak *
Aaaahwquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het was me trouwens helemaal ontschoten dat we hier inderdaad tussen de 17 en 18 -jarigen zitten..
We worden oud, Beavje..
We? We? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar zodra ik de dertig raak stop ik hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het was me trouwens helemaal ontschoten dat we hier inderdaad tussen de 17 en 18 -jarigen zitten..
We worden oud, Beavje..
Jaaaaaahaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou Flo weg is kan ik eigenlijk best nog wat cartoontjes laten zien..
Please Doquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou Flo weg is kan ik eigenlijk best nog wat cartoontjes laten zien..
Ow is dat het.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:36 schreef Timmah het volgende:
* Flits doet met apparaatje *
Hallo dames en heren... Vanavond heeft zich een vreemd voorval voorgedaan op het forum. Er heeft een crash plaatsgevonden, dit is waarschijnlijk ook de reden waarom u zich niet helemaal optimaal voelt..Alsof u een uur van uw leven mist . Ik beloof u, het komt allemaal weer goed, ga gewoon door met uw normale bezigheden...
naja, net alsof ik een kleuter ben ofzowquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
We worden oud, Beavje..
En ik ook toch wel bijna hoor ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:38 schreef blublub het volgende:
[..]
naja, net alsof ik een kleuter ben ofzow
ik ben haske volwassen hoor!!!
Ja hoor Blubje, je bent haske volwassen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:38 schreef blublub het volgende:
[..]
naja, net alsof ik een kleuter ben ofzow
ik ben haske volwassen hoor!!!
Hoi Freek, was jij er ook nog?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef freek_mst het volgende:
![]()
*hand voor Freek's mond hou*quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoor Blubje, je bent haske volwassen!
Je hebt twee hele volwassen vlechtjes
Dankjequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hand voor Freek's mond hou*
*knipper*quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi Freek, was jij er ook nog?
* Met flitsapparaatje op Freek afstormt *![]()
Wou je vechten ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:44 schreef blublub het volgende:
[..]
bejaarde!
Chickfight!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wou je vechten ofzo?
In het vervolg zelf doen he Freekje?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:44 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dankje![]()
ik hak je zo in de pan, opa!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wou je vechten ofzo?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In het vervolg zelf doen he Freekje?
Aaaaaaaaaahw!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Geslagen voor je eindexamen?"
De tekst is niet heel mooi strak geletterd enzo, maar ik ben te lui om het opnieuw te doen met The Gimp ofzo..
cool!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
"Geslagen voor je eindexamen?"
De tekst is niet heel mooi strak geletterd enzo, maar ik ben te lui om het opnieuw te doen met The Gimp ofzo..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai ik ben weer terug!
Haaai!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai ik ben weer terug!
trustequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Haaai!
En ik ga er vandoor.. Half 8 gaat de wekker weer.....
Baaaaaaai
ah die is zieligquote:Op woensdag 28 april 2004 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding].
En tenslotte nog wat schetjes uit de tijd toen ik probeerde de duck-familie te leren tekenen.!
Ik heb geen scanner dus ik kan geen recente tekeningetjes laten zien.. Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |