Niet zo zwetsen, lullo!quote:Op maandag 26 april 2004 17:35 schreef joriszss het volgende:
... < lang ouwehoer verhaal > ...
Hoe voelde dat?quote:Op maandag 26 april 2004 18:11 schreef joriszss het volgende:
Ehm ik heb GEEN Dimmu Borgir T-shirt, geen swarte broeken, geen lang haar en al helemaal geen kisten
quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe voelde dat?
Over één kam geschoren worden met anderen?
[..]
Hoe voelde dat?
[..]
Hoe voelde dat?
Viel me ook al op, LOL!quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef LostFormat het volgende:
Toen ik in september begon op de TU-delft viel het me de eerste dag meteen al op hoeveel mensen er uitzagen als prototype student. Ik dacht voorheen altijd dat het een vooroordeel was maar een overgroot deel loopt er vanaf dag 1 al zo bij. Ik vind het een beetje vreemd.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef blieblie het volgende:
beetje suf statement. Je let gewoon op lui in dat soort kledij en daar douw je de stempel "student" op. De 99% van de andere studenten die niet in die outfit rond lopen zie je niet. Dus vallen ook niet onder student, terwijl ze het wel zijn.
Inderdaad! Maar hij beschrijft ze wel goed... Ik moest er wel even om lachen, omdat je er erg makkelijk een beeld bij krijgt.quote:Op maandag 26 april 2004 19:32 schreef maertz het volgende:
Gewoon NIET zo zeuren. Je hoeft niet met 'ballen' om te gaan. het is een kwestie van smaak ok?
Hoeft nietquote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nu moet ik zeker ook een betoog schrijven over mijn dagelijkse ergernis mbt de kampers en het klootjesvolk?
Dat dacht ik dus ook. Tot de 1e dag op de TU. Zeker de helft zag er uit als prototype student. En een flink gedeelte van die andere helft had er wel enige trekjes van weg. Ik was er echt van verbaasd.quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef blieblie het volgende:
beetje suf statement. Je let gewoon op lui in dat soort kledij en daar douw je de stempel "student" op. De 99% van de andere studenten die niet in die outfit rond lopen zie je niet. Dus vallen ook niet onder student, terwijl ze het wel zijn.
Juistquote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef Hagedis het volgende:
Ik vind het juist wel OK
Af en toe heel "gewoontjes", op andere dagen juist weer lekker ballerig
ik als voormalig techniek student zijnde welquote:Op maandag 26 april 2004 18:11 schreef joriszss het volgende:
Ehm ik heb GEEN Dimmu Borgir T-shirt, geen swarte broeken, geen lang haar en al helemaal geen kisten
Held. Die inkopper zat ik inderdaad op te wachten.quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe voelde dat?
quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef _Robinovic_ het volgende:
Waar maak je je druk om...pauper!
hmm....quote:Op maandag 26 april 2004 18:59 schreef LostFormat het volgende:
Toen ik in september begon op de TU-delft viel het me de eerste dag meteen al op hoeveel mensen er uitzagen als prototype student. Ik dacht voorheen altijd dat het een vooroordeel was maar een overgroot deel loopt er vanaf dag 1 al zo bij. Ik vind het een beetje vreemd.
idd een vrouw draagt een blouse, een man een overhemdquote:Op maandag 26 april 2004 20:21 schreef ajuu het volgende:
blouse => overhemd!
niks mis met gaastra!!!quote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef Apekoek het volgende:
haha GAASTRA jassen! te erg inderdaad, vroeger hadden wij altijd de anti gaastra jassen club, toen viel het ook al op
Gaastra: Typisch Nederlands, voor het Nederlandse weerquote:Op maandag 26 april 2004 21:08 schreef the_Napster het volgende:
[..]
niks mis met gaastra!!!
* ScudRaket is gaastra drager
Dat vind ik dus zelf ook vreemd. Zijn die mensen al zo bezig met hun verdere studie-plannen dat ze zich alvast kleden als student? Of is die kledingstijl gewoon mode onder de wat slimmere en wat meer vermogende jongeren? Op de middelbare school zag ik wel een paar van dat soort mannetjes rondlopen maar niet in deze mate.quote:Op maandag 26 april 2004 20:55 schreef the_Napster het volgende:
[..]
hmm....
het heeft er dus niks mee te maken ofze student zijn of niet![]()
ze zijn gewoon zo...... en dat soort type mensen gaan vaak studeren![]()
niks mis met "dit soort"mensen trouwens![]()
Dat doet hij niet. Hij constateert het.quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe voelde dat?
Hij heeft het helemaal niet over die 99%.quote:Op maandag 26 april 2004 19:34 schreef blieblie het volgende:
iddquote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
idd een vrouw draagt een blouse, een man een overhemd
ik heb geen club nodig om vriendschappen te ontwikkelen. en soms lig ik met mijn vrienden niet op 1 lijn, dat maakt het juist mooi. en toch ben ik vaak samen met ze, gek he?quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Jaymes het volgende:
Ff een schokkende mededeling, de grootste reden om lid te worden van het corps is omdat je daar mensen ontmoet in een vriendschappelijke sfeer en je op die manier echt goede vriendschappen kunt ontwikkelen. Oftewel, de mensen die daar doorgaans lid van worden zijn mensen die met elkaar op 1 lijn liggen. Gevolg daarvan is dat je die mensen vaak samen ziet, GOH WAT LULLIG.
Wil je soms niet begrijpen wat ie hier verteldquote:Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ik heb geen club nodig om vriendschappen te ontwikkelen. en soms lig ik met mijn vrienden niet op 1 lijn, dat maakt het juist mooi. en toch ben ik vaak samen met ze, gek he?![]()
club nodig om vriendschappen te ontwikkelen? jij snapt het echt niet, ik zeg niet dat ik een club nodig heb, het enige is dat daar mensen komen waar ik mee op 1 lijn lig, de grote lijn heb ik het dan over natuurlijk. Ik heb het dus niet nodig, het gaat op zo'n manier alleen makkelijker, plus dat het gewoon leuk en gezellig etc. is, maarja aan je reactie te lezen wil je dat niet snappenquote:Op maandag 26 april 2004 22:56 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ik heb geen club nodig om vriendschappen te ontwikkelen. en soms lig ik met mijn vrienden niet op 1 lijn, dat maakt het juist mooi. en toch ben ik vaak samen met ze, gek he?![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 23:16 schreef Jaymes het volgende:
[..]
club nodig om vriendschappen te ontwikkelen? jij snapt het echt niet, ik zeg niet dat ik een club nodig heb, het enige is dat daar mensen komen waar ik mee op 1 lijn lig, de grote lijn heb ik het dan over natuurlijk. Ik heb het dus niet nodig, het gaat op zo'n manier alleen makkelijker, plus dat het gewoon leuk en gezellig etc. is, maarja aan je reactie te lezen wil je dat niet snappen
Proficiat! ASC?quote:Op maandag 26 april 2004 22:05 schreef Jaymes het volgende:
Kan me altijd groen en geel ergeren aan dit soort kortzichtige onzinverhalen
Ik zal gelijk even beginnen met zeggen, ik ben lid van het corps, ik doe een economische studie en ik draag graag de kledingstijl die jij hierboven beschrijft.
Ja mag je zelf raden welke.quote:Op maandag 26 april 2004 23:20 schreef Meneer_Storm het volgende:
DaFan: zit jij in Enschede nog bij een studentenvereniging?
Huilie.quote:Op maandag 26 april 2004 23:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Meelopers.
My 2 cents.
lulloquote:Op maandag 26 april 2004 23:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Huilie.
My 2 cents.
Io vivat, Io vivatquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:22 schreef Annastacia het volgende:
Hoc est amoris poculum
Doloris est antidotum!![]()
Audentis?quote:Op maandag 26 april 2004 23:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja mag je zelf raden welke.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:22 schreef Annastacia het volgende:
Hoc est amoris poculum
Doloris est antidotum! :')
Ach, beetje zoeken enzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoe raad je t.
* Meneer_Storm haalt z'n cantusboekje tevoorschijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:30 schreef Annastacia het volgende:
Ik heb bij dit soort topics nou ALTIJD de behoefte om te zingen
proef ik hier.............afgunst?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:27 schreef EMW het volgende:
Ik vind die sjalen zo fucking belachelijk. Eerst van die wijven met Oilily sjaaltjes en nu gozers met best wel dikke sjaals om zelfs als t buiten 20 graden is. Ik kots daar op![]()
Lullo's![]()
Ach ja, niet iedereen is perfectquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef Annastacia het volgende:
[..]
proef ik hier.............afgunst?![]()
Jij dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:28 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ach, beetje zoeken enzo![]()
Dat had ik nou niet verwachtquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:37 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
De benedenbuurman![]()
Ik vermaak me er anders uitstekendquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht
Geen idee, daar bemoei ik me niet mee.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik vermaak me er anders uitstekendHoe was jullie dies? Jammer dat ik niet binnen kwam op de donderdag, jasje werd niet geaccepteerd aan de deur: vreemd joh?
Ja duidelijk.. wist ik maar hoe ik aan een sjaal kon komenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:31 schreef Annastacia het volgende:
[..]
proef ik hier.............afgunst?![]()
Audentisquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:07 schreef maertz het volgende:
mwa in enschede heb je geen corpsballen want er is geen corps
Ter informatie voor jou. Audentis is dus géén corps. Eerst even weten waar je over praat voordat ej je mond opentrekt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Audentis
quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ter informatie voor jou. Audentis is dus géén corps. Eerst even weten waar je over praat voordat ej je mond opentrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |