Makes 2.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:14 schreef Litpho het volgende:
Ik zal zelf eerder Evanedinges opzetten dan Bob Marley, maar qua invloed is dit natuurlijk een gedachteloze overwinning voor Bob.
Probeer maar eens tien bands te vinden die evenescence als hun grote voorbeeld zienquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Hmm, denk dat invloed van Eva toch wel grootst is. Bob is uit. Eva is in, denk mede doordat ze een jonge doelgroep bespelen.
Vette avatar !!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Hmm, denk dat invloed van Eva toch wel grootst is. Bob is uit. Eva is in, denk mede doordat ze een jonge doelgroep bespelen.
Bob is uit?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
Welke bands heeft Evanescence beïnvloed? Heeft Evanescence een unieke stijl?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
tuurlijk een makkelijke keuze...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:56 schreef MuadDib het volgende:
Van Evanescence krijg ik hoofdpijn, van Bob M. niet. Bob M. schenkt al decennia lang genot aan hele volksstammen, Evanescence pas enkele jaren aan puberige wannabees. Makkelijke keuze dus...
idd dus slotje.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:04 schreef AltamirA het volgende:
[..]
tuurlijk een makkelijke keuze...
Daarom was er de poll, want inhoudelijk is dit natuurlijk best een kuttopic![]()
Dat eerste is een beetje te vroeg om dat te zien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke bands heeft Evanescence beïnvloed? Heeft Evanescence een unieke stijl?
Let ook even op wat ik quote.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat eerste is een beetje te vroeg om dat te zien.
Ik bedoel, dat album is net een jaar oud. Je kunt niet eens verwachten dat er nu al bands zijn die beinvloed zijn door hun. Al betwijfel ik ook wel dat dit gaat gebeuren maar goed.
Dat doe ik...quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Let ook even op wat ik quote.
sorry hoor maat, maar wat een BULLSHITquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Infinity123 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke bands heeft Evanescence beïnvloed?
De vraag is niet, "welke bands hebben Eva of Bob als voorbeeld", maar wat heeft een grotere invloed. OP de jongere generatie is dat Eva. Aangezien de jongere generatie degene is die over een luttel aantal jaren de muziek gaat bepalen, heeft Eva nu de grootste invloed.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:49 schreef BrianMay het volgende:
[..]
sorry hoor maat, maar wat een BULLSHIT
Evanescence zijn niet eens vernieuwend ofzo, Probeer idd maar eens een band te vinden die hun als voorbeeld hebben
Onzin. De jongere generatie kent Bob beter dan Eva. Men maakt meer kennis met Bob daar deze in meer huiskamers te vinden is. Eva brengt verder weinig nieuws en is ook niet bepaald toonaangevend in diens genre.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:04 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
[..]
De vraag is niet, "welke bands hebben Eva of Bob als voorbeeld", maar wat heeft een grotere invloed. OP de jongere generatie is dat Eva. Aangezien de jongere generatie degene is die over een luttel aantal jaren de muziek gaat bepalen, heeft Eva nu de grootste invloed.
Dat zeg ik niet als fan, das puur toeval, als de vraag hetzelfde was geweest maar dan met *doet een greep* voor mijn part Borsato, had ik hetzelfde gezegd.
Oh, en ik ben jong, en ik ken een hoop nr's van bob uit mijn hoofd en dat kan ik van Evanescence niet zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:17 schreef VrAnKiE het volgende:
Heb je evanescence ooit live gezien? ZOOOOOO SLECHT en vooral vals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |