Mijn respect hebben zequote:Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
Heb je gestemd?quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef Seborik het volgende:
Wow, bitchfight.
Neuh, de vraag Wie is het beste heeft niets te maken met smaak.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:14 schreef Zander het volgende:
. Overigens is de vraag "Wie is het beste" vooral een kwestie van smaak, en daarover valt niet te twisten.
Hahahahaha, ik verheug me er nu al op. "Nu-metal, the sound of a generation".quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:04 schreef Seborik het volgende:
"Sounds of the 00's"-commercials, gepresenteerd door die kerel van Limp Bizkit.
Ook dat is behoorlijk subjectief, want is 'de beste' dan degene die de meeste noten in een compositie of een gitaarsolo kan stoppen of zo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:09 schreef BrianMay het volgende:
Wie is het beste heeft te maken met songwriters capaciteiten en de capaciteiten van het spelen opzich en nog andere dingen uiteraard.
jajajajaja nu een draaien hop hop bla blaquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:08 schreef ondeugend het volgende:
Rastaman virbration positive !
nee, hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:09 schreef gekke_sandra het volgende:
Volgens mij.. ben ik de enige op de wereld die Bob Marley niet vet vind...
enne, we zijn alletwee van het mannelijk geslacht hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef Seborik het volgende:
Wow, bitchfight.
Nee, maar dit is idd appels met peren vergelijken..quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:10 schreef Zander het volgende:
[..]
Ook dat is behoorlijk subjectief, want is 'de beste' dan degene die de meeste noten in een compositie of een gitaarsolo kan stoppen of zo?
Dan kan het nog steeds een bitchfight zijn. Niet dat ik me ermee wil bemoeien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:30 schreef Morgion het volgende:
[..]
enne, we zijn alletwee van het mannelijk geslacht hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |