abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18696592
geen mooie OP ofzo, daar moeten de Madrilenen zelf voor zorgen

Real Madrid deel 1

hier verder met discussie of het bashen van Real Madrid
pi_18696930
Mag ik in het vervolg de openingspost maken?

pi_18697203

een beetje respect voor onze "geliefde" tegenstanders
  maandag 26 april 2004 @ 18:03:55 #4
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18699146
We zullen zien we er kampioen wordt
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18700584
Valencia.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18704047
Nog even reageren op
quote:
Eindelijk iemand die er echt verstand van heeft... Als je de boel zwaar wilt overdrijven kan je altijd nog terecht in "Onzin voor je leven".
Ik overdrijf niets, over drijf gesproken, RM is een sterre11talletje gebouwd op DRIJFzand

En nee, Beckham laat al jaren niets zien en al helemaal niet in spanje. Mensen die hem nog goedvinden zijn ofwel homo ofwel een dom blondje (zonder voetbalkennis)

Toch denk ik dat Barca geen kampioen meer wordt, Valencia is daar te sterk voor.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_18705474
Valencia geeft het niet meer weg, maar er de kans zit erin dat Barca 2e wordt.
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
pi_18705697
hoezo geeft het niet meer weg?
ok, valencia heeft een mindere programma, maar de kans zit er nog in

de laatste tijd morsen ze punten en ze hebben nog de UEFA-cup waar ze zich op concentreren
  maandag 26 april 2004 @ 22:42:58 #9
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18707734
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef kamagurka het volgende:
Nog even reageren op
[..]

Ik overdrijf niets, over drijf gesproken, RM is een sterre11talletje gebouwd op DRIJFzand

En nee, Beckham laat al jaren niets zien en al helemaal niet in spanje. Mensen die hem nog goedvinden zijn ofwel homo ofwel een dom blondje (zonder voetbalkennis)

Toch denk ik dat Barca geen kampioen meer wordt, Valencia is daar te sterk voor.
Hoeveel wedstrijden van Real heb je dit seizoen gezien van de Primera Division?
Denk je dat je meer verstand van voetbal hebt dat de gehele spaanse sportmedia? ( die zijn namelijk van mening dat Beckham het heel goed heeft gedaan )
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18708131
Beckham is sportief gezien wat minder dan de vorige grote aankopen
dat merk je wel, zijn aandeel in de groep is niet zo groot als Figo toen, Zidane en Ronaldo
pi_18709826
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Denk je dat je meer verstand van voetbal hebt dat de gehele spaanse sportmedia? ( die zijn namelijk van mening dat Beckham het heel goed heeft gedaan )
Ik heb hem nog weinig beslissends zien doen, behalve een beetje draven. Bij ManU vond ik hem ook al niet zo sterk het laatste jaar.

Dat een hysterisch orgaan als de spaanse pers mij tegenspreekt zit ik verder niet mee. Die roepen van alles!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_18713195
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef kamagurka het volgende:
Nog even reageren op
[..]

Dat zeg ik..."Onzin voor je leven"!!!

Behalve die laatste zin dan...
pi_18713540
quote:
Op maandag 26 april 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Valencia.
Let's hoop zo, want Real en Barca zijn baggerclubs.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18713676
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 09:54 schreef DIGGER het volgende:

[..]
want Real en Barca zijn baggerclubs.
Dat nou ook weer niet, maar Valencia is de sterkste en meest constante club gebleken dit seizoen...wat mij betreft verdienen ze het.
pi_18716997
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:42 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat ben ik roerend met ze eens. Hij heeft een redelijk goed seizoen gedraaid op de laatste paar wedstrijden na. Zelfs als hij niet goed voetbalt dan doet hij veel werk voor het elftal.
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:08:25 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18721299
Mancini spreekt met een "vertegenwoordiger" van Real om te kijken wat z'n filosofie en werkwijze is. Als Queiroz geen kampioen wordt kan die wieberen
pi_18724126
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:08 schreef jojomen4 het volgende:
Mancini spreekt met een "vertegenwoordiger" van Real om te kijken wat z'n filosofie en werkwijze is. Als Queiroz geen kampioen wordt kan die wieberen
Ik zou het niet heel erg vinden moet ik zeggen, of Mancini een goeie vervanger is, is een tweede vraag. Ik zou ook niet weten wie em dan zou moeten vervangen...ik vind 't maar moeilijk! Belangrijkst is op dit moment de balans en de vorm hervinden, misschien wordt het dan nog wat de laatste vier wedstrijden...
  dinsdag 27 april 2004 @ 18:15:13 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18725975
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:55 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik zou het niet heel erg vinden moet ik zeggen, of Mancini een goeie vervanger is, is een tweede vraag. Ik zou ook niet weten wie em dan zou moeten vervangen...ik vind 't maar moeilijk! Belangrijkst is op dit moment de balans en de vorm hervinden, misschien wordt het dan nog wat de laatste vier wedstrijden...
Wat voor een kritieken kun je deze coach dan geven?

Hij krijgt een beperkte selectie (beperkt kwa spelers die goed genoeg zijn) en moet daar iets van maken. Als die dit jaar 4 spelers erbij krijgt die kwalitatief goed genoeg zijn kan die volgend jaar tenminste schuiven als het nodig is.
pi_18726028
Nou die trainen had de voorzitter niet in zijn stoel moeten laten zitten en zelf bepalen welke spelers te houden en te laten gaan. Nu is het een soort show elftal wat er staat dankzij die voorzitter.
  dinsdag 27 april 2004 @ 18:59:48 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18726968
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:17 schreef Chadi het volgende:
Nou die trainen had de voorzitter niet in zijn stoel moeten laten zitten en zelf bepalen welke spelers te houden en te laten gaan. Nu is het een soort show elftal wat er staat dankzij die voorzitter.
Ik begrijp er geen @ss van!
  dinsdag 27 april 2004 @ 19:02:25 #21
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18727039
Het was een grote fout van Real om Del Bosque bij het vuil te gooien.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18731918
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:59 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik begrijp er geen @ss van!
De voorzitter heeft daar het technische beleid gedaan ipv de mensen met verstand terwijl die e rnu voor worden afgerekend. Voorzitter bepaalde wie weg moest en wie er gehaald moest worden daar had de trainer niks over te zeggen en daar moet hij nu de prijs voor betalen.
pi_18732388
idd, Del Bosque weg was domste actie
  woensdag 28 april 2004 @ 09:23:23 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18738097
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 22:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

De voorzitter heeft daar het technische beleid gedaan ipv de mensen met verstand terwijl die e rnu voor worden afgerekend. Voorzitter bepaalde wie weg moest en wie er gehaald moest worden daar had de trainer niks over te zeggen en daar moet hij nu de prijs voor betalen.
Das duidelijker Ik vind het halen van sterren niet zo'n probleem. Real is de mooiste/grootste en in de geschiedenis best presterende club van de wereld en daar passen de beste bij! Alleen het niet halen van sterke verdedigers en een uitgebalanceerd team neerzetten gaat op dit moment niet helemaal goed. Daar zijn ze nu achter gekomen en dat wordt volgend jaar goed gemaakt!
pi_18738871
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wat voor een kritieken kun je deze coach dan geven?
Hij durft in ieder geval geen grote risico's te nemen...in cruciale wedstrijden (Monaco om maar wat te noemen) heeft ie het niet aangedurft om Portillo er bijvoorbeeld in te zetten terwijl de doelpunten toch echt nodig waren. Maar verder heb je gelijk, hij heeft het vanaf het begin af aan goed opgepakt. Ik ken trainers (bij Barcelona bijvoorbeeld) die er langer over hebben gedaan om gewend te raken...

Nu noemt de spaanse krant weer Mourinho en Camacho als mogelijke opvolgers van Queiroz, Mancini "zou" aangeboden zijn aan Real maar de club "zou" afgezien hebben van zijn diensten wegens de mindere prestaties van dit seizoen...de onzin waar ze die krant toch elke dag mee volkrijgen, fantastisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')