quote:
Op maandag 26 april 2004 17:22 schreef star_gazer het volgende:[..]
Als hij bereid is er met haar 'vandoor te gaan' (hij geeft letterlijk tegen haar gezegd 'dus ik maak geen kans?') dan heb je dat duidelijk niet. Het is juist dit gebrek aan respect voor mij en mijn gevoelens dat mij steekt. Inderdaad, als hij zo door blijft gaan vallen er geheid klappen
![]()
Ja dat vind ik dus ook zeker niet kunnen. Als iemand tegen je vriendin zegt dat ze een lekker ding is of een super leuk persoon enz. Dan zou ik er alleen maar trots op zijn dat ik ermee ga. Maar als je vriend echt haar van jou probeert af te pakke (want daar lijkt het wel op als die zoiets zegt) dan zou ik het zeker niet goed vinden. En is dan een echte kut streek van die vriend van je. Ik begrijp wel dat je je er zorgen overmaakt.
Stel je voor dadelijk is je vriendin een keer zo dronken als je er niet bij bent. En ik weet zeker dat je vriend dan zal proberen te kussen met je vriendin. Ik hoop dat je vriendin echt goed te vertrouwen is dan heb je geen probleem maar die vriend zou ik dus echt never vertrouwen.
Ps: Met Exen van je kameraad zou je wel nog iets kunnen beginnen. Als ze tenminste niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan.