abonnement Unibet Coolblue
pi_53153867
Coole Video, Good Life!
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:35:52 #152
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_53192996
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:02 schreef kreuk050 het volgende:
Coole Video, Good Life!
Mee eens
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_53193081
Kon ie geen echte zanger erop zetten ipv die wacke T-Pain ( )?

Verder wel oke nr
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53219680
T-pain klinkt wel lekker, eerste nummer wat hoor van die gast(t-pain dan)
Ennuuhhh, wel ff nog snel dat album op itunes kopen he.
ZE zitten bijna op de 1 miljoen dus die grens moet even overschreden worden
pi_53309314
Marketingstunt-update: Kanye heeft bijna één miljoen exemplaren verkocht, en heeft 50 Cent daarmee dubbel en dwars verslagen.
pi_53310433
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef brtausi het volgende:
T-pain klinkt wel lekker, eerste nummer wat hoor van die gast(t-pain dan)
Ennuuhhh, wel ff nog snel dat album op itunes kopen he.
ZE zitten bijna op de 1 miljoen dus die grens moet even overschreden worden
Hoogste weekverkopen sinds twee jaar in de VS voor "Graduation".

Overigens moet je nog meer van T-Pain luisteren, het is toch wel één van de populairste artiesten in de VS momenteel met niet minder 4 singles bij de bovenste 28 van de Billboard Hot 100. Deze "nieuwe" (videoclip is net uit) met Chris Brown is ook heerlijk: http://www.youtube.com/watch?v=4DC4Rb9quKk
Maar goed ik ben dan ook totaal geen rnb / hiphop fan. *haast zich snel weg uit dit topic
pi_53310910
Dit is pas een mooi filmpje over vrind t-pain

http://www.youtube.com/watch?v=RYiN2N_JADg
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53311388
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef alors het volgende:
Dit is pas een mooi filmpje over vrind t-pain

http://www.youtube.com/watch?v=RYiN2N_JADg
Ja maar dat is geen nieuws
Het eindresultaat is catchy as hell, dus boeiend live moet je hem niet zien nee!


(Maar goed, ik ben waarschijnlijk wel de grootste vocoder / autotune fan die je ooit zal tegenkomen )
pi_53331734
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hoogste weekverkopen sinds twee jaar in de VS voor "Graduation".

Overigens moet je nog meer van T-Pain luisteren, het is toch wel één van de populairste artiesten in de VS momenteel met niet minder 4 singles bij de bovenste 28 van de Billboard Hot 100. Deze "nieuwe" (videoclip is net uit) met Chris Brown is ook heerlijk: http://www.youtube.com/watch?v=4DC4Rb9quKk
Maar goed ik ben dan ook totaal geen rnb / hiphop fan. *haast zich snel weg uit dit topic
T-Pain is oké ja .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_53337628
"Stronger" staat deze week, zoals verwacht, op 1 in de nieuwe Billboard Hot 100. "Good Life" komt op 14 binnen.

(En "Kiss Kiss" van Chris Brown en T-Pain komt ook nog binnen, waardoor T-Pain nu zes singles tegelijkertijd in de Hot 100 heeft )
pi_53338342
Ge-ni-aal gedaan dat nummer met Chris Martin. Klinkt zalig, mooi contrast en bovendien erg gaaf gedaan met die piano en rauwe drum. (heeft het over 'Homecoming')
pi_53342848
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef asdqert het volgende:
Ge-ni-aal gedaan dat nummer met Chris Martin. Klinkt zalig, mooi contrast en bovendien erg gaaf gedaan met die piano en rauwe drum. (heeft het over 'Homecoming')
homecoming is echt geweldig nummer!
The only thing to fear, is running out of beer!
  woensdag 26 september 2007 @ 13:57:22 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53486212
Het duurde even wat langer, maar heb net dan eindelijk Graduation gekocht. Zo op het eerste oor klinkt het weer erg okay. Vanavond maar eens met een echt luisterend oor ervaren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53486326
Kanye

You can't tell me nothing
en die met dat Daft Punk deuntje
Van zn nieuwe album alleen dan
pi_53486959
'Can't Tell Me Nothing' geeft me kippenvel. Zo'n goed nummer.

Graduation staat vol met goede nummers. Mijn favorieten:
Can't Tell Me Nothin'
Good Morning
I Wonder
Barry Bonds
Big Brother
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:21:18 #166
123170 alors
zlata1234
pi_53662463
Kanye parodieert zichzelf

http://youtube.com/watch?v=cbi9oHWGGWo
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53666194
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef alors het volgende:
Kanye parodieert zichzelf

http://youtube.com/watch?v=cbi9oHWGGWo
Echt prachtig!

Staan ook leuke dingen op zijn blog
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:38:28 #168
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_54647999
quote:
Kanye West komt definitief niet naar Nederland, meldt Mojo Concerts. Het overlijden van zijn moeder is de reden dat de Europese tour niet meer doorgaat. Common, die het voorprogramma van Kanye zou verzorgen, blijft ook in de States.

Het management van Kanye West zegt in een verklaring "Kanye bedankt zijn fans voor het begrip in deze tijden en zal bij de eerste gelegenheid terugkeren naar Nederland om voor hen op te treden."

Er is dus geen vervangende datum gevonden voor het concert, bezitters van kaartjes kunnen deze vanaf vandaag tot 20 december terugbrengen naar de voorverkoopadressen. Mensen met een ticketfast ticket, worden door Ticket Service Nederland benaderd.

Op de officiële website van Kanye zijn alle concerten tot en met 21 november geschrapt. Na deze datum zijn er nog wel concerten van de rapper/producer gepland in Groot Britannië.
Had er zo een zin in
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_54648744
quote:
Kanye West komt definitief niet naar Nederland, meldt Mojo Concerts. Het overlijden van zijn moeder is de reden dat de Europese tour niet meer doorgaat. Common, die het voorprogramma van Kanye zou verzorgen, blijft ook in de States.

Het management van Kanye West zegt in een verklaring "Kanye bedankt zijn fans voor het begrip in deze tijden en zal bij de eerste gelegenheid terugkeren naar Nederland om voor hen op te treden."

Er is dus geen vervangende datum gevonden voor het concert, bezitters van kaartjes kunnen deze vanaf vandaag tot 20 december terugbrengen naar de voorverkoopadressen. Mensen met een ticketfast ticket, worden door Ticket Service Nederland benaderd.

Op de officiële website van Kanye zijn alle concerten tot en met 21 november geschrapt. Na deze datum zijn er nog wel concerten van de rapper/producer gepland in Groot Britannië.
Dat is nog het stomste van het hele verhaal
Maar goed.. z'n album was wel goed & zeker weten dat ik er aankomende keer bij ben
pi_54648926
Ai dat had ik wel verwacht, jammer maar begrijpelijk.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:22:43 #171
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_54649004
Zeker begrijpenlijk om het uit te stellen, maar om nou het meteen helemaal af te zeggen
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_54650967


Ik was er al bang voor..
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:11:50 #173
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_54654838
Oe, die nieuwe clip is gebaseerd op de album cover art, maar is nog niet officieel uit. D8 serieus dat flashing lights de nieuwe single zou worden :S

Kanye West - Good Morning
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_54662180
Ook stom is dat het in Brussel zondag wel doorgaat!!! Be-lachelijk.

Ik hoop dat maandag de begrafenis is anders slaat het nergens op.
pi_54710215
quote:
Kanye West stort in tijdens concert
Uitgegeven: 18 november 2007 23:41
Laatst gewijzigd: 18 november 2007 23:42

AMSTERDAM - Kanye West is zaterdagavond in tranen uitgebarsten tijdens een concert dat hij gaf in Parijs. Dat vertelt een getuige aan het Amerikaanse tijdschrift People.

West verloor een week geleden zijn moeder Donda op 58-jarige leeftijd na een borstverkleining en een buikwandcorrectie.

Moeder

Aan het einde van de show zette de band het nummer 'Hey Mama' in. De 30-jarige rapper introduceerde het nummer met de woorden 'Deze is voor mijn moeder' en begon daarop te huilen.

"Hij stond daar in het felle licht te huilen terwijl de band verder speelde", vertelt een bezoeker. "Een achtergrondzanger, de dj en een gitarist probeerden hem te troosten."

Publiek

Het publiek, dat doodstil toekeek, begon te klappen toen West probeerde zichzelf te herpakken. Hij verdween van het podium, om tien minuten later terug te keren met zijn hit 'Stronger'.

"Hij was erg nerveus", vertelt de getuige. "Hij bleef naar het publiek roepen dat hij de fans nu nodig heeft en het publiek schreeuwde terug. Het was magisch."

Amsterdam

Kanye West zou maandag een concert geven in de Amsterdamse Heineken Music Hall, maar dat heeft hij vanwege de dood van zijn moeder afgezegd.
Aah wat sneu zeg..
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')