Isoleren is natuurlijk nooit goed. Ik werk zelf bij een internetcafe maar niet elke dag. En als ik me verveel ga ik gewoon mijn collega's even pestenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef Thrice het volgende:
[..]
Mja ik...ik isoleer me al 4 maanden, begin dit jaar ben ik mentaal ingestort i think..>begon spontaan te hyperventileren wat chronisch werd, later bleek dat ik pfeiffer had wat de lont van mn stressbom was> psychisch onderzoek; overspannen, depressie, dwangmatig piekeren en adhd
...
Klinkt stom, maar het beste wat je kunt doen is sporten..het vult wat stofjes in je hersenen aan die er nu aan ontbreken waardoor je waarschijnlijk lusteloos bent......tell me als je dit onzin vindt![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:
dat laatste dus.. meestal zeggen ze niets. De mensen die wel praten wonen in Engeland.. of ergens ver weg.
er zijn genoeg mensen die dat accepteren... ik zelf vind het ontiegelijk achterlijk hoe er raar wordt omgekeken naar mensen die wat anders zijn (ik ben zelf ook nogal een rare) vooral op school als iemand ook maar z'n haren groen geverfd heeft ofzo.. iederen die langs hem loopt trekt of een vette smile van "hahaha, vet bezeikt, die gast is gek" of zo'n "wat een debiel"-gezicht oid.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:het gaat gewoon niet goed .. Ik weet niet.. ik kan mezelf wel blijven aanpassen om bij bepaalde'"groepen" te horen (skater,kakker) etc.. maar ik wil gewoon zelf aandoen wat ik wil, muziek luisteren naar wat ik wil. Er zijn toch wel mensen in mijn buurt die dat zouden kunnen accepteren?
En wat wil jij dan aandoen en welke muziek wil je dan lusteren? ik probeer een beetje een beeld te krijgen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:
dat laatste dus.. meestal zeggen ze niets. De mensen die wel praten wonen in Engeland.. of ergens ver weg.
het gaat gewoon niet goed .. Ik weet niet.. ik kan mezelf wel blijven aanpassen om bij bepaalde'"groepen" te horen (skater,kakker) etc.. maar ik wil gewoon zelf aandoen wat ik wil, muziek luisteren naar wat ik wil. Er zijn toch wel mensen in mijn buurt die dat zouden kunnen accepteren?
Da's een mooie usernaam!quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:51 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Hier ook zo. Ik loop bij een psycholoog om de ontbrekende vaardigheden te leren. Op de een of andere manier heb ik altijd maanden nodig om me op m'n gemakt te voelen in een nieuwe omgeving of bij nieuwe mensen. En ook ik vind het moeilijk om dingen te verzinnen die leuk zijn om in je eentje te doen. Wat wel leuk is, tenminste in mijn geval, is om te gaan sporten bij een sportschool. Wie weet ken je iemand die ook ergens in de buurt sport, dan kan je daar ook eens gaan kijken?
Niksnie je valt overal buiten, je bent gewoon uniek. Mensen die je in een hokje willen stoppen moet je gewoon lekker laten lullen ... Maar ja, daar ben je nog niet mee geholpen.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Milkwoman het volgende:Dat groepjes gelul is echt zon crap![]()
Ik ben gewoon een mengelmoes en val overal buiten.
Ah, hoe herkenbaar. Maar ik heb me er al bij neergelegd, op een moment grooit men daar wel overheen, het is allemaal nogal puberaal gedrag van die lui, hokjes enzo.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Milkwoman het volgende:
Ik luister naar verschillende dingen, van aphex twin tot marilyn manson. FGewoon uiteenlopende dingen.. en mensen begrijpen dat niet. Ik draag vaak zwart.. dan ben ik een Kut gothic kennelijk, en dan draag ik een wijde broek en ben ik een vieze alto..
Dat groepjes gelul is echt zon crap![]()
Ik ben gewoon een mengelmoes en val overal buiten.
Bedankt voor deze rake en bruikbare insteek!quote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Colour het volgende:
[..]
Het is vaker leuker om in je eentje iets te doen dan met meerdere mensen. Je hoeft geen rekening te houden met anderen die andere dingen willen dan jij.
Vele uitvindingen en technische ontwikkelingen werden door 'eenzame' mensen gedaan en bedacht, die maling aan de eenzaamheid hadden omdat zij de voordelen er van inzagen. Als je sociaal onhandig bent, dan is er vast iets anders waar je wel mee uit de voeten kan.
De zomer ervaar ik ook ieder jaar weer als een grote berg waar ik tegenop zie.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:47 schreef Angel20 het volgende:
ik haat juist de zomer, omdat iedereen zo vrolijk en opgewekt is
dan voel ik me juist eerder depri...omdat ik zie hoe gelukkig iedereen is
en ik ben dat niet
en daardoor voel ik me soms eenzaam
lekker triest volgens mij ben je super aardig/sympathiek maar ok :Squote:Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
Bij mij ook.
De vriendin begon net op msn te praten.. Ze wil me niet meer kennen.. niet meer zien.
En dan nog een half uur scheldoowrden erbij opgeteld.
Ik zie het echt niet meer zitten.
zeg melkmeisje, als iemand zo tegen je doet is die je gewoon niet waard, ga dan niet een beetje alleen in een hoekje zitten ofzo, trek er op uit en probeer anderen te ontmoeten, waar je misschien wel veel beter mee op kan schieten dan met die ene vriendin.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
Bij mij ook.
De vriendin begon net op msn te praten.. Ze wil me niet meer kennen.. niet meer zien.
ik heb je ff toegevoegd op msn, ik herken aardig wat van je "problemen".quote:Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
Bij mij ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |