abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2004 @ 19:49:29 #1
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18701831
T spijt me heel erg dat ik jullie, topfokkers weer lastig moet vallen, maar ik moet het even kwijt.
De vakantie is weer aangebroken. Ik haat vakantie. Mijn moeder en stiefvader zijn op vakantie en ik zit alleen thuis.
Mijn enige en beste vriendin zegt dat ze twijfelt over gevoelens die ze heeft voor mij (ik ook voor haar) en dat ze rust wil. Ik zou deze vakantie veel dingen met haar gaan doen.
Ik voel me zo ontzettend alleen, eenzaam.
Ik slijt mijn dagen achter een fokking computer terwijl niemand iets zegt. Ik heb al mijn huiswerk voor komende weken al af.

Ik weet niet hoe t komt dat ik zo slecht vrienden maak.. Zijn er meerdere mensen die net zoals mij niet zo vaardig zijn op sociaal gebied?
Ik heb altijd moeite met vertrouwen in iemand hebben. Het is al vaker dan eens geschaad en nu ben ik dan ook steeds bang dat iemand me weer gebruikt om grappen over te maken..

Wat moet ik nou?
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_18701884
Ga op een hobby-club of zo. Of ga sporten.

En fuck mensen die je bespotten.
  maandag 26 april 2004 @ 19:52:19 #3
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_18701922
Heb je geen andere vrienden dan , behalve haar...
Als je die heb... ga er dan mee op terras zitten, ga naar de bios.. ga uit, ga iets leuks doen of zo

En als je die niet hebt, tsja. Dan zou ik haar toch maar vragen of ze echt niet wat leuks wil gaan doen, omdat je anders zo alleen zit
80 maakt je buurt weer prachtig
  maandag 26 april 2004 @ 19:53:17 #4
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18701951
ben je lesbi?
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  maandag 26 april 2004 @ 19:54:38 #5
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18701990
Ik ben bi. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik me zo alleen voel. DUs niet weer discussies over geaardheden etc
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  maandag 26 april 2004 @ 20:04:39 #6
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18702331
Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben, of hadden. Wat doen jullie ermee?
Friedrich Nietzsche
pi_18702335

hier het zelfde, klotevakantie. Ik slaap maar zo veel mogenlijk uit, want dan is de dag korter.
Sociaal ben ik ook geen kei, maar eigenlijk vind ik dat ook zo'n ramp niet, alleen is het zo snel saai in je eentje.
Wat je nu moet doen? ik denk niet dat ik je daar echt advies over kan geven, aangezien het mij ook niet zo lukt. Iedereen zegt wel dat je wat leuks moet gaan doen, maar iets leuks doen in je eentje is niet leuk.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  maandag 26 april 2004 @ 20:08:20 #8
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18702473
nee idd. Ben wezen skateboarden *alleen* , wezen haken *alleen*, boek gelezen *alleen.Ik kan hier gewoon niet tegen. Ik kan geen eens mijn vrienden tellen. Ze bellen nooit, ze laten nooit iets horen uit zichzelf. Ik sta er gewoon altijd alleen voor.
Friedrich Nietzsche
  maandag 26 april 2004 @ 20:09:36 #9
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18702521
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef Milkwoman het volgende:
Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben, of hadden. Wat doen jullie ermee?
Hiero.
Momenteel zoveel mogelijk dingen zelf proberen te doen, mijn vrienden hebben me daar altijd meer bij in de weg gestaan toen ik ze nog had. Wel een beetje kut dat ik op het moment weinig geld er voor heb maarjah.
  maandag 26 april 2004 @ 20:12:19 #10
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18702630
wat voor dingen doen jullie dan?
Friedrich Nietzsche
pi_18702688
quote:
Ik voel me zo ontzettend alleen, eenzaam.
Ik slijt mijn dagen achter een fokking computer terwijl niemand iets zegt. Ik heb al mijn huiswerk voor komende weken al af.
Ga lekker een paar keer naar de dichtsbijzijnde kroeg, of whatever, ga gezellig praten met wat mensen.. get a life
  maandag 26 april 2004 @ 20:15:01 #12
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18702739
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef Milkwoman het volgende:
wat voor dingen doen jullie dan?
Festival, rijles, bioscoop, gitaarles.... Het is niet genoeg ik moet meer dingen gaan doen maar het begin en de wil is er.
  maandag 26 april 2004 @ 20:15:35 #13
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_18702759
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Milkwoman het volgende:
nee idd. Ben wezen skateboarden *alleen* , wezen haken *alleen*, boek gelezen *alleen.Ik kan hier gewoon niet tegen. Ik kan geen eens mijn vrienden tellen. Ze bellen nooit, ze laten nooit iets horen uit zichzelf. Ik sta er gewoon altijd alleen voor.
of je ze dan nog wel tot je vrienden kan rekenen is nog maar net de vraag, misschien merken ze het niet zo, dat je het contact mist, en moeilijk zelf contact maakt met hen. Je kan moeilijk vragen of ze je een keer willen bellen, maar probeer wat hints te geven oid.

Ik heb daar zelf niet zo'n last van, de enkele die ik heb spreek ik regelmatig, maar kunnen niet voorkomen dat ik me ook vaak alleen voel, ze hebben vaak een hoop te doen (vriendin,sporten ed), waardoor ik ze niet veel zie/spreek.
Maar daarbij komt dat ik de laatste tijd heel erg op mezelf ben, ik wil ook niemand meer om me heen hebben, en ik geloof dat de vrienden die ik nog wel heb dat wel merken...
  maandag 26 april 2004 @ 20:19:45 #14
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_18702933
Dat heb ik dus ook.. Waarom ben je zo op jezelf?
Friedrich Nietzsche
  maandag 26 april 2004 @ 20:23:11 #15
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_18703071
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:19 schreef Milkwoman het volgende:
Dat heb ik dus ook.. Waarom ben je zo op jezelf?
Te vaak teleurgesteld door mensen, niet zozeer door vertrouwen, maar meer door de dingen die ze doen, de manier hoe ze naar dingen kijken en over dingen denken. Meestal is dat anders zoals ik dat doe, en ik irriteer me daar steeds meer aan.
pi_18703540
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef Black_Rainbow het volgende:
...maar iets leuks doen in je eentje is niet leuk.
Het is vaker leuker om in je eentje iets te doen dan met meerdere mensen. Je hoeft geen rekening te houden met anderen die andere dingen willen dan jij.

Je zou eens minder naar anderen kunnen gaan kijken als je iets in je eentje staat of zit te doen. Voel je niet zo schuldig of minder dan andere mensen. Verdwijn gewoon in je bezigheid en zie de prachtige resultaten waartoe een eenling kan komen. Het opgaan in een bezigheid met twee mensen heeft al veel meer aanpassing nodig. Dit kan heel snel leiden tot het opervlakkig maken van bijvoorbeeld de bezigheid van het haken bijvoorbeeld, terwijl je met deze techniek leuke en zelfs grootse dingen kan doen (ik wil je niet tot onzinnige ideeen brengen).

Vele uitvindingen en technische ontwikkelingen werden door 'eenzame' mensen gedaan en bedacht, die maling aan de eenzaamheid hadden omdat zij de voordelen er van inzagen. Als je sociaal onhandig bent, dan is er vast iets anders waar je wel mee uit de voeten kan.
  maandag 26 april 2004 @ 20:48:34 #17
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_18704023
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Colour het volgende:

[..]

Het is vaker leuker om in je eentje iets te doen dan met meerdere mensen. Je hoeft geen rekening te houden met anderen die andere dingen willen dan jij.

Je zou eens minder naar anderen kunnen gaan kijken als je iets in je eentje staat of zit te doen. Voel je niet zo schuldig of minder dan andere mensen. Verdwijn gewoon in je bezigheid en zie de prachtige resultaten waartoe een eenling kan komen. Het opgaan in een bezigheid met twee mensen heeft al veel meer aanpassing nodig. Dit kan heel snel leiden tot het opervlakkig maken van bijvoorbeeld de bezigheid van het haken bijvoorbeeld, terwijl je met deze techniek leuke en zelfs grootse dingen kan doen (ik wil je niet tot onzinnige ideeen brengen).

Vele uitvindingen en technische ontwikkelingen werden door 'eenzame' mensen gedaan en bedacht, die maling aan de eenzaamheid hadden omdat zij de voordelen er van inzagen. Als je sociaal onhandig bent, dan is er vast iets anders waar je wel mee uit de voeten kan.
dit is zeker waar, maar de eenzaamheid houdt daar niet mee op. zodra je het accepteerd wordt het denk ik alleen nog maar moeilijker om eruit te komen. je gaat je dan alleen maar meer afsluiten van alles om je heen.

dingen in je eentje doen is productiever, maar zeker niet altijd leuker.
  maandag 26 april 2004 @ 21:45:05 #18
86634 Pectos
mind wide open
pi_18705825
Milkwoman en Black_Rainbow, waarom spreken jullie niet gezellig samen wat af??
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_18706014
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:48 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

... je gaat je dan alleen maar meer afsluiten van alles om je heen.
Misschien doe jij dat wel, maar ik zou juist iets maken of iets doen om mijzelf dan toch kenbaar te maken aan de buitenwereld. Iets dat het zware gevoel van eenzaamheid lichter maakt. Iets waarbij ik mijzelf accepteer en wat de wereld om mij heen kan accepteren en goed keuren. Dan kan je gewoon in je zelf gekozen eenzaamheid verder leven en begrijpen meerdere mensen dat dat gewoon bij jou hoort. Zo is er geen sprake van afsluiten van de buitenwereld of wrok- of spijtgevoelens jegens jezelf en de buitenwereld.

Goed, ik begrijp dat jij van je eenzaamheid af wilt. Dan zou je beter raad als: ga sporten of op een vereniging/club, kunnen opvolgen...
pi_18707239
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Colour het volgende:

[..]

Ik kan soms ontzettend leuke dingen knutselen, alleen achter m'n pc.
Waarom ga je die dingen doen? Juist, omdat je niemand hebt om dingen mee te doen.
Het lijkt me echt super om iemand uit de buurt even op te kunnen bellen om gezellig samen naar de bios te gaan oid
Kutomgeving..
pi_18707459
ik heb hier ook last van... maar dan heb ik ook nog eens dat het op school vet saai is...

mensen vertrouwen zit er niet in... ze komen altijd te laat of niet opdagen of wat dan ook... je wordt niet uitgenodigd voor leuke dingen die anderen samen doen ofzo, je wordt nooit gebeld en je verdoet je tijd wat met muziek luisteren en computeren.

ondertussen heb ik wel mezelf een beetje kunnen redden wat betreft eenzaamheid, ik heb wel flink wat online contacten waar ik terecht kan wat betreft praatjes enzo en dingen samen doen (games). de meeste tijd verspil ik nog aan het lurken op forums, het is een uberhaupt een wonder dat ik dit post want ik post normaal haast nooit wat op wat voor forum dan ook. ik wacht een beetje af tot ik klaar ben met vwo6 en ver weg ga om te studeren en nieuwe mensen ontmoet... ipv de saaie school/klas waar ik nu mee zit en weinig mee kan... buiten mij klas ken ik 1 iemand waar ik nog heel soms mee om ga... verder af en toe met 2-3 mensen uit mijn klas af en toe...

tis lang geleden dat ik goede vrienden had... het is nu weer vakantie en dan merk je idd dat dat echt zo is... degene met wie ik nog het meest contact heb is nu 2 weken op vakantie en ik heb dus zo goed als geen contact meer met mensen behalve via msn...

het is altijd hopen op een betere toekomst... maar raak niet in een depressie, dat is gewoon té erg
  dinsdag 27 april 2004 @ 00:47:18 #22
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_18710720
kop op, ik mag je wel (tis nie veel maar toch...)
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_18710736
Waar woon je?
Delivered without an information leaflet
pi_18712262
quote:
Ik weet niet hoe t komt dat ik zo slecht vrienden maak.. Zijn er meerdere mensen die net zoals mij niet zo vaardig zijn op sociaal gebied?
Hier ook zo. Ik loop bij een psycholoog om de ontbrekende vaardigheden te leren. Op de een of andere manier heb ik altijd maanden nodig om me op m'n gemakt te voelen in een nieuwe omgeving of bij nieuwe mensen. En ook ik vind het moeilijk om dingen te verzinnen die leuk zijn om in je eentje te doen. Wat wel leuk is, tenminste in mijn geval, is om te gaan sporten bij een sportschool. Wie weet ken je iemand die ook ergens in de buurt sport, dan kan je daar ook eens gaan kijken?
pi_18712604
Enige wat je tegen die eenzaamheid kan doen is naar buiten gaan, mensen ontmoeten...

Ga weg achter die computer, die zal het gevoel alleen maar verergeren! Ga naar buiten, dingen doen die jij leuk vind, dan ontmoet je al snel mensen die dezelfde interesses hebben! Pak je skateboard en wordt actief, mensen komen niet zo snel op je af als je stil achter je computer zit te treuren... Nee, een vrolijk persoon die het naar zijn zin heeft.... Dat is leuker!

Maar ik weet wat je bedoelt... Ik zit ook te veel achter die computer! Helaas, maar nog even niet te veranderen, ben bezig met afstuderen, dus drukke tijd. Hopelijk ben ik bijna klaar en ga ik weer de mensen menigte in.
Een ding weet ik wel... Accepteer dat je het in je leven alleen zal moeten doen! Mensen kunnen je misschien helpen, je kan ze gebruiken, maar uiteindelijk sta je er alleen voor... Dus bel ze maar... Zeg dat je naar het terras gaat en vraag of ze mee gaan... Er zullen best mensen zijn die dat ook leuk vinden!

En daarnaast... Een echte vriendschap is niet zo gewoon... Vaak heb je meer vrienden dan dat je denkt dat je ze hebt... Een vriend om mee te skaten, een vriend voor op school, vriend om mee te feesten, vriend om mee...... vul maar in... Allemaal vrienden waar je niet alles maar wel net dat ene leuke ding mee kan doen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')