abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18732545
Wrom spreek je niet met iemand af via de chat dan??
Ik neem aan dat je genoeg leuke mensen heb leren kennen die nu in je msn zitten.
Spreek gewoon af en ga iets leuks doen...
Nothing to see here, carry on
pi_18732614
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef Thrice het volgende:

[..]

Mja ik...ik isoleer me al 4 maanden, begin dit jaar ben ik mentaal ingestort i think..>begon spontaan te hyperventileren wat chronisch werd, later bleek dat ik pfeiffer had wat de lont van mn stressbom was > psychisch onderzoek; overspannen, depressie, dwangmatig piekeren en adhd ...
Klinkt stom, maar het beste wat je kunt doen is sporten..het vult wat stofjes in je hersenen aan die er nu aan ontbreken waardoor je waarschijnlijk lusteloos bent......tell me als je dit onzin vindt
Isoleren is natuurlijk nooit goed. Ik werk zelf bij een internetcafe maar niet elke dag. En als ik me verveel ga ik gewoon mijn collega's even pesten

Soms wordt ik ook wel eens uitgenodigd , maar meestal durf ik niet zo goed. Het vertrouwen in die persoon is er dan nog niet echt , of hij / zij maakt me een beetje onzeker.

Misschien moet ik mezelf maar gewoon eens in het diepen gooien en maar kijken of ik weer boven water kom...
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:04:21 #53
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_18733294
Kvoel me btje eenzaam want mn vriendin gaat 10dagen op vakantie donderdag en ik mis haar nu al kheb haar bijna 3 dagen geleden voor t laatst gezien ze heeft het super druk met school, ik heb nog maar net die 3 dagen (dus nog maar 1x als mn vriendin gezien) met dr maar mis haar nu al en ze heeft geen tijd om morgen nog af te spreken. Kweet t niet maar voel me er erg kut onder.
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:51:52 #54
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_18734456
Ga een naar een kroeg ofzo. Of een andere tent waar veel mensen komen. Binnen zitten en klagen helpt ook geen ruk.
weg
pi_18738686
Ik begrijp deze topic volkomen. Ik zou mezelf nou niet eenzaam noemen, maar soms heb ik ook zoiets van zie me hier nou zitten, terwijl anderen zich ergens rot amuseren.

Op school is het best leuk, hoewel ik door een liefdeskwestie ook wat minder mijn mond durf opentrekken, maar ik ga graag naar school. Ik ben helemaal niet de populaire jongen van de klas, dat moet ook niet maar ik kan wel met iedereen goed overweg. Maar als het vakantie is, hoor je er ook maar verdomd weinig meer van. Dat is met mijn vroegere schoolvrienden ook zo. Het is net alsof ze altijd druk in de weer zijn en veel belangrijkere en toffere dingen te doen hebben dan met mij op te trekken. Maar ik denk dat een heleboel doet alsof, het komt immers zeer cool over het drukste leven van allen te hebben.

Een paar jaar geleden had ik hier in de buurt ook een heleboel vrienden, nu schieten er daar nog twee van over, de rest is te lui of doet alsof ze zoveel belangrijkere dingen te doen heeft, dan met de vroegere bende eens te gaan sporten of eens langs te lopen. En dan begin je wel eens te denken, ben ik nu de weirdo of voelen zij zich te goed?

Dat is mijn indruk.
  woensdag 28 april 2004 @ 19:06:09 #56
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18751748
Ik denk dat jullie gewoon uit elkaar groeien. Ik heb dat meisje waar ik het in mijn openingspost over had, vandaag verrast met een bezoek. Ik kon het niet horen van haar niet langer volhouden. Ze heeft geen woord tegen me gezegd, niet gepraat of iets. Ik voel me echt zo radeloos...
Ik ben echt gek op der

Verder nog een anderhalve week te gaan. Sinds dit topic is geopend heb ik meerdere dingen ondernomen.. koken, naar de bibliotheek, skateboarden in de stad. Volgens mij stoot ik mensen af..
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_18753071
Kun je wel praten met mensen online? of zeggen die ook nooit wat tegen je?
  woensdag 28 april 2004 @ 22:21:16 #58
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18757522
dat laatste dus.. meestal zeggen ze niets. De mensen die wel praten wonen in Engeland.. of ergens ver weg.
het gaat gewoon niet goed .. Ik weet niet.. ik kan mezelf wel blijven aanpassen om bij bepaalde'"groepen" te horen (skater,kakker) etc.. maar ik wil gewoon zelf aandoen wat ik wil, muziek luisteren naar wat ik wil. Er zijn toch wel mensen in mijn buurt die dat zouden kunnen accepteren?
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  woensdag 28 april 2004 @ 22:26:04 #59
93426 FjH
Respect the Bass
pi_18757704
Als mensen je niet respecteren zoals je bent, dan heb je ook niks aan ze denk ik. Wat heb je eraan om bij een groep te horen als je je er niet goed bij voelt. Ik zou zeggen, blijf in iedergeval jezelf!
Het gaat om de inhoud, niet om de typfout..
pi_18758116
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:
dat laatste dus.. meestal zeggen ze niets. De mensen die wel praten wonen in Engeland.. of ergens ver weg.

eigenlijk wil je zo'n mensen op je msn lijst hebben die iedere dag hoi! zeggen en je leuke gesprekken mee voert? ipv die msn lijst van 50 man waarvan niemand ooit wat zegt?
juist, ik ken het gevoel
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:het gaat gewoon niet goed .. Ik weet niet.. ik kan mezelf wel blijven aanpassen om bij bepaalde'"groepen" te horen (skater,kakker) etc.. maar ik wil gewoon zelf aandoen wat ik wil, muziek luisteren naar wat ik wil. Er zijn toch wel mensen in mijn buurt die dat zouden kunnen accepteren?
er zijn genoeg mensen die dat accepteren... ik zelf vind het ontiegelijk achterlijk hoe er raar wordt omgekeken naar mensen die wat anders zijn (ik ben zelf ook nogal een rare) vooral op school als iemand ook maar z'n haren groen geverfd heeft ofzo.. iederen die langs hem loopt trekt of een vette smile van "hahaha, vet bezeikt, die gast is gek" of zo'n "wat een debiel"-gezicht oid. het is best lastig om mensen te vinden die wel wat respect hebben voor anderen en anderen in hun waarde laten... komt ook weer alleen voor in limburg en regio heb ik het idee... op andere plekken in nederland was het wel anders (naar mijn mening) en vooral in het buitenland... ik heb zoveel geks gezien toen ik in parijs was...

ps. msn me maar eens als je wil praten oid...
pi_18764174
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:21 schreef Milkwoman het volgende:
het gaat gewoon niet goed .. Ik weet niet.. ik kan mezelf wel blijven aanpassen om bij bepaalde'"groepen" te horen (skater,kakker) etc.. maar ik wil gewoon zelf aandoen wat ik wil, muziek luisteren naar wat ik wil. Er zijn toch wel mensen in mijn buurt die dat zouden kunnen accepteren?
En wat wil jij dan aandoen en welke muziek wil je dan lusteren? ik probeer een beetje een beeld te krijgen.
pi_18766110
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 07:51 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Hier ook zo. Ik loop bij een psycholoog om de ontbrekende vaardigheden te leren. Op de een of andere manier heb ik altijd maanden nodig om me op m'n gemakt te voelen in een nieuwe omgeving of bij nieuwe mensen. En ook ik vind het moeilijk om dingen te verzinnen die leuk zijn om in je eentje te doen. Wat wel leuk is, tenminste in mijn geval, is om te gaan sporten bij een sportschool. Wie weet ken je iemand die ook ergens in de buurt sport, dan kan je daar ook eens gaan kijken?
Da's een mooie usernaam!

Gelukkig is Solitarias bepaald niet eenzaam, hij moet juist bewust naar "alleen-zijn-momenten" zoeken.
Tip voor alle 'eenzamen' : ga eens lekker op vakantie naar een raar land in je 1tje. Daar kent niemand je en kun je lekker met allerlei vreemden contact maken. Ik ontmoet altijd bergen mensen als ik in mijn 1tje op reis ben (en als ik met vriende ga bijna niemand, dan klit je teveel met die vrienden samen...)
  donderdag 29 april 2004 @ 16:01:28 #63
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18773240
Ik luister naar verschillende dingen, van aphex twin tot marilyn manson. FGewoon uiteenlopende dingen.. en mensen begrijpen dat niet. Ik draag vaak zwart.. dan ben ik een Kut gothic kennelijk, en dan draag ik een wijde broek en ben ik een vieze alto..
Dat groepjes gelul is echt zon crap
Ik ben gewoon een mengelmoes en val overal buiten.
Friedrich Nietzsche
  donderdag 29 april 2004 @ 16:20:07 #64
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18773709
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Milkwoman het volgende:Dat groepjes gelul is echt zon crap
Niksnie je valt overal buiten, je bent gewoon uniek. Mensen die je in een hokje willen stoppen moet je gewoon lekker laten lullen ... Maar ja, daar ben je nog niet mee geholpen.
Ik heb ook bijna geen echte vrienden, kan wel stellen dat m'n enige maatje m'n beste maatje is en da's m'n man. Die heeft wel vrienden waar ik goed mee om kan en daar ga ik ook wel regelmatig bakkie bij doen en mee uit en met familie ook wel. Verders heb ik een oude schoolvriendin die ik een paar keer per jaar spreek, de ene keer bel ik en de andere keer belt zij. Die zou ik niet willen missen.
Maar ik mis het dus niet om veel vrienden te hebben of zo.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18774789
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Milkwoman het volgende:
Ik luister naar verschillende dingen, van aphex twin tot marilyn manson. FGewoon uiteenlopende dingen.. en mensen begrijpen dat niet. Ik draag vaak zwart.. dan ben ik een Kut gothic kennelijk, en dan draag ik een wijde broek en ben ik een vieze alto..
Dat groepjes gelul is echt zon crap
Ah, hoe herkenbaar. Maar ik heb me er al bij neergelegd, op een moment grooit men daar wel overheen, het is allemaal nogal puberaal gedrag van die lui, hokjes enzo.
Je moet er boven staan, er zijn wel mensen die er niet zo op letten, al zijn ze zeldzaam. Mensen die zich er wel wat van aantrekken moet je ook gewoon negeren, en gewoon verder zoeken, ik heb er al wel een paar gevonden, en ook verloren, maar ze zijn er wel.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_18774874
HEY dat heb ik ook! ik heb nu 2 weken vakantie en een soort van ruzie met mn beste vriendin..niet omdat er iets is gebeurd maar omdat we uit elkaar groeien en het gaat dus niet echt goed tussen ons...ik kan me onwijs aan haar ergeren en het zal andersom ook wel zo zijn. Ik hoop dat het goed komt mja..we zien wel. Verder is er eigenlijk niemand thuis waarmee ik om kan gaan, iedereen is op vakantie en ik verveel me zoo. seerieus en dan besluit mijn potentiele lover ook nog dat ie het komende jaar geen tijd voor me heeft...yesh ook geen lover meer...hmm dus ik vind mezelf best eenzaam nu

ahh nou en met die sociale vaardigheden..achja ik heb een of ander hersenhelftprobleem. Dat houd even kort samengevat in dat bij mij één hersenhelft hoogebegaafd is en de ander laagbegaafd..je merkt er niets van hoor ik ben niet gestoord maar de laagbegaafde hersenhelft..de linker geloof ik..die werkt dus niet zoo goed en daar zit ook je sociale vaardigheden kant. Maar ik heb een tijdje bij een psycholoog gezeten en nu heb ik daar geen last van. Eigenlijk vond ik zelf ook niet dat ik er eerder al last van had, maar mijn ouders vonden me heel introvert. Zit wel wat in ja. Whu maar ik heb meestal vooral moeite met contact máken, als ik me eenmaal op mn gemak voel bij mensen dan ben ik juist alles behalve verlegen en introvert. Mja ik heb wel genoeg vrienden maar op het moment eigenlijk niet een beste vriendin...iemand bij wie je altijd terecht kan...hm naja komt wel goed geloof ik
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_18775309
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Colour het volgende:

[..]

Het is vaker leuker om in je eentje iets te doen dan met meerdere mensen. Je hoeft geen rekening te houden met anderen die andere dingen willen dan jij.

Vele uitvindingen en technische ontwikkelingen werden door 'eenzame' mensen gedaan en bedacht, die maling aan de eenzaamheid hadden omdat zij de voordelen er van inzagen. Als je sociaal onhandig bent, dan is er vast iets anders waar je wel mee uit de voeten kan.
Bedankt voor deze rake en bruikbare insteek!
Ik ben ook zo iemand die in hetzelfde eenlingen-schuitje zit.
pi_18776093
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 10:47 schreef Angel20 het volgende:
ik haat juist de zomer, omdat iedereen zo vrolijk en opgewekt is

dan voel ik me juist eerder depri...omdat ik zie hoe gelukkig iedereen is
en ik ben dat niet
en daardoor voel ik me soms eenzaam
De zomer ervaar ik ook ieder jaar weer als een grote berg waar ik tegenop zie.
Dat ligt dan idd. ook aan dat vrolijke, extraverte en oppervlakkige zomergedrag van de mensen.
Om dan nog maar te zwijgen over die genadeloze brandende Koperen Ploert die zo nodig zijn "vrolijke" licht op alles moet werpen en mij daardoor nog meer in mijn gevoel van isolement en depressie drukt.

Zomer is het uitwendige seizoen dat niet aansluit bij mijn innerlijke seizoen.
  donderdag 29 april 2004 @ 19:09:51 #69
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18777414
Bij mij ook.
De vriendin begon net op msn te praten.. Ze wil me niet meer kennen.. niet meer zien.
En dan nog een half uur scheldoowrden erbij opgeteld.
Ik zie het echt niet meer zitten.
Friedrich Nietzsche
pi_18777915
  donderdag 29 april 2004 @ 19:36:29 #71
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_18777968
Als mensen niet op jou reageren : negeer hen dan ook. Als jij jouw ware "ik" niet respecteren, zijn zij die ook niet waard. Ik hoor het vaak en ik negeer het zo mogelijk nog vaker: Uitspraken als: Ik vindt het geweldig wat jij doet, maar... [..]. Jij kunt alles doen wat je wilt doen, maar zover ik weet zullen mensen nooit jouw wijze raad opvolgen. Je zal je eigen wijze raad op moeten volgen. Je eigen wijze opvolgen tot het moment waarop je kan bewijzen dat het heeft gewerkt, en dat moment komt!! Weet ik zeker!!
power to the people
  donderdag 29 april 2004 @ 20:04:27 #72
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_18778632
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
Bij mij ook.
De vriendin begon net op msn te praten.. Ze wil me niet meer kennen.. niet meer zien.
lekker triest volgens mij ben je super aardig/sympathiek maar ok :S
Ado is the pride of Holland!
pi_18778786
Ik vind het echt kut voor je dat die vriendin niet meer met je om wilt gaan... echt triest hoe ze doet inderdaad..

Ik herken echt veel in je verhaal... Ik ben al heel vaak teleurgesteld door mensen. En elke keer als ik probeer minder eenzaam te zijn door mensen te ontmoeten loopt het weer slecht af. Er komen nu in het weekend soms een paar 'vrienden' langs, maar ik heb het idee dat ze dat alleen doen om ergens relaxt binnen te kunnen zitten. Ze zullen me ook nooit uitnodigen voor bij hun thuis of om ergens heen te gaan, want dan heb ik ineens niet meer interessant. Ik had vanavond ook graag ergens heen willen gaan maar dat groepje gaat niet meer (of gaan ze stiekem wel maar willen ze me er niet bij hebben?) dus zit ik weer alleen thuis. En van dat blowen herken ik ook, alleen dan in het weekend.

Ik ga binnenkort weer naar school en ik hoop daar leuke nieuwe mensen te ontmoeten... en eigenlijk moet ik ook iets gaan doen bij een vereniging, sport ofzo, maar ik weet niks wat me leuk lijkt. Ik ben nu ook een paar keer alleen wezen stappen maar echt vrienden vind je daar niet.

Als je wilt mag je me op MSN toevoegen: je kan me dan mailen naar *** en dan mail ik m'n MSN adres terug

[ Bericht 1% gewijzigd door MoeSha op 30-04-2004 03:50:00 ]
  donderdag 29 april 2004 @ 20:11:17 #74
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_18778795
quote:
Bij mij ook.
zeg melkmeisje, als iemand zo tegen je doet is die je gewoon niet waard, ga dan niet een beetje alleen in een hoekje zitten ofzo, trek er op uit en probeer anderen te ontmoeten, waar je misschien wel veel beter mee op kan schieten dan met die ene vriendin.

ok, je begint alleen, enne, dat is niet leuk, maar als je bijvoorbeeld gaat sporten, en daar leuke mensen tegenkomt waar je een beetje mee op kan schieten wordt het steeds beter, enne, het beste is misschien gewoon een teamsport zoals hockey voetbal ofzo, dan ben je altijd met dezelfde mensen enzo
of ja, je zit nog op school, ga eens naast iemand zitten waar je wel mee op kan schieten ofzo
ik heb dat de op 4 havo ook gedaan, enne, diegene is nu mijn beste vriendin voorgaande jaren zat ik meestal alleen en dan wordt dat ook niets en nu is het echt gezellig met die mensen in de klas (tot ergernis van de leraren)
maar ehm, wat je dus moet doen is je ook bezighouden, en niet gaan denken van "ik ben alleen, dat hoort niet, en nu ben ik zielig", ga een boek lezen, ga msnen, ga kleien, ga tekenen, vang fietsen
maar houd je een beetje bezig

je kunt me ook toevoegen op msn als je wilt
  donderdag 29 april 2004 @ 21:39:12 #75
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_18780559
quote:
Bij mij ook.
ik heb je ff toegevoegd op msn, ik herken aardig wat van je "problemen".
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')