Same here.quote:Op maandag 26 april 2004 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb niet meegedaan maar ik vintut wel spannend!!!
Ze hebben de fout gisteren al hersteld en ik heb vandaag nog geen email gehad dat de bestelling niet door gaat. Dus ik heb goede hoop. Alleen kan ik me niet voorstellen dat ze er zoveel hebben liggen.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef PoisonouS het volgende:
Hebben mensne hem ook binnen gekregen? Ze zouden het namelijk op een foutje kunnen gooien, als dat goed is afgedekt in hun regeltjes enzow
En deze regel? Mischien hebben zij de bestelling nog niet uitgevoerd?quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com
Als dit klopt:quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef Eluc het volgende:
Ja, ik heb er 50 besteld van beide films... Maar wat bedoel je dan met de fout is opgelost ? Krijgen we ze?
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com
Dan moeten ze natuurlijk wel die mededeling doen via een goeie marnier, en ik keek net ff en ahx stond nog gewoon op 0.01quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Als dit klopt:
[..]
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.
Kun je wel lezen? Er staat toch dat BOL je dan eerst van die verhoging op de hoogte moet stellen!quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Als dit klopt:
[..]
krijg jij een pakketje thuis met een heel hoog bedrag op de accept giro.
In annuleer hem nooit van z'n leven. Er is totáál geen risico!quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef Eluc het volgende:
Als ik over een week nog niks gehoord heb over dat ie verstuurd is, ga ik m annuleren denk ik. Het risico is een beetje groot anders...
Ja, maar als je niet veel geld te makken heb, zoals ik, ben je wel voorzichtig... en je weet nooit hoe het kan lopen. Maar je zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 26 april 2004 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In annuleer hem nooit van z'n leven. Er is totáál geen risico!
"3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com"
Ik zie het echt niet gebeuren dat ze je 50x 10 ¤ of zo gaan laten betalen. Maar ik zie het ook niet gebeuren dat ze je 50 DVD's gaan opsturen aan 0,01 ¤ / stuk.quote:Op maandag 26 april 2004 23:32 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet veel geld te makken heb, zoals ik, ben je wel voorzichtig... en je weet nooit hoe het kan lopen. Maar je zal wel gelijk hebben.
Daar ben ik ook bang voor. Maar dan had die email er al wel moeten zijn eigenlijk. En een aantal anderen hebben de dvd dus al voor 1 cent in huis.quote:Op maandag 26 april 2004 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon een mailtje dat de prijs niet klopt en of je er nog steeds 50 wil.
Ik denk dat veel mensen nu wel even op de site van BOL rondneuzen en dan komen een aantal mensen vast wel wat leuke "koopjes" tegen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:37 schreef California het volgende:
Hoezo reclame? Ik heb hierdoor niet ineens de neiging om JFK bij bol te kopen ipv bij play.
Het heeft ook een keer in de Consumentengids gestaan. Ik zal eens kijken of ik het online kan vinden. Het ging in die zaak om een Walt Disney video die echt net pas uit was en verkeerd was geprijsd bij de Etos. De keten stond in z'n recht om het niet tegen die prijs te verkopen, 4,99 geloof ik, in guldens.quote:Op maandag 26 april 2004 23:00 schreef PoisonouS het volgende:
Hebben mensne hem ook binnen gekregen? Ze zouden het namelijk op een foutje kunnen gooien, als dat goed is afgedekt in hun regeltjes enzow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |