Kerel, daar hadden we t helemaal niet over.quote:Op maandag 26 april 2004 23:50 schreef AltamirA het volgende:
Nu dus aan jullie de vraag:
Wie heeft de meeste invloed gehad op onze muziek, wie is vernieuwend en maakt de lekkerste deuntjes en creatiefste riedels?
Bob Marley of tóch Evanescence?
oke dan, come to the point?quote:Op maandag 26 april 2004 23:51 schreef Morgion het volgende:
[..]
Kerel, daar hadden we t helemaal niet over.
volgens Morgion niet eerlijk te beoordelen '' aangezien evanescence bij het grote publiek te onbekend is''quote:Op maandag 26 april 2004 23:59 schreef BDisOKE het volgende:
Lastig hoor...
Bob Marley...![]()
Kijk even naar het argument van Zander, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:00 schreef AltamirA het volgende:
[..]
volgens Morgion niet eerlijk te beoordelen '' aangezien evanescence bij het grote publiek te onbekend is''
![]()
Zoveel meer dat zelfs meer is dan Bob Marley?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:01 schreef Morgion het volgende:
Inderdaar, Evanescence is helaas bij het grote publiek te onbekend. Fallen is een aardig album, maar er is zoveel meer.
yupquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Zoveel meer dat zelfs meer is dan Bob Marley?
Reageer eens inhoudelijk in plaatst van zoals een net in zijn skaterperiode belande puberquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:05 schreef Morgion het volgende:
[..]
yup![]()
Jonge, ga lekker Bob Marley luisteren (of beter Evanescence) ipv mij nog wat te dissen met dit topicquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:07 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk in plaatst van een net in zijn skaterperiode belande onzindelijke puber![]()
haha slecht argument! Sorry, maar omdat het niet bij het grote publiek bekend is betekend het niet dat het niet goed is. Kijk naar artiesten als britney spears, backstreet boys etc. zijn die dan goed omdat ze bij het grote publiek bekend zijn? Dacht het niet...quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Kijk even naar het argument van Zander, dat zegt genoeg.
Overigens, als het niet bij het grote publiek bekend is, hoe goed kan het dan zijn??
Heb je gelijk bij, maar je kunt wel respect en erkenning tonen voor de muziek van Bob Marley. Of je nou een fan bent of niet, kun je wel concluderen dat Evanescence zich toch wel op een lager 'muziekniveau' bevindt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:10 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
haha slecht argument! Sorry, maar omdat het niet bij het grote publiek bekend is betekend het niet dat het niet goed is. Kijk naar artiesten als britney spears, backstreet boys etc. zijn die dan goed omdat ze bij het grote publiek bekend zijn? Dacht het niet...
Ik geef je juist alle ruimte om je mening te onderbouwen anders hoor?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:09 schreef Morgion het volgende:
[..]
Jonge, ga lekker Bob Marley luisteren (of beter Evanescence) ipv mij nog wat te dissen met dit topic![]()
ik ben het verder ook met je eens hoor, ik vind Bob Marley beter dan Evanescene. Ze zijn moeilijk te vergelijken, maar Bob Marley is gewoon een legende, wat hij allemaal bereikt heeft is gewoon subliem.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:12 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Heb je gelijk bij, maar je kunt wel respect en erkenning tonen voor de muziek van Bob Marley. Of je nou een fan bent of niet, kun je wel concluderen dat Evanescence zich toch wel op een lager 'muziekniveau' bevindt.
En loop nou niet te zeuren over respect, jij bent begonnen met Evanescence afzeikenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik geef je juist alle ruimte om je mening te onderbouwen anders hoor?
Voor mijn part luister je de rest van je leven Evanescence als je je daar lekker bij voelt, maar een beetje respect kun je wel tonen![]()
Respect moet je verdienenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:30 schreef Morgion het volgende:
[..]
En loop nou niet te zeuren over respect, jij bent begonnen met Evanescence afzeiken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |