abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2004 @ 17:35:36 #1
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_18698490
Een tijdje terug stond onderstaand artikel op www.studenten.net

Groningen: Een beetje ballerig

Maar wat mij opvalt is dat niet alleen in Groningen schijnbaar balletjes rondlopen, maar hier in Tilburg ook (het is waarschijnlijk een nationaal verschijnsel).

Wat vinden jullie nou van ballerigheid?

Dit was mijn reactie:

Ik ben een voormalig technisch student en ga vanaf 1 september zeker weer studeren, maar de overgrote meerderheid van de studenten zijn ballerig. laten we het ten eerste eens over de aankleding van het poppetje hebben.
1. de jassen:
Waarom in vredesnaam altijd een Gaastra zeiljack, c'mon ze zijn misschien wel degelijk, maar lelijk als de pest. En 1 ding is zeker, 90% van de studenten zeilt niet eens.

2. Het bedekende kleed van de armen en borst, de blouse / trui.
Waarom hebben ze altijd een blouse + trui of nog erger 2 blousen. Het is misschien heel interessant om iets van Ralph Lauren te dragen, maar qua pas vorm ziet t er echt niet anders uit dan iets van de H&M, de truien zijn ook altijd maar zo van "ik moet iets aan hebben en mijn Corps vrinden hebben t ook", voor de vrouwen geldt trouwens idem. Ze kleden zich niet echt naar de mooie rondingen van het vrouwelijke lichaam, als er al iets van die rondingen is over gebleven. Ze komen met goed afgetrainde sport lijfjes fris en fruitig van het VWO afgerold, en studeren ze eenmaal en zitten ze op kamers (dat is meestal een katalisator in zo'n proces), dan tanken ze zich helemaal vol met bier en hoppakeeeee, WEG MOOI LICHAAM EN WELKOM DIKKE BIERBUIK.

3. De broek:
Een broek koop je meestal in een kleur die past bij de rest van je outfit. Studenten kopen 'm altijd verkeerd, of ze kopen een rode blouse, een rode trui en een rode broek (wat wil je nou, een camouflage uitrusting als je toevallig een tomaten transport tegen komt), of ze kopen een roze blouse en dragen daaronder een donker groene rib broek (mijn kots wil er ook wel eens zo uit zien).

4. Het schoeisel:
BOOTSCHOENEN, nou lees dat stukje over de zeiljacks nog eens een keer, WAAROM BOOTSCHOENEN, ze zijn niet echt charmant en IEDEREEN DRAAGT ZE.

5. De haardracht:
Een matje is echt zo 1986 jongens. Het ziet er onverzorgd en behoorlijk ballerig uit, zeker als je al een beetje een spek nek hebt van alle goudgele rakkers die je tot je hebt genomen. En wederom, waarom doe je je 'so called' friends na.
Vrouwen, een normale man (Lees,niet zo'n wannebee man met zeiljack), valt echt niet op quasi nonchalant haar.

Conclusie,
ontwikkel een eigen stijl, laat zien wie je echt bent, koop eens iets wat je vrienden of vriendinnen niet hebben. Owja, en als je nou zo'n kansloze student zonder vriendin bent, ga dan niet naar zo'n kroeg met mooie vrouwen met vriend. Want ik heb er echt een scheithekel aan om de hele tijd te laten zien dat ze al een vriend hebben. (owja vraagje, waarom is het tijdens het stappen alleen maar zuipen en niet gewoon gezelligheid, zuipen is echt ZO 1986).
The greatest things in life cost nothing
  maandag 26 april 2004 @ 17:37:39 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_18698532
Zuipen? Niks mis mee.
  maandag 26 april 2004 @ 17:39:03 #3
93207 joriszss
pi_18698562
Met zuipen niet nee, totdat je er een big ass tummy van krijgt alla gast van D12
  maandag 26 april 2004 @ 17:39:06 #4
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_18698566
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:35 schreef joriszss het volgende:
... < lang ouwehoer verhaal > ...
Niet zo zwetsen, lullo!
  maandag 26 april 2004 @ 17:40:24 #5
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18698593
Wat een onzin zeg.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18698637
Ga in Wageningen studeren, heb je veel minder last van ballerigheid.

De zeiljacks, ribbroeken en dubbele polo's zijn trouwens ook mijn smaak niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sassie op 26-04-2004 17:55:51 ]
pi_18698822
tis meer die dikke reet die zich manifesteert na het VWO.

Je moet ze daarom ook pakken voor ze rijpen. (2e jaar is al te laat )
pi_18698933
Wat zit jij vol met vooroordelen.
Waarom zijn alle studentenafzeikers juist GEEN student?

Owja Technische Studenten hebben allemaal een Dimmu Borgir tshirt aan, een zwarte broek, lang haar en kisten. Dat wou ik ook even kwijt.
pi_18699090
bijna helemaal mee eens.
en dan ook nog de manier van praten.
das helemaal errrrg. ik kan t nog niet eens voor de lol na doen
maar af en toe lekker zuipe is wel nice
Bomen zijn relaxt
  maandag 26 april 2004 @ 18:11:03 #10
93207 joriszss
pi_18699318
Ehm ik heb GEEN Dimmu Borgir T-shirt, geen swarte broeken, geen lang haar en al helemaal geen kisten
  maandag 26 april 2004 @ 18:14:20 #11
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18699395
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:11 schreef joriszss het volgende:
Ehm ik heb GEEN Dimmu Borgir T-shirt, geen swarte broeken, geen lang haar en al helemaal geen kisten
Hoe voelde dat?
Over één kam geschoren worden met anderen?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18699423
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef Ype het volgende:

[..]

Hoe voelde dat?
pi_18699777
quote:

[..]

Hoe voelde dat?
Maar natuurlijk!
  maandag 26 april 2004 @ 18:41:35 #14
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_18700021
Kansloos
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 26 april 2004 @ 18:46:51 #15
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_18700165
quote:

[..]

Hoe voelde dat?

Hehe... netjes
pi_18700458
Toen ik in september begon op de TU-delft viel het me de eerste dag meteen al op hoeveel mensen er uitzagen als prototype student. Ik dacht voorheen altijd dat het een vooroordeel was maar een overgroot deel loopt er vanaf dag 1 al zo bij. Ik vind het een beetje vreemd.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18700480
We houden het netjes he?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18700607
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef LostFormat het volgende:
Toen ik in september begon op de TU-delft viel het me de eerste dag meteen al op hoeveel mensen er uitzagen als prototype student. Ik dacht voorheen altijd dat het een vooroordeel was maar een overgroot deel loopt er vanaf dag 1 al zo bij. Ik vind het een beetje vreemd.
Viel me ook al op, LOL!
  maandag 26 april 2004 @ 19:11:47 #19
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_18700788
RL/LaCoste polootje, wit boven, met een rode broek eronder, lang 'ik-moet-eigenlijk-naar-de-kapper-haar', is inderdaad een ballen-outfit. De meeste studenten zijn inderdaad ballerig, maar Technische studenten niet. Wij zijn cool, stoer en knap.
Kortom die hele ontwikkeling is onzin.
Wat wel zo is, over het algemeen, is dat studenten minder aandacht besteden, gemiddeld, dan een middelbare scholier. Dat geldt iig voor mezelf, en ook mijn omgeving als ik een beetje rondkijk bij mij op de opleiding en terugdenk aan de middelbare school.
pi_18701258
kledingstyle vind ik niet erg, maar idd die taal. zo nep om met een 'r' te praten.
pi_18701317
Gewoon NIET zo zeuren. Je hoeft niet met 'ballen' om te gaan. het is een kwestie van smaak ok?
pi_18701375
beetje suf statement. Je let gewoon op lui in dat soort kledij en daar douw je de stempel "student" op. De 99% van de andere studenten die niet in die outfit rond lopen zie je niet. Dus vallen ook niet onder student, terwijl ze het wel zijn.
pi_18701402
Waar maak je je druk om...pauper!
pi_18701446
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef blieblie het volgende:
beetje suf statement. Je let gewoon op lui in dat soort kledij en daar douw je de stempel "student" op. De 99% van de andere studenten die niet in die outfit rond lopen zie je niet. Dus vallen ook niet onder student, terwijl ze het wel zijn.
There is no time like the present..
pi_18701532
Nu moet ik zeker ook een betoog schrijven over mijn dagelijkse ergernis mbt de kampers en het klootjesvolk?
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  maandag 26 april 2004 @ 19:41:35 #26
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_18701584
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef maertz het volgende:
Gewoon NIET zo zeuren. Je hoeft niet met 'ballen' om te gaan. het is een kwestie van smaak ok?
Inderdaad! Maar hij beschrijft ze wel goed... Ik moest er wel even om lachen, omdat je er erg makkelijk een beeld bij krijgt.

Ik wil eigenlijk ook wel een versie over alto's, gabbers, marokkanen en allerlei andere bevolkingsgroepen. Lijkt me leuk!
&uml;The better you look, the more you see.&uml;
pi_18701635
Ik vind het juist wel OK

Af en toe heel "gewoontjes", op andere dagen juist weer lekker ballerig
pi_18701637
Het verhaal van de TS lijkt mij wel een beetje ongenuanceerd.
pi_18701661
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nu moet ik zeker ook een betoog schrijven over mijn dagelijkse ergernis mbt de kampers en het klootjesvolk?
Hoeft niet
pi_18701699
quote:
Dat dacht ik dus ook. Tot de 1e dag op de TU. Zeker de helft zag er uit als prototype student. En een flink gedeelte van die andere helft had er wel enige trekjes van weg. Ik was er echt van verbaasd.
Nu heb ik het dus alleen over m'n eigen studierichting. Ik heb niet echt lang genoeg op andere faculteiten rondgelopen...
pi_18702014
Het probleem is dat mensen teveel op die kleding letten. Kijk er eens voorbij.
Net alsof binnen het corps alle mensen hetzelfde zouden zijn omdat ze zich hetzelfde kleden? Dat is natuurlijk niet zo. Van buiten ziet alles er misschien wat onverscheiden uit, maar als je verder kijkt dan je eigen vooroordelen zul je zien dat het weinig uitmaakt.

Als je een groep altos neemt is die voor de buitenwereld ook niet zo divers, ze zien er allemaal 'apart' uit (maar ze voldoen allemaal aan elkaars verwachting patroon van er apart uitzien).

Je moet ook begrijpen dat ballerigheid en 'brallerigheid' een manier is om te ontsnappen aan het voor de rest vrij intellectuele wereldje waarin studenten leven. Gewoon niet zo moeilijk doen
pi_18702286
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef Hagedis het volgende:
Ik vind het juist wel OK

Af en toe heel "gewoontjes", op andere dagen juist weer lekker ballerig
Juist
pi_18703014
blouse => overhemd!
pi_18703471
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:11 schreef joriszss het volgende:
ik als voormalig techniek student zijnde wel
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_18703970
trouwens, die 'meisjes' zijn wel neukbaar ..hehe
pi_18704140
quote:

[..]

Hoe voelde dat?
Held. Die inkopper zat ik inderdaad op te wachten.
Ik heb ook geen RL's, maar 2 kraagjes soms maarja
pi_18704174
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef _Robinovic_ het volgende:
Waar maak je je druk om...pauper!
pi_18704275
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef LostFormat het volgende:
hmm....
het heeft er dus niks mee te maken ofze student zijn of niet
ze zijn gewoon zo...... en dat soort type mensen gaan vaak studeren
niks mis met "dit soort"mensen trouwens
  maandag 26 april 2004 @ 20:57:20 #39
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18704313
Moeten zij weten...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 26 april 2004 @ 21:02:37 #40
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_18704468
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:21 schreef ajuu het volgende:
blouse => overhemd!
idd een vrouw draagt een blouse, een man een overhemd
  maandag 26 april 2004 @ 21:02:53 #41
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_18704484
haha GAASTRA jassen! te erg inderdaad, vroeger hadden wij altijd de anti gaastra jassen club, toen viel het ook al op
pi_18704659
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef Apekoek het volgende:
haha GAASTRA jassen! te erg inderdaad, vroeger hadden wij altijd de anti gaastra jassen club, toen viel het ook al op
niks mis met gaastra!!!
* the_Napster is gaastra drager
  maandag 26 april 2004 @ 21:09:57 #43
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_18704717
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:08 schreef the_Napster het volgende:

[..]

niks mis met gaastra!!!
* ScudRaket is gaastra drager
Gaastra: Typisch Nederlands, voor het Nederlandse weer
pi_18704832
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:55 schreef the_Napster het volgende:

[..]

hmm....
het heeft er dus niks mee te maken ofze student zijn of niet
ze zijn gewoon zo...... en dat soort type mensen gaan vaak studeren
niks mis met "dit soort"mensen trouwens
Dat vind ik dus zelf ook vreemd. Zijn die mensen al zo bezig met hun verdere studie-plannen dat ze zich alvast kleden als student? Of is die kledingstijl gewoon mode onder de wat slimmere en wat meer vermogende jongeren? Op de middelbare school zag ik wel een paar van dat soort mannetjes rondlopen maar niet in deze mate.
pi_18705172
Draag gewoon wat je lekker vind zitten, als dat RL is oké, is dat een shirt van de H&M..
trek je dat aan!
Laat mensen in hun waarde, ik draag ook wel eens ralph lauren of hilfiger (met het verschil dat mijn kleding bij elkaar past, ik geen boodschoenen heb, geen Gaastra zeiljack en wél om de 4/5 weken naar de kapper ga )
Owja ik ben wel student en gelukkig geen corps

proost
l a u w e g a s t e e e h
pi_18706443
Kan me altijd groen en geel ergeren aan dit soort kortzichtige onzinverhalen

Ik zal gelijk even beginnen met zeggen, ik ben lid van het corps, ik doe een economische studie en ik draag graag de kledingstijl die jij hierboven beschrijft.

Dat gezegd te hebben, waarom zou ik me niet zo mogen kleden, puur en alleen omdat jou op zichzelf gerichte kutclubje er van houdt om zich vooral niet zo te kleden zoals een bepaalde groep zich graag kleedt. Het probleem wat er gewoon is en wat iedereen ook denkt is dat de mensen die jij beschrijft, waar ik mezelf dus mee identificeer omdat het een uiterst oppervlakkige beschrijving van mezelf is, zichzelf beter vinden omdat ze alleen maar met andere mensen van het corps omgaan en zich zo kleden etc.

Ff een schokkende mededeling, de grootste reden om lid te worden van het corps is omdat je daar mensen ontmoet in een vriendschappelijke sfeer en je op die manier echt goede vriendschappen kunt ontwikkelen. Oftewel, de mensen die daar doorgaans lid van worden zijn mensen die met elkaar op 1 lijn liggen. Gevolg daarvan is dat je die mensen vaak samen ziet, GOH WAT LULLIG.

Ik ben blij dat iedereen hier zo afwijzend opstelt, dacht even dat ik de enige zou zijn die er zo over dacht. Ik ben hier niet degene die zich stoort aan het gedrag en opstelling van een andere 'groep'. Oftewel, je moet echt eens bij jezelf te raden gaan of wat jij doet niet eigenlijk is waar jij de door jou gehate groep van beschuldigd. Als ik namelijk een thread zou gaan maken, JA DIE TYFUSGOTHICS moeten er echt normaal bij gaan lopen etc. zouden er ook mensen zich hier aangesproken voelen en er niet blij mee zijn.

Moraal van het verhaal, hou je niet van het type mens? dat is dan mooi want daarom ga je er niet mee om, hou dit dus ook zo want het leidt anders alleen maar tot frustraties. Denk niet dat jij beter bent omdat jij niet zo bent als de beschreven groep, iedereen is gelijk totdat het tegendeel bewezen is.
pi_18706675
quote:

[..]

Hoe voelde dat?
Dat doet hij niet. Hij constateert het.
pi_18706904
quote:
Hij heeft het helemaal niet over die 99%.

De vraag is alleen wat hij er mee op schiet te ergeren.
pi_18707435
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

idd een vrouw draagt een blouse, een man een overhemd
idd
pi_18707627
Heel naar. Ze zouden het moeten verbieden!!
pi_18708219
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Jaymes het volgende:

Ff een schokkende mededeling, de grootste reden om lid te worden van het corps is omdat je daar mensen ontmoet in een vriendschappelijke sfeer en je op die manier echt goede vriendschappen kunt ontwikkelen. Oftewel, de mensen die daar doorgaans lid van worden zijn mensen die met elkaar op 1 lijn liggen. Gevolg daarvan is dat je die mensen vaak samen ziet, GOH WAT LULLIG.
ik heb geen club nodig om vriendschappen te ontwikkelen. en soms lig ik met mijn vrienden niet op 1 lijn, dat maakt het juist mooi. en toch ben ik vaak samen met ze, gek he?
pi_18708594
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Dizzee het volgende:

[..]

ik heb geen club nodig om vriendschappen te ontwikkelen. en soms lig ik met mijn vrienden niet op 1 lijn, dat maakt het juist mooi. en toch ben ik vaak samen met ze, gek he?
Wil je soms niet begrijpen wat ie hier verteld
Jij zegt bijna exact hetzelfde...
pi_18708759
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Dizzee het volgende:

[..]

club nodig om vriendschappen te ontwikkelen? jij snapt het echt niet, ik zeg niet dat ik een club nodig heb, het enige is dat daar mensen komen waar ik mee op 1 lijn lig, de grote lijn heb ik het dan over natuurlijk. Ik heb het dus niet nodig, het gaat op zo'n manier alleen makkelijker, plus dat het gewoon leuk en gezellig etc. is, maarja aan je reactie te lezen wil je dat niet snappen
pi_18708890
Ik snap niet waar de TS zich druk om maakt. Laat die bepaalde groep studenten zich gewoon stijlvol kleden, naar mijn mening altijd beter dan dat stereotype campushenk volk

Ik zelf heb geen bootschoenen maar onder andere zwarte lederen instappertjes, heb genoeg mooie polo's en overhemden en vind het altijd fijn om 2 kragen te dragen: so what?

En verder, dat kortzichtige gezever over studentenverenigigen: Ik zit hier in Enschede niet bij een studentenvereniging omdat ik anders geen vrienden kan vinden, maar omdat er veelal mensen zitten welke, zoals Jaymes zegt, op 1 lijn met me zitten. Wanneer ik naar een reguliere kroeg ga vermaak ik me vaak minder goed omdat het sfeertje minder vriendschappelijk is. Op mijn societeit ben ik gewoon thuis!

DaFan: zit jij in Enschede nog bij een studentenvereniging?
pi_18709063
wat ik wel raar vindt is dat leden van sommige corpsen niet voor elkaar voor gek willen staan.
Gaan ze midden in hun voortuin adjes drinken de hele dag door. Gaan ze daarna in 3 delig pak met 10 man op een rij kotsen..?? Is toch zonde van de Pils man!
En mijn punt is dan dat er stiekem een naar ons toe komt gelopen om een glas water te vragen, want van zijn vrinden mag die gaan water drinken, omdat je alles met bier kan wegspoelen???
Als die een echte kerel was geweest was die gewoon gestopt met drinken in de plaats van zo laf te doen.
pi_18709120
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:16 schreef Jaymes het volgende:

[..]

club nodig om vriendschappen te ontwikkelen? jij snapt het echt niet, ik zeg niet dat ik een club nodig heb, het enige is dat daar mensen komen waar ik mee op 1 lijn lig, de grote lijn heb ik het dan over natuurlijk. Ik heb het dus niet nodig, het gaat op zo'n manier alleen makkelijker, plus dat het gewoon leuk en gezellig etc. is, maarja aan je reactie te lezen wil je dat niet snappen
dan heb ik het verkeerd gelezen.

pi_18709609
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Jaymes het volgende:
Kan me altijd groen en geel ergeren aan dit soort kortzichtige onzinverhalen

Ik zal gelijk even beginnen met zeggen, ik ben lid van het corps, ik doe een economische studie en ik draag graag de kledingstijl die jij hierboven beschrijft.
Proficiat! ASC?
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_18709664
Meelopers.

My 2 cents.
The gum you like, is coming back in style.
pi_18709776
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Meneer_Storm het volgende:

DaFan: zit jij in Enschede nog bij een studentenvereniging?
Ja mag je zelf raden welke.
pi_18709792
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meelopers.

My 2 cents.
Huilie.

My 2 cents.
pi_18710005
mwa in enschede heb je geen corpsballen want er is geen corps
pi_18710045
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:58 schreef DaFan het volgende:

[..]

Huilie.

My 2 cents.
lullo

My 2 cents.
The gum you like, is coming back in style.
pi_18710325
Hoc est amoris poculum
Doloris est antidotum!
pi_18710368
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:22 schreef Annastacia het volgende:
Hoc est amoris poculum
Doloris est antidotum!
Io vivat, Io vivat
pi_18710381
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:57 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ja mag je zelf raden welke.
Audentis?
pi_18710394
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:22 schreef Annastacia het volgende:
Hoc est amoris poculum
Doloris est antidotum! :')
:')
  dinsdag 27 april 2004 @ 00:27:11 #67
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_18710396
Ik vind die sjalen zo fucking belachelijk. Eerst van die wijven met Oilily sjaaltjes en nu gozers met best wel dikke sjaals om zelfs als t buiten 20 graden is. Ik kots daar op

Lullo's
pi_18710398
nostrorum sanitas!
pi_18710417
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:26 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

Audentis?
Hoe raad je t.
pi_18710435
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:28 schreef DaFan het volgende:

[..]

Hoe raad je t.
Ach, beetje zoeken enzo
pi_18710449
Ik heb bij dit soort topics nou ALTIJD de behoefte om te zingen
pi_18710468
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:30 schreef Annastacia het volgende:
Ik heb bij dit soort topics nou ALTIJD de behoefte om te zingen
* Meneer_Storm haalt z'n cantusboekje tevoorschijn
pi_18710476
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:27 schreef EMW het volgende:
Ik vind die sjalen zo fucking belachelijk. Eerst van die wijven met Oilily sjaaltjes en nu gozers met best wel dikke sjaals om zelfs als t buiten 20 graden is. Ik kots daar op

Lullo's
proef ik hier.............afgunst?
pi_18710500
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef Annastacia het volgende:

[..]

Ach ja, niet iedereen is perfect
pi_18710534
Is het morgen wederom terrasweer?

Correctie: het is áltijd terras dan wel kroegweer!
pi_18710537
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:28 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

Ach, beetje zoeken enzo
Jij dan?
pi_18710585
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:34 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jij dan?
De benedenbuurman
pi_18710610
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:37 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

De benedenbuurman
Dat had ik nou niet verwacht
pi_18710645
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:39 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dat had ik nou niet verwacht
Ik vermaak me er anders uitstekend Hoe was jullie dies? Jammer dat ik niet binnen kwam op de donderdag, jasje werd niet geaccepteerd aan de deur: vreemd joh?
pi_18710692
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:41 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

Ik vermaak me er anders uitstekend Hoe was jullie dies? Jammer dat ik niet binnen kwam op de donderdag, jasje werd niet geaccepteerd aan de deur: vreemd joh?
Geen idee, daar bemoei ik me niet mee.
Dies was prima
  dinsdag 27 april 2004 @ 01:50:02 #81
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_18711173
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef Annastacia het volgende:

[..]

Ja duidelijk.. wist ik maar hoe ik aan een sjaal kon komen
pi_18711211
Genoeg gezeikt. Mensen waar maken jullie zo'n probleem van? Als je geen zin heb in zeiljacks, polo's, bier en hockey dan ga je er toch gewoon niet mee om. Simpeler kan niet.

Waarom dringt het toch zo moeilijk door tot veel mensen dat een dockers broek, een polo of een overhemd gewoon erg lekker zitten. Misschien zou dat ook wel een reden kunnen zijn dat er veel van dergelijke kleding gedragen wordt.
pi_18711214
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 00:07 schreef maertz het volgende:
mwa in enschede heb je geen corpsballen want er is geen corps
Audentis
pi_18711248
Kan er onderhand geen verbod komen op deze topics. Deze onderwerpen zijn al duizendmaal behandeld.
pi_18712560
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 01:55 schreef Steijn het volgende:

[..]

Audentis
Ter informatie voor jou. Audentis is dus géén corps. Eerst even weten waar je over praat voordat ej je mond opentrekt.
pi_18713041
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 08:43 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Ter informatie voor jou. Audentis is dus géén corps. Eerst even weten waar je over praat voordat ej je mond opentrekt.
pi_18713291
(...)

Get a life... waar maak je je druk om?
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18713878
Ja, ik gooi er ee slotje. Loopt op helemaal niets uit dit topic. Alleen maar op de persoonlijke tour .

Slotteke dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')