correctie 15 minquote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef WittE_ReuS het volgende:
wel binnen 10 min slotje ,maar hier niet binnen 10 min even reageren ...... WAARDELOOS
quote:Op zondag 2 mei 2004 02:10 schreef gelly het volgende:
Ja ja, ik doe ook nog wel eens wat anders dan KLB modereren. Hier kun je je ei ook kwijt.
We moeten die teringbeesten allemaal vergassen! Kan ook ,maar dan kan je de helft van de topics wel sluiten.'
Maar waarom slotje?
Is gewoon een klaagtopic waarin ik mijn ei kwijt wil ?
komt wel vlug een slotje op,als het zo gebeurd dan kun j ede helft wel bij elkaar zetten en de andere helft op slot gooien
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
Had diegene gepost dat IK 34 keer gestoken was doorr die kutbeesten ,dus hij/zij is helderziend?????????quote:Op zondag 2 mei 2004 19:54 schreef gelly het volgende:
Kijk, er liep gister een topic dat over precies hetzelfde ging en waar je dus ook prima in kunt posten. In KLB zijn we sowieso al erg schappelijk met dubbel topics, maar 2 dezelfde topics op 1 dag vind ik zelfs onzin.
Dat kun je daar toch posten ? Je hoeft niet voor iedere scheet een topic te openen.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:15 schreef WittE_ReuS het volgende:
[..]
Had diegene gepost dat IK 34 keer gestoken was doorr die kutbeesten ,dus hij/zij is helderziend?????????
Ja, je had hopelijk niet de illusie dat ie weer open ging.quote:maar lama ,als dat zo moet dan laat hem maar dicht![]()
Er WORD voor iedere scheet een topic geopend daar IS het forum en met name KLB voor,en nee ik had niet (bij de eerste keer al)de illusie dat ie weer open ging en dat hoeft ook niet ,mijn vraag was waarom slotje ,omdat het een normaal topic (naar mijn idee)was en ik verbaasd was dat het op slot ging......quote:Op zondag 2 mei 2004 21:18 schreef gelly het volgende:
Dat kun je daar toch posten ? Je hoeft niet voor iedere scheet een topic te openen.
Ja, je had hopelijk niet de illusie dat ie weer open ging.
Hoi Youssef. Nee Youssef.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef Youssef het volgende:
Hej, zou iemand van hier eens kunnen proberen te regelen dat ik in OOG/POL unbanned werd? Dan hoef ik niet te mailen![]()
Maar ik ben 18quote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoi Youssef. Nee Youssef.
Welk gedeelte van 'NEE' begrijp je niet ?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar ik ben 18
Het gedeelte waarmee ik je met een bierfles de hersens inram.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'NEE' begrijp je niet ?
Zonde van die bierfles.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het gedeelte waarmee ik je met een bierfles de hersens inram.
die gasten moeten zelf ook maar is normaal reageren ik blijf heel netjes , Dus zie ik het probleem niet echtquote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef gelly het volgende:
[..]
En hij blijft op slot, je doet zelf ook maar ff normaal.
Ik heb eigenlijk net een KLB ban voor je aangevraagd.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:16 schreef Steve-O het volgende:
Of ik open hem gewoon opnieuw en dan ga je maar lekker editten als je huilies ziet .
Omdat ik reageer op mensen die mijn topic verneukenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk net een KLB ban voor je aangevraagd.
Het is meer de manier waarop Steve-O, misschien dat je de gedachte had dat schelden en users uitkafferen mag in Klaagbaak, maar dat klopt niet helemaal. Beetje ongewenst gedrag, en dat van die huilie roepers ook. Maar als je zegt dat je daar voortaan wat beter op zult letten en gewoon een mod aanschiet als je zoiets ziet dan haal ik die aanvraag wel weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Omdat ik reageer op mensen die mijn topic verneuken?
OK zal ik doen .quote:Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop Steve-O, misschien dat je de gedachte had dat schelden en users uitkafferen mag in Klaagbaak, maar dat klopt niet helemaal. Beetje ongewenst gedrag, en dat van die huilie roepers ook. Maar als je zegt dat je daar voortaan wat beter op zult letten en gewoon een mod aanschiet als je zoiets ziet dan haal ik die aanvraag wel weg.
Valt me tegen van je Gellyquote:Op maandag 3 mei 2004 10:23 schreef gelly het volgende:
Kappen Youssef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |