Schijnt wel een goede voetballer te zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Klinkt goed. De naam zegt me wel wat. Maar kan me niet voor de geest halen hoe ie speelt.

*mompelt iets over Miteaquote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Inquistor87 het volgende:
Hm met 1.68m kan ie vast niet koppen.
En 65kg. Die blaas je weg
.

Maradona is 170 centimeter.quote:Op maandag 26 april 2004 22:27 schreef Inquistor87 het volgende:
Hm met 1.68m kan ie vast niet koppen.
En 65kg. Die blaas je weg
.

vdvquote:Ajax vreest komende zomer enkele belangrijke spelers, zoals Rafael van der Vaart, kwijt te raken en is zodoende druk bezig om eventuele vervangers of versterkingen in kaart te brengen.

Het verschil is alleen dat vdv een stuk jonger is, veel meer talent heeft, nog niet echt rijp is voor een overstap en bovendien bekend is met de speelstijl van ajax.quote:Op maandag 26 april 2004 22:35 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajax Basturk kan halen als vervanger van VDV is dat goed, bijna super zelfs. VDV speelt aardig, maar Basturk schat ik zeker gelijk in en is gratis.

maar zn salaris zal niet helemaal gratis zijnquote:Op maandag 26 april 2004 22:35 schreef JeroenV het volgende:
schat ik zeker gelijk in en is gratis.

Het probleem met snuiven is dat het naar binnen gaat en 170 je neus inkrijgen tjah.quote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona is 170 centimeter.
Die snoof je zelfs niet weg.

Ajax ontstijgt de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 26 april 2004 22:39 schreef Suijk het volgende:
Tja, het lijkt me dat er ook wel andere clubs in geïnteresseerd zijn. Ik denk niet dat hij voor de Nederlandse competitie kiest (of woont er misschien nog wat familie hier?)

silvie meis heeft haar contract bij TMF ook niet verlengt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
vdv

Sterk argument, misschien gaat ze wel naar mtvquote:Op maandag 26 april 2004 22:49 schreef Dizzee het volgende:
[..]
silvie meis heeft haar contract bij TMF ook niet verlengt.
kan ze naar het buiteland met raffie.

tmf en mtv zijn samen 1 (ned)quote:Op maandag 26 april 2004 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sterk argument, misschien gaat ze wel naar mtv

Ja, dat weet ik ook wel. Maar het is wel vaker gebeurd dat vj's contracten niet verlengden en vervolgens naar mtv gingen. Beetje loos argument dus, maar misschien een kern van waarheidquote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef Dizzee het volgende:
[..]
tmf en mtv zijn samen 1 (ned)
toch denk ik dat vdv ondanks zijn matige prestaties erg gegroeid is dit seizoen.

Maakt hij dan een grotere kans bij je?quote:Op maandag 26 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
Een Turk die Bas heet, hij is al geintegreerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |