good to know...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef tech het volgende:
[..]
ja hoor; het houdt niet bepaald over, maar het gaat wel weer.
Misschien bedoelt-ie het als compliment?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:56 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jermansquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:58 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ja, je wapperde eens lekker! Normaal gesproken ben je namelijk zo ontzettend cool aan het wezen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:56 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik volgens mij midden in het verhaal, dus.... Wat heb je geschreven en hoe reageerde Henk Krol erop?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ik heb iig een reactie terug van Henk Kroldat schiet tenminste een beetje op
Nou ik heb een verhaal geschreven voor de GK en ik krijg er maar geen reactie op.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:21 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik duik volgens mij midden in het verhaal, dus.... Wat heb je geschreven en hoe reageerde Henk Krol erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan dus wel!
Maar als de broer van weerman Erwin het zo kon waarderen, waarom e-maij je hem dan niet persoonlijk? Vraag hem of de redactie er iets mee wil doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik heb een verhaal geschreven voor de GK en ik krijg er maar geen reactie op.
Ik ben daar terechtgekomen doordat ik Henk Krol heb geinterviewd voor het Zwolse blad van het coc en het hem toegestuurd ter inzage en hij stuurde wel gelijk een reactie
...
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Terrasje in Maastricht
Ooohh nou, ik vraag er vanavond wel naar. Het is geen ramp ofzo hoor, maar ik wist bijv niet hoe lang het artikel moest zijn, dus heb ik maar gewoon mijn standaardlengte van de krant aangehouden. Maar ik baalde er wel stevig van gisteren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef fulco- het volgende:
[..]
Maar als de broer van weerman Erwin het zo kon waarderen, waarom e-maij je hem dan niet persoonlijk? Vraag hem of de redactie er iets mee wil doen.
en dan drinken en alles en dan morgen een fietstocht in de Ardennen maken omdat het zo dichtbij is en dan lol hebben enzo en school laten voor wat het is....quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en dan drinken en alles en dan morgen een fietstocht in de Ardennen maken omdat het zo dichtbij is en dan lol hebben enzo en school laten voor wat het is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |