Ik ben ook al wat 'ouder' en heb hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 29 april 2004 20:16 schreef Melba het volgende:
Zo, ik heb me even geregistreerd om hier te kunnen vermelden dat ook ik een grote fan van Boris ben. Zijn stem maakt gewoon iets bij mij los. Mijn puberjaren heb ik toch al een tijd achter de rug, maar het "Boris-gevoel" doet me weer heel erg denken aan die tijd. Ik vind Boris echt absoluut niet arrogant. Op mij maakt hij een vrij serieuze, oprechte indruk, een beetje verlegen en misschien af en toe zelfs een tikkeltje onzeker (maar dat vind ik eigenlijk wel lief). Of hij nou morgen wint of niet, hij komt er vast wel, maar ja, hij wil zelf zo graag winnen, dus ...

Gelukkig zijn er heel veel mensen zoals ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:10 schreef Gert het volgende:
Dus het is alleen maar mooi dat je tegen Hem bent.

Tjeezus, das echtquote:Op donderdag 29 april 2004 22:15 schreef Gert het volgende:
Trouwens, met je Lourdes... ik heb zo'n poppetje gemaakt van Maud en daar gaan zaterdagavond een hoop spelden in.. baat het niet dan schaadt het niet, maar het schijnt dat als je er echt in gelooft dat het dan werkt. En als ik ergens in geloof dan is het wel dat die hockey-teef moet verliezen!![]()

Wat maakt het nou uit waar jij in gelooft looser.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:15 schreef Gert het volgende:
En als ik ergens in geloof dan is het wel dat die hockey-teef moet verliezen!![]()

Gut o gut daar heb je nog zo'n hockey trien.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Tjeezus, das echt![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 29 april 2004 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Gut o gut daar heb je nog zo'n hockey trien.![]()
![]()
![]()
heb je je fles sherry al leeg?

Hoe ben je aan haren of stukjes nagel van haar gekomen???quote:Op donderdag 29 april 2004 22:15 schreef Gert het volgende:
... ik heb zo'n poppetje gemaakt van Maud en daar gaan zaterdagavond een hoop spelden in.. baat het niet dan schaadt het niet, maar het schijnt dat als je er echt in gelooft dat het dan werkt.

Joh, die zielige types hebben niets beters te doen. Omdat je niet echt vóór Maud kan zijn, daar is ze te slecht voor, zijn ze maar tégen Boris.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:19 schreef Alessandro het volgende:
Uhm mensen als je niet voor hem bent(Boris) wat doen jullie hier dan???Ga naar een Maud topic om jullie lage niveau daar kenbaar te maken in plaats van hier.

Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:19 schreef Alessandro het volgende:
Uhm mensen als je niet voor hem bent(Boris) wat doen jullie hier dan???Ga naar een Maud topic om jullie lage niveau daar uit te zaaien in plaats van hier.

HAHAHAHA!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, die zielige types hebben niets beters te doen. Omdat je niet echt vóór Maud kan zijn, daar is ze te slecht voor, zijn ze maar tégen Boris.![]()
![]()
![]()
![]()

Ja dat weten we nu wel, heb je verder niets nuttigs te doen in je leven??quote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom?
Dit is toch het Boyris topic?
En ik haat hem.![]()

quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel, heb je verder niets nuttigs te doen in je leven??

Je hebt niet echt een eigen mening is het wel ??quote:Op donderdag 29 april 2004 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]

Ja zingen, dat kan ik nauwelijks maar beter dan Borius!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Alessandro het volgende:
Ja dat weten we nu wel, heb je verder niets nuttigs te doen in je leven??

Kiep de zool aleif!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:24 schreef Jappie het volgende:
Ah...is dit het Anti Boris topic?![]()

zou dat verkapte reclame van het schoenmakersgilde zijn?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kiep de zool aleif!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |