abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2004 @ 21:57:17 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706197
Zorgelijk....

Ohja, vorige topique: Bijna 6% van Nederlanders nu moslim

[ Bericht 84% gewijzigd door Ype op 26-04-2004 22:06:02 ]
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18706212
lol
  maandag 26 april 2004 @ 21:58:03 #3
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706218
Alsof de kans op kanker samenhangt met ras. 96% van de mensheid heeft sowieso al sluimerkanker en er wordt ontzettend veel onderzoek naar gedaan.
pi_18706224
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 26 april 2004 @ 21:58:35 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706238
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
pi_18706247
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:58 schreef Ype het volgende:
Alsof de kans op kanker samenhangt met ras. 96% van de mensheid heeft sowieso al sluimerkanker en er wordt ontzettend veel onderzoek naar gedaan.
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 26 april 2004 @ 21:59:03 #7
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18706252
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel met gemengde huwelijken.
Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.

Het is eerder een teken van integratie wanneer allochtonen met autochtonen trouwen dan wanneer ze zich vrijwel uitsluitend op de eigen groep richten. Bovendien verhoogt dat de kans dat de desbetreffende allochtoon meer kennis neemt van de Nederlandse cultuur. Dus wat wil je nou eigenlijk?
  maandag 26 april 2004 @ 21:59:32 #8
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18706271
quote:
En ondanks onze ruime technische kennis heeft dat onderzoek nog geen oplossing opgeleverd.
Hey, je moet naar de lange termijn kijken. .
pi_18706286

Cherrymoontraxx, wil je mij vertellen waarom de wens om een derde oog bij het menselijk ras te installeren ziek is, en het blanke ras willen behouden niet?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 26 april 2004 @ 22:00:32 #10
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_18706296
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_18706317
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:59 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat wel, maar een mislukt huwelijk hoeft helemaal geen kwalijke zaak te zijn.

Het is eerder een teken van integratie wanneer allochtonen met autochtonen trouwen dan wanneer ze zich vrijwel uitsluitend op de eigen groep richten. Bovendien verhoogt dat de kans dat de desbetreffende allochtoon meer kennis neemt van de Nederlandse cultuur. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.

Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
  maandag 26 april 2004 @ 22:01:47 #12
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706337
quote:

[..]

Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.
pi_18706344
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het zo erg om mensen die dit land binnen komen allemaal te castereren? Als ze toch vluchteling zijn zijn ze al dolblij dat ze hier mogen komen, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen. En huwelijken uit het buitenland mag alleen als je minimaal een MBO diploma hebt, en dan moet je ook nog eens de eerste 10 jaar financieel verantwoordelijk zijn voor je partner, dus als je gaat scheiden kun je 10 jaar lang alles betalen voor hem/haar.
Is het echt zo erg dat moslims kinderen krijgen?
  maandag 26 april 2004 @ 22:02:12 #14
15600 BB-King
Long live the King!
pi_18706350
Ik vind dit nog te weinig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 26 april 2004 @ 22:02:44 #15
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706367
quote:
Hoe wil jij zo een idee staven aan de realiteit?
pi_18706369
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef Ype het volgende:

[..]

Ohjawel, verschillende soorten kanker kan al verholpen worden, kanker kan al veel vroeger worden ontdekt, nu zelfs via adem, om zo sneller in te grijpen, en er is sowieso heel veel informatie over beschikbaar dat tot vervolgonderzoek leidt.
Toch sterven er dagelijks nog mensen aan kanker.
pi_18706381
quote:
School dropouts kun je ook castreren, ze zijn al dolblij dat ze hier mogen werken, en willen ze ons niet lastig vallen met hun kinderen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 26 april 2004 @ 22:03:14 #18
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18706382
@ TS.. het is nog erger dan we al dachten.. onderzoek wijst uit dat het (nog) meer dan 94% van de bevolking is
  maandag 26 april 2004 @ 22:03:30 #19
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18706390
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit er overigens niets mee in dat allochtonen geen Nederlandse partner trouwen. Kan er niet wakker van liggen. Kan me zelfs goed voorstellen dat ze iemand van hun eigen cultuur zoeken. Dat verloopt vaak toch beter. Over opvoedingen denken bijvoorbeeld Moslima's en Nederlandse mannen toch heel anders.
Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?
pi_18706396
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:56 schreef NorthernStar (Moderator) het volgende:
Wel ja..

En wie zijn in jouw ogen dan het superieure volk? Toevallig niet degene waar je zelf tot behoort toch?
Ik acht de westerse volken toch wel superieur tov niet-westerse volken.

Wij zijn in vele ontwikkelingen toch een stuk verder. Dan mag je toch gerust spreken over superioriteit. Ook al weet ik dat het best een heikel onderwerp is omdat superieuriteit vaak jammer genoeg hand in hand gaat met racisme en haat, wat ik wel afkeur.
  maandag 26 april 2004 @ 22:04:06 #21
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706411
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Postief noem ik een mislukt huwelijk niet. Natuurlijk is het beter dat sommige mensen gaan scheiden als het echt niet meer gaat het huwelijk, maar het zou nog beter zijn als men dat eerder had ingezien. Het aantal echtscheidingen loopt echt de spuigaten uit.

Ach, als de rassen (culturen gwhatever) niet vermengen hoor je weer veel mensen janken dat die mensen alleen maar met mensen van hun eigen soort crossbreeden etc.

Het.....is.....nooit....goed....
  maandag 26 april 2004 @ 22:04:17 #22
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_18706418
Grom....oude topic is weg.

Hier kun je het allemaal (als het goed is) nog even nalezen...:

Bijna 6% van Nederlanders nu moslim
I mean no harm
  maandag 26 april 2004 @ 22:04:40 #23
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18706427
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zeg Mr 'The glass is half-empty? What fucking glass?!?', lange termijn.
  maandag 26 april 2004 @ 22:05:00 #24
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18706438
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, er zullen weinig mensen sterven aan blank of neger zijn daarentegen.
pi_18706439
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je pleit dus voor een multicultureel Nederland?
In principe wel. Niet op de manier waarop 'links Nederland' dit ziet, toch een stuk kleinschaliger als nu het geval is, maar van mij hoeven allochtonen niet te assimileren. Normaal gedragen is voldoende, ze hoeven echt geen boerenkool te gaan vreten en softdrugs te gaan gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')