abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18702894
ik denk dat jou vriend een lul is, en niet echt een vriend, als hij dat serieus probeerd
pi_18703232
Geloof me.. Zij geeft hem echt wel aandacht genoeg.. Achter jou rug om.. Sorry
pi_18703275
Hoeft niet perse...

Er zijn genoeg zielige types die alleen in contact kunnen komen met meiden uit 'hun' vriendengroep.
  dinsdag 27 april 2004 @ 10:09:21 #54
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_18713819
Met die gozer hoef je eigenlijk niks te doen.

Je moet er eigenlijk iets NIET mee doen:

Hem beschouwen als een vriend.

Nooit meer doen. Wie relaties van zijn vrienden niet respecteert is je vriendschap niet waard.
Zeg hem dat en verder over en uit met die looser.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_18714551
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Als hij bereid is er met haar 'vandoor te gaan' (hij geeft letterlijk tegen haar gezegd 'dus ik maak geen kans?') dan heb je dat duidelijk niet. Het is juist dit gebrek aan respect voor mij en mijn gevoelens dat mij steekt. Inderdaad, als hij zo door blijft gaan vallen er geheid klappen
Ja dat vind ik dus ook zeker niet kunnen. Als iemand tegen je vriendin zegt dat ze een lekker ding is of een super leuk persoon enz. Dan zou ik er alleen maar trots op zijn dat ik ermee ga. Maar als je vriend echt haar van jou probeert af te pakke (want daar lijkt het wel op als die zoiets zegt) dan zou ik het zeker niet goed vinden. En is dan een echte kut streek van die vriend van je. Ik begrijp wel dat je je er zorgen overmaakt.

Stel je voor dadelijk is je vriendin een keer zo dronken als je er niet bij bent. En ik weet zeker dat je vriend dan zal proberen te kussen met je vriendin. Ik hoop dat je vriendin echt goed te vertrouwen is dan heb je geen probleem maar die vriend zou ik dus echt never vertrouwen.

Ps: Met Exen van je kameraad zou je wel nog iets kunnen beginnen. Als ze tenminste niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan.
pi_18715244
Op z'n gezichtje slaan!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18715656
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:15 schreef appies het volgende:
Ban hem dat zijn geen vrienden... Ook geen praatjes meer, vrienden moeten als erecode altijd van vriendinnen of ex-en afblijven, althans zo hebben wij dat binnen de bekende- en vriendensfeer. Neem aan dat het bij de meeste zo geldt.
En zo is dat !
pi_18715818
ex-en vindt ik niet echt een probleem. tenminste als ze niet met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan. Of zich nog tot elkaar aangetrokken voelen.
pi_18715924
Waarschuwen en als dat niet helpt slopen. Die jongen is geen vriend van je trouwens, een vriend doet zoiets niet.
pi_18716059
Precies. Gewoon op z'n bek stampen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18716170
lekkere vriend, maar als je vriendin er verder niets in ziet geen probleem toch. Lekker laten gaan, dan voelt hij zich straks het slechts.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_18716318
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef star_gazer het volgende:
Lastige situatie... Wat te doen?
Praten, zowel met hem als jouw vriendin!
  woensdag 28 april 2004 @ 14:29:50 #63
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_18744889
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:04 schreef star_gazer het volgende:
Tja... Ik vertrouw wel op een goede afloop (ik bedoel dat in de relatie met mn vriendin), maar het gaat mij puur om het feit dat ik nu dus niet weet hoe ik met die gozer om moet gaan... Zij gaat graag met m om, maar ik kan m sinds dit gedoe niet uitstaan! En ik weet niet hoe ik hem moet tolereren als hij zo door blijft gaan

Ps. Modje, thanks voor correctie
Je weet niet goed hoe je hem moet tolereren omdat het simpelweg niet te tolereren valt. Wat een mafketel die gozer, en met alle respect maar ik vind ook dat je vriendin het moet inzien dat het niet normaal is als een "vriend" van haar vriend haar vraagt of hij helemaal geen kans bij haar maakt... dat is geen vriendschap en "als goede vrienden met elkaar blijven omgaan" is met zo'n figuur vragen om (meer) moeilijkheden. Dus je hebt volkomen gelijk en je houdt je wat dat betreft onwijs in. Eerst met je vriendin praten en samen afkappen die gozer voordat het uit de hand loopt.
"... she kidnapped herself."
  woensdag 28 april 2004 @ 14:38:15 #64
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_18745075
Zoiets is not done. Ik zou die "vriend" van je eens flink de waarheid vertellen.

Niet (meteen) met geweld beginnen. Heb er ervaring mee, en achteraf best spijt van gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')