[19:36] <DrWolffenstein> ik ga niet kruipenquote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen hoor. Mensen die Jeroen heten zijn meestal schatjes.quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"ik heb wel begrip voor je situatie hoor"
(hee, ik doe ook maar mijn best)
Nee, dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
[19:36] <DrWolffenstein> ik ga niet kruipen
Toch maar even gebukt voor Cynix?quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vrouwen...quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen wle of niet foto's te plaatsen ik wist niet of dit mocht daar rotten.com foto's ook niet gewaardeerd worden
Daarom ben je ook homo.quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vrouwen....
Ik zal ze nooit begrijpen.
Wat dan kont gekust?quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook niet gedaan.
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen wle of niet foto's te plaatsen ik wist niet of dit mocht daar rotten.com foto's ook niet gewaardeerd worden
You tell mequote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon?
met de nadruk op meestal danquote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen hoor. Mensen die Jeroen heten zijn meestal schatjes.
En jij dan? ik neem aan dat jij zowel mannen als vrouwen begrijpt?quote:Op maandag 26 april 2004 19:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom ben je ook homo.![]()
Post eens een foto in je fotoboekquote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de nadruk op meestal dan![]()
Nee allebei nietquote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En jij dan? ik neem aan dat jij zowel mannen als vrouwen begrijpt?
Nee, hij heeft mij uit eigen beweging geunbanned. Ik had daar niet voor hoeven doen. Ik heb namelijk nog een rol te spelen in het grote geheel.quote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat dan kont gekust?
Neuh.. die wil toch niemand zien en bovendien staan er al genoeg op internet.quote:Op maandag 26 april 2004 19:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Post eens een foto in je fotoboek.
Dan moet je dus aseksueel zijn. Ik begrijp vrouwen niet maar mannen wel, dus ben ik homo. Jij begrijpt ze allebei niet, dus moet je aseksueel zijnquote:Op maandag 26 april 2004 19:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee allebei niet
Ik wel hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh.. die wil toch niemand zien
yes, 1 bezoekerquote:Op maandag 26 april 2004 19:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Nee kan geen keuzes maken dus dan maar beide. Bovendien heb ik hormonen teveel om asexueel te zijnquote:Op maandag 26 april 2004 19:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan moet je dus aseksueel zijn. Ik begrijp vrouwen niet maar mannen wel, dus ben ik homo. Jij begrijpt ze allebei niet, dus moet je aseksueel zijn.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat dan kont gekust?
Mindcontrolquote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing.
Hoeveel denk je dat dat de Nederlandse belastingbetaler gekost heeft?quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef X-Ray het volgende:
Andre Kuiper spreekt Russisch. In een paar maanden geleerd voor een reisje van een week.
Kijk, die NLers, die integreren wel.
Zozo, je hebt een voorbeeld.quote:Op maandag 26 april 2004 19:55 schreef X-Ray het volgende:
Andre Kuiper spreekt Russisch. In een paar maanden geleerd voor een reisje van een week.
Kijk, die NLers, die integreren wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |