Als je de hele jeugdopleiding doorloopt en op je 18de te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heeft het eerste nooit gehaald, dat telt niet. Geen reden tot frustraties.
2 wedstrijden tegen barca, eentje tegen valencia en wat CL-wedstrijden, waarin ze me nog geen seconde echt hebben overtuigdquote:Op maandag 17 mei 2004 16:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iedereen denkt bij het voetbal dat ie alles het best weet, dus daarover discuseren heeft geen zin. Geef AUB antwoord op m'n vraagjes. Wat overheerlijk ik? En hoeveel wedstrijden heb jij dan wel niet gezien van Real dit seizoen?
Het laatste zouden ze dus ook moeten doen, maar blijkbaar niet voor jouquote:Ik denk dat de meeste Real aanhangers er nog geen spijt van hebben dat Ronaldo is gekomen, en die speelt er pas 2 seizoenen (waarin ze volgens jou niet mooi in hebben gespeelt). Dat er meer barstjes in het elftal kwamen klopt gewoon niet, het mooiste voetbal wat ze hebben gespeelt was vorig seizoen in maart/april. Als er iemand is die dingen overheerlijkt ben jij het wel, telkens duurste roepende duurste is Zidane, en die is de beste van de wereld, als jij durft te roepen dat Real beter speelt zonder Zidane dan verlies je gelijk al je geloofwaardigheid, als je die nog hebt. Ronaldo en Beckham waren niet duur! 35 miljoen voor grote voetballers die dat zelfde bedrag ophalen met merchandising waardoor je geen geld verlies is niet duur.
En iedereen roept iedere keer maar weer dat je elftallen niet bij elkaar kunt kopen, dat als je losse sterren bij elkaar gooit geen resultaat krijgt. Tergelijke tijd roepen zij ook dat ze zich kapot moeten schamen dat ze niet het beste voetbal van de wereld spelen, en dat ze elke wedstrijd moeten winnen.![]()
Ik zeg toch welke wedstrijden ik heb gezienquote:Op maandag 17 mei 2004 22:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik had dus een heel verhaal opgeschreven en ik zie nu pas dat het niet gepost is omdat m'n explorer uitviel
Blijf jij maar geloven dat jij gelijk hebt, dan blijf ik geloven dat ik gelijk heb.
Je hebt trouwens nog niet beide vragen beantwoord.
Het valt altijd wel gelijk op als ie niet speeltquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Kama
Ronaldo speelt vaak niet?
het is dat hij laatste weken last heeft van blessures...
anders speelt die gast altijd, hij is nog altijd topscorer
Florentino mag dan wel gek van Ruud zijn, hij is niet helemaal op z'n bolletje gevallen denk ik. Ik denk dat de beste man slim genoeg is om zich te realiseren dat de prioriteiten ergens anders liggen. Bovendien, als Ruud én Totti komen betekent dat automatisch dat er ook 2 de deur uit moeten, zeg jij maar wie. Want ik denk niet dat "Galacticos" zin hebben om de bank warm te houden.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ze hebben na de uitschakeling in de CL aangegeven dat ze 4 spelers zouden kopen waarvan zeker 1 en misschien wel 2 "Galacticos". Jij weet volgens mij ook wel dat de President "gek" is van Ruudje, dus die wil die zeker hebben en als je Totti voor weinig geld kan omdat Roma geen geld heeft, dan vind ik dat best. Ik zeg dus niet dat ik er een voorstander ben van dat overdreven gedoe, ik vind het nu ook wel vol. Maarja, hoe meer goeie, hoe meer de volgende trainer kan varieren, stel je voor dat ze die lijst die ik gaf hebben als selectie, dan kan je zoveel sterke opstellingen maken![]()
Ik denk toch echt als Perez een nieuwe Galactico wil halen dat Real meer heeft aan Henry. Henry is op dit moment de beste speler van Europa. Hij is snel, wendbaar, sterk, gretig en scoort meer dan Ruud. Wie dan die vertrekkende Galacticos moeten worden? Misschien zou Figo de beste oplossing zijn.( begint toch al een beetje af te bouwen.) En hoewel ik het liever niet zie gebeuren denk ik toch ook Beckham en Ronaldo. David mist Engeland heb ik het idee en Ronnie wil wel een paar seizoenen Premier League.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:17 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Florentino mag dan wel gek van Ruud zijn, hij is niet helemaal op z'n bolletje gevallen denk ik. Ik denk dat de beste man slim genoeg is om zich te realiseren dat de prioriteiten ergens anders liggen. Bovendien, als Ruud én Totti komen betekent dat automatisch dat er ook 2 de deur uit moeten, zeg jij maar wie. Want ik denk niet dat "Galacticos" zin hebben om de bank warm te houden.
Die kranten moeten ook wat hebben om hun pagina's te vullen, dus die strooien hier en daar wat namen rond...denk dat na volgende week pas de eerste serieuze berichten naar buiten zullen komen (en ik hoop niet dat Ruud en Totti daar tussen zitten).
Ja, dat zou je denken maar Henry heeft volgens mij meerdere keren aangegeven niet bij Arsenal te willen vertrekken. Buiten het feit dat ie goed kan voetballen vind ik 't maar een arrogante kwal, dus ik zou em liever niet bij Madrid zien spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk toch echt als Perez een nieuwe Galactico wil halen dat Real meer heeft aan Henry. Henry is op dit moment de beste speler van Europa. Hij is snel, wendbaar, sterk, gretig en scoort meer dan Ruud. Wie dan die vertrekkende Galacticos moeten worden? Misschien zou Figo de beste oplossing zijn.( begint toch al een beetje af te bouwen.) En hoewel ik het liever niet zie gebeuren denk ik toch ook Beckham en Ronaldo. David mist Engeland heb ik het idee en Ronnie wil wel een paar seizoenen Premier League.
In dat geval zou hij goed bij Real passen...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:36 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
. Buiten het feit dat ie goed kan voetballen vind ik 't maar een arrogante kwal, dus ik zou em liever niet bij Madrid zien spelen.
iddquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Cruijffie had weer eens gelijk.
Hij zei aan het begin van het seizoen, dit kan nooit goed gaan. Je hebt iemand nodig die de bal veroverd voor je er iets moois mee kunt gaan doen.
Ik denk dat ie niet voor niks bij Arsenal speelt...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval zou hij goed bij Real passen...
Ach ja,voor buitenstaanders die niets met beide clubs hebben zal hij bij beide wel op de goede plaats zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet voor niks bij Arsenal speelt...
Dat is ie uiteraard niet maar als Arsenal een bod krijt aangeboden wat asociaal hoog is zullen ze er natuurlijk wel over denken denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:51 schreef Chadi het volgende:
Henry is NOT for sale ook niet aan Madrid
Henry is heel erg beslissend voor dat elftal en geeft het zo veel meer mogelijkheden om aanvallend te spelen en verdedigend toch een extra man over te houden. Denk niet dat Wenger hem weg zal doen voor welk bod dan ook of Madrid moet 200-300 miljoen gaan bieden of zo. Zodat Arsenal Drogba kan aantrekken en een hele hoop anderen met die centenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is ie uiteraard niet maar als Arsenal een bod krijt aangeboden wat asociaal hoog is zullen ze er natuurlijk wel over denken denk ik
en dan halen wij Scholesquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:56 schreef Chadi het volgende:
edit: ze kunnen dan beter Viera kopen voor minder geld.
Ook niet ene meneer Frank Rijkaard bij het nietige AC Milaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:02 schreef Chadi het volgende:
Viera vind ik bij Arsenal echt heer en meester op dat stukje middenveld achter de aanval en voor de verdediging en ik heb geen enkele andere voetballer hem dat zien na doen.
Dat was er idd ook zo 1quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook niet ene meneer Frank Rijkaard bij het nietige AC Milaan?
Inderdaad, veel minder schaduw op het veldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het valt altijd wel gelijk op als ie niet speelt
Toch heeft Chadi wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was er idd ook zo 1
Rijkaard hebben we het natuurlijk zien voor doen.quote:Viera vind ik bij Arsenal echt heer en meester op dat stukje middenveld achter de aanval en voor de verdediging en ik heb geen enkele andere voetballer hem dat zien na doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |