Jawel, beweging!quote:Op maandag 26 april 2004 23:38 schreef Lucille het volgende:
rust en niets anders
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:41 schreef Brennie het volgende:
Belast de rug niet, maar blijf wel in beweging..
Niet forceren, rustig aan.
Niet werken en niets tillen/draaien etc.
Wanneer je een pijnstiller neemt en de pijn zakt.. probeer dan niet te veel te doen.
Als je nu uitstralende pijn naar je been hebt, of je been nauwelijks kunt optillen en je voelt tintelingen dan raad ik je aan even naar de huisarts te gaan.
Als ik het zo hoor.. lijkt het op spit.
Je kunt door iemand srl gelei erop laten smeren ( bij drogist) en warm douchen.
Soms werkt warmte juist averechts.
Indien de klachten een paar dagen aanhouden of toenemen raad ik je aan naar de huisarts te gaan.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:13 schreef HolyPanther het volgende:
als je pech heb blijf je er zowat altijd last van hebben. en op mijn 15de door mijn rug heen gegaan en moe nu(18) nog steeds letten op tilhoudingen bij bijvoorbeeld het tillen van een bijna lege boekentas ofzow:(
Zie de links die ik je gaf ( paar posts boven)quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die pijn in me rug valt nu wel weer mee, maar ik voel het inderdaad ook in me been en in me kuiten, watis spit?
Oke, het wordt per dag minder, maar het is gewoon helemaal stijf zoals je zegtquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zie de links die ik je gaf ( paar posts boven)
Het kan ook zijn dat je ' verkeerd' gaat zitten en lopen door de stijfheid/pijn in je rug.. waardoor je het in je been en kuit voelt.
Houdt het aan, dan ff naar de dokter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |