abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18854232
quote:
Op maandag 3 mei 2004 12:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sja als jij een week nodig hebt om op je eigen topic te reageren... nou is 't mijn topic
Ohja.. waar staat je naam dan?
pi_18854378
Hmm ik lees dat je een mooie meid bent Nou goed dan krijg je je topic wel weer terug
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18854904
Daar gaat het mij niet om....

Mij gaat het erom dat ik een topic start, waarna ik vervolgens alleen maar commentaar krijg zondat dat mensen nadenken voordat ze wat zeggen...iedereen staat meteen met ze oordeel klaar.
pi_18855022
Klopt. Maar je biedt ook vrij veel aan natuurlijk, en volgens mij nooit met bon oid. Verder is het natuurlijk not done om een week lang niets van je te laten horen als je iets te koop aanbiedt en mensen laat bieden.
Maar goed, je hebt mij in ieder geval wel overtuigd dat je wel gewoon eerlijk zaken doet. Sorry voor dit offtopic geneuzel verder; ik heb al een GX10
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 3 mei 2004 @ 14:19:24 #31
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18856198
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Klopt. Maar je biedt ook vrij veel aan natuurlijk, en volgens mij nooit met bon oid. Verder is het natuurlijk not done om een week lang niets van je te laten horen als je iets te koop aanbiedt en mensen laat bieden.
Maar goed, je hebt mij in ieder geval wel overtuigd dat je wel gewoon eerlijk zaken doet. Sorry voor dit offtopic geneuzel verder; ik heb al een GX10
Topicstarter krijgt zijn kans om ons allen ongelijk te bewijzen in het feedback topic. Indien hij dit niet kan zal er actie ondernomen worden. Tot die tijd verzoek ik iedereen om ontopic te blijven.
pi_18857958
OK... zal wel eens wat bewijzen plaatsen...
pi_18860149
Handel --> Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')