quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef Ype het volgende:
Alsof de kans op kanker samenhangt met ras. 96% van de mensheid heeft sowieso al sluimerkanker en er wordt ontzettend veel onderzoek naar gedaan.
Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel met gemengde huwelijken.
Hey, je moet naar de lange termijn kijken.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.quote:Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.
Het is eerder een teken van integratie wanneer allochtonen met autochtonen trouwen dan wanneer ze zich vrijwel uitsluitend op de eigen groep richten. Bovendien verhoogt dat de kans dat de desbetreffende allochtoon meer kennis neemt van de Nederlandse cultuur. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.quote:Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
Is het echt zo erg dat moslims kinderen krijgen?quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Hoe wil jij zo een idee staven aan de realiteit?quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.
School dropouts kun je ook castreren, ze zijn al dolblij dat ze hier mogen werken, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
Ik acht de westerse volken toch wel superieur tov niet-westerse volken.quote:Op maandag 26 april 2004 21:56 schreef NorthernStar (Moderator) het volgende:
Wel ja..
En wie zijn in jouw ogen dan het superieure volk? Toevallig niet degene waar je zelf tot behoort toch?
Ach, als de rassen (culturen gwhatever) niet vermengen hoor je weer veel mensen janken dat die mensen alleen maar met mensen van hun eigen soort crossbreeden etc.quote:Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.
Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
Zeg Mr 'The glass is half-empty? What fucking glass?!?', lange termijn.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.
Ja, er zullen weinig mensen sterven aan blank of neger zijn daarentegen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.
In principe wel. Niet op de manier waarop 'links Nederland' dit ziet, toch een stuk kleinschaliger als nu het geval is, maar van mij hoeven allochtonen niet te assimileren. Normaal gedragen is voldoende, ze hoeven echt geen boerenkool te gaan vreten en softdrugs te gaan gebruiken.quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |