Best lelijk en saai. Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was (of je hebt gewoon geen smaak).quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
Zeg je "vet shirt" dan zeg je
[afbeelding]
My thoughts.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:43 schreef Morkje het volgende:
Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was
Sorry hoor, maar daar vind ik echt niks aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
Toen ik m had, kwamen er tijdens het stappen al meteen 2 mensen op me af om te vragen waar ik t gehaald had, ze zijn ietwat prijzig (startprijs is ¤45,- eind prijs is iets van ¤110,-) en moeilijk te verkrijgen. Maar je loopt er niet bij als de rest van de stad.
Koop dan een Custo shirt ofzo als je toch bakken geld uit wil geven...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
Toen ik m had, kwamen er tijdens het stappen al meteen 2 mensen op me af om te vragen waar ik t gehaald had, ze zijn ietwat prijzig (startprijs is ¤45,- eind prijs is iets van ¤110,-) en moeilijk te verkrijgen. Maar je loopt er niet bij als de rest van de stad.
lul niet zo slap.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
of smaken verschillen gewoon, en ook de mening over hoeveel geld je voor iets neerlegt wat JIJ belangrijk vind.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:43 schreef Morkje het volgende:
[..]
Best lelijk en saai. Zeker alleen gekocht omdat ie zo duur en exclusief was (of je hebt gewoon geen smaak).
Ik vind em maar lelijk en zeker niet "vet"quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:25 schreef joriszss het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |