Vandaar dat we er ook een eigen reeks van hebben gemaaktquote:Op maandag 26 april 2004 16:31 schreef The_Duce het volgende:
Ik walg van: Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #44
Lullen in je eigen straatje over een school waar nog nooit iemand van heeft gehoord!
Wij kunnen hier toch niet over mee praten! Daarom zwaar kansloos topic dat door een goede mod gesloten zou wordenquote:Ok, net Frans gehad... was echt weinig zo , echt blij
begreep het wel redelijk, en dus 2 teksten op het ene blad, en dan nog drie korte tekstjes van het andere blad (7,8,9)...
Wat zijn jullie (Kees, Ruben, Niels) lang bezig zeg... schiet 's een beetje op
Ik ga ff langs de Hema, en dan naar huis... geen zin helemaal op Ruben te wachten
tja, Terror - Lowest of the Low, Born From Pain - Rising Tide, Hatebreed - Live for This, Hatebreed - This is now, Ramallah - Interludequote:Op maandag 26 april 2004 18:43 schreef Nolius het volgende:
Nog meer (toepasselijke) platen?
Wat vaag dat dat topic al zo lang loopt terwijl het ordinaire slowchat is. Een reeks dus.quote:Op maandag 26 april 2004 16:31 schreef The_Duce het volgende:
Ik walg van: Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic #44
Lullen in je eigen straatje over een school waar nog nooit iemand van heeft gehoord!
Jullie zijn volgnes mij niet de eerste reeks, want er zijn reeksen die al jaren lopen maar waar gewoon geen hond post. Wél de grootste.quote:Op maandag 26 april 2004 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vandaar dat we er ook een eigen reeks van hebben gemaakt
Trouwens, wij zijn wel mooi de eerste én grootste reeks in SES, dus wel het noemen waard
Ánders lees je de FAQ even, daar staat dat reeksen inderdaad toegestaan zijn enzoquote:Op maandag 26 april 2004 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat vaag dat dat topic al zo lang loopt terwijl het ordinaire slowchat is. Een reeks dus..
Wat een kutforum.quote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ánders lees je de FAQ even, daar staat dat reeksen inderdaad toegestaan zijn enzo
Mensen die niet compleet voor paal willen staanquote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een kutforum.
En FAQs lezen, wie doet dat nou?.
Het is idioot dat ze ongeveer overal worden weggepest en in SES gewoon mogen. Als ze nou nog een serieuze ondertoon zouden hebben, okee, maar wat ik er van lees...quote:Op maandag 26 april 2004 20:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Doe ff normaal, wat is er mismee dat wij een stomme slowchta topic hebben?
Wij vervelen ons toch ook??!
Wij niet, slowchattopics in het algemeen, maar ga er maar niet op in, onze Ex-mod moet z'n frustraties weer eens botvierenquote:Op maandag 26 april 2004 20:12 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hoezo worden we overal weggepest??
Er zijn genoeg topics waar ook behoorlijk wat onzin op te vinden is hoor... die van ons is gewoon toevallig de grootste... so what?
Hou jij #45 even achter de hand voor het geval dat?quote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het OSG-Slowchatteam is paraat.
ik pleit voor een perm-ban voor onze Duce, wegens doodsbedreiging:quote:Op maandag 26 april 2004 21:10 schreef The_Duce het volgende:
Ik pleit voor een slotje op alle OSG kut-topics! Deze bagger is te slecht voor woorden en zorgt voor een verwaarloooozzing van de rechtsstaat!
ik neem dit serieusquote:<The_Duce> Zeg Mzraki, tief nou eindelijk eens op man, Ga fuckin dood ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |