Ja, ik vind het ook niks. Het enige nut dat het heeft is het spekken van hun portemonnee.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:56 schreef flugeltje het volgende:
Gunstig of ongunstig maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Het feit dat ze op deze manier hun zakken nóg meer proberen te vullen staat me zo tegen. Tien tegen één dat er zaterdag gedurende de dag ineens iemand "lekt" dat één van de twee voorstaat. Moet je eens zien hoe hard de fans van de andere dan extra gaan stemmen.
Najaaa zegquote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
1 klein feestje en jij ligt meteen de volgende dag de hele dag op bed en daarna ben je nog moe?!?
Wat ben jij nou voor een man
Ik zie niks op de sitequote:Op donderdag 29 april 2004 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Klopt het nu dat de videochat naar vanavond verschoven is? Ik hoorde ergens zoiets, maar weet het niet zeker...
Nee, ik ook niet, maar ik begreep dat ze dat vorige week aan het einde van de chat zelf verteld hadden.. Nou ja, zal wel niet kloppen danquote:Op donderdag 29 april 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zie niks op de site
Aaah, deze is echt JAMMIE!!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[Foto]
Deze is ook lief![]()
die tweede is zoooooooooooooo lekker...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Moet je dit zien...
[afbeelding]
en dan deze
[afbeelding]
Over groeien gesproken...
Onze Boris is een flinke weg gegaan sinds hij als "menneke" binnenkwam...
Heb ik iets gemist? Wat gebeurt er? Hoezo zou er iets uitlekken zaterdag?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:56 schreef flugeltje het volgende:
Gunstig of ongunstig maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Het feit dat ze op deze manier hun zakken nóg meer proberen te vullen staat me zo tegen. Tien tegen één dat er zaterdag gedurende de dag ineens iemand "lekt" dat één van de twee voorstaat. Moet je eens zien hoe hard de fans van de andere dan extra gaan stemmen.
J mag van vrijdagavond 20:30 tot zaterdagavond 23:30 stemmen.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:39 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat gebeurt er? Hoezo zou er iets uitlekken zaterdag?
En toch vind ik die bovenste echt zo super schattigquote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Moet je dit zien...
[afbeelding]
en dan deze
[afbeelding]
Er mag blijkbaar vanaf morgenavond al gestemd worden GoodspeeD...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:39 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat gebeurt er? Hoezo zou er iets uitlekken zaterdag?
Dus je mag al stemmen voordat de performances zijn geweest?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
J mag van vrijdagavond 20:30 tot zaterdagavond 23:30 stemmen.
yep!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:41 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dus je mag al stemmen voordat de performances zijn geweest?
je bedoelt zoiets?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:19 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Aaah, deze is echt JAMMIE!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga hier proberen mijn avatartje van te maken... hopelijk lukt het.
Inderdaad. Die tweede is heeeerlijk *zwijmel*quote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef flugeltje het volgende:
Moet je dit zien...
[Foto]
en dan deze
[Foto]
Als je van Harry Potter houdt kan ik me dat goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:38 schreef Takkembah het volgende:
[..]
die tweede is zoooooooooooooo lekker...![]()
![]()
![]()
*zucht*
Dat vind ik nou lief, dank je wel!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:49 schreef snoweh het volgende:
[..]
je bedoelt zoiets?
[Avatar1]
of
[Avatar2]
alsjeblief voor jou
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je van Harry Potter houdt kan ik me dat goed voorstellen ja.
Ik vond hem wel grappig eigenlijk, mag dat ook?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Huil maar niet kind.
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig eigenlijk, mag dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |