Huisartsen hebben naar mijn ervaring overal de ballen verstand van !quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:19 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als je even langs ome doc gaat, dan wel belt.
Dus jij laat alles gewoon wegrotten als je wat hebt? Dat is verstandig!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:31 schreef Logitik het volgende:
[..]
Huisartsen hebben naar mijn ervaring overal de ballen verstand van !![]()
Heb vaak genoeg meegemaakt dat ze je een verkeerde diagnose stellen, en dat je daar (te laat) achter komt. Ik denk nu dan ook altijd eerst 4x na voordat ik naar zo'n amateurtje ga, en doe het alleen als ik doorverwezen wil worden.
laatst het verhaal gehoord over onze huisartsquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:36 schreef Logitik het volgende:
Maar ik bedoel echt serieus:
Heb echt vaak meegemaakt dat huisartsen er compleet naastzitten, ik weet dat zelfs op het moment dat je daar aan de tafel met hem zit. Een discussie aangaan heeft ook nooit zin.
-No Respect for Them !-
Als je knie- of enkelgewricht niet beschadigd is, is niet bewegen denk ik het beste, maar gewoon goed veel rust. Overeind komen en zo zal wel lekker gaan kloppen en doen, dus zul je toch wel niet teveel doen.quote:Ik verwacht zelf een flinke kneuzing. Weet iemand of ik nu juist wel of niet moet bewegen?
Hij heeft er een nat verbandje opgedaan, wat ik morgen moet vernieuwen. Het verbandje moet ik nathouden. De komende dagen moet ik de zwelling in de gaten houden dat het niet erger wordt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:25 schreef Klonk het volgende:
Denk dat ie je een mooi verbandje omdoet, wat ontsmettende zooi in de wond en je vervolgens weer naar huis stuurt met de mededeling ff rustig aan te doen.
Weet niet hoe de wond eruit ziet.. maarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:06 schreef Hanneman het volgende:
[..]
Hij heeft er een nat verbandje opgedaan, wat ik morgen moet vernieuwen. Het verbandje moet ik nathouden. De komende dagen moet ik de zwelling in de gaten houden dat het niet erger wordt.
Ik moet rust aan doen en geen aparte dingen ondernemen. Hopelijk is de pijn tegen het weekend een beetje weggetrokken.
Wanneer je ooit eens weefsel beschadigd hebt, kan het zijn dat je soms nog wat pijn voelt op die plek. ( een soort stekende, prikkende pijn)quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben anderhalf jaar geleden ongelukkig terecht gekomen toen iemand me van mijn fiets reed. Ik voel het nog steeds op mijn scheenbeen. Niet dat het nog pijn doet ofzo, maar er zit gewoon een beschadiging ofzo.
Aha, okquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, het is niet echt een pijn. Het is gewoon een oneffenheid in het bot, dat daar voorheen nog niet zat. Nu was mijn been ook vrij paars en dik geworden. Dit was vrij snel weg, en daarom ging ik niet naar de dokter. Nu ga ik nog niet, want ik heb verder nergens last van.
Heel vervelend dat je huisarts zo'n misser heeft gemaakt en ik snap wel dat je er nu niet zoveel (lees: weinig) vertrouwen meer in hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:56 schreef Heinekenfreak het volgende:
Als ik nu dus naar de doc moet dan moet het wel heel erg zijn, het liefst ga ik helemaal niet en in 1x door naar het ziekenhuis o.i.d.
Ze hebben het er over het algemeen ook wel druk genoeg met mensen die wel direct hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:38 schreef Nijna het volgende:
Bedenk wel ff dat het bezoek aan een spoedeisende hulp vele malen duurder is dan een bezoekje aan de huisarts...
Het kan idd wat irritatiequote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:15 schreef Hanneman het volgende:
Ik heb donderdag m'n natte verband eraf gehaald, maar nu heb ik aan 1 kant van m'n been behoorlijk wat rode vlekjes (soort puistjes) zitten. Kan dit door het natte verband komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |