quote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
hoelang duurt het voor je een kaartje dat je besteld hebt via internet binnen hebt??
--------------------------------------------------------------------------------
kan lang duren, heb mijn ook nog steeds niet dus heb ik een mail gestuurd naar GoForMusic
Dit stond er in hun antwoord:
Om diverse redenen kan er vetraging optreden bij aanmaak van tickets (ticketpapier nog niet geleverd, lay-out nog niet goedgekeurd) waardoor we soms niet meteen na aanvang van de verkoop van een evenement tickets kunnen beginnen verzenden. Soms komt er dan een situatie waarbij vele tickets in één keer worden afgedrukt en verzonden, dan proberen we weliswaar ze zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, maar het kan gebeuren dat uw buurman zijn tickets een week vroeger in de bus kreeg dan U.
Onze verontschuldigingen voor eventuele vertragingen, maar wakker hoeft U er echt niet (meer) van te liggen, de tickets vallen binnenkort zeker in de brievenbus.
Daan (eigen site), Flip Kowlier (zelf gezegd) en Morrissey (festivalitis) vind ik eerlijk gezegd stuk interessanter dan vrijwel het grootste zwik van de namen die al eerder bekend gemaakt zijn. Zeker in combinatie met de sterke Soulwax geruchten zouden het dus wel een 6 mooie laatste namen kunnen worden. Al vrees ik dat Soulwax vooral wishful thinking is, de nieuwe cd komt er weliswaar aan, de band lijkt mij nog niet tour-klaar en er is geen plaats meer op het hoofdpodium.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:01 schreef labello het volgende:
Laatste namen:
Daan en Flip Kowlier! (hebben ze zelf bevestigd)
Nu nog maar 4 namen te gaan...
Goede zaak om de zwarthandel aan te pakkenquote:Van het SLG forum:
Uit een officiële mailing! Lees het goed alvorens nog tickets te koop aan te bieden!
In overleg met het Parket van Leuven, de Economische Inspectie, de Gerechtelijke Dienst van de Federale Politie, en de Dienst Internet Opsporingen van de Federale Politie, is besloten de strijd aan te binden met de woekerhandel in Rock Werchter tickets.
Zowel deze overheden als de organisatie vinden dat de prijzen, die op internet en elders voor een Rock Werchter-ticket gevraagd worden, niet meer veroorloofd zijn. Als organisatie willen we een supersterk festival aanbieden tegen een democratische ticketprijs en daar wordt nu door anderen misbruik van gemaakt.
In tegenstelling tot wat eerder in de media verscheen, bestaat er wel degelijk een wettelijke basis om in te grijpen. De winsten die gegenereerd worden, kunne op basis van de prijzenwet van '45 en de Besluitwet van '46 op de woekerhandel, in beslag genomen worden. Er kunnen boetes opgelegd worden van ¤550 tot ¤5,5 miljoen! De rechter kan voor deze woekerhandel zelfs gevangenisstraffen van één maand of langer uitspreken.
Help ons de woekerhandel in Rock Werchter tickets te stoppen!
Dat kan als volgt: signalieer ons elke aanbieding op internet of elders van Rock Werchter tickets tegen abnormaal hoge prijzen via klachtenoverwoekerhandel@rockwerchter.be . Geef ons in de email zoveel mogelijk details over het aanbod en de aanbieder (mailadres, telefoonnummer, aantal tickets, gevraagde prijs, ...). Deze informatie zal vervolgens aan de bevoegde overheden doorgespeeld worden. Zij zullen, waar mogelijk, optreden.
Wie geen ticket voor het festival kon bemachtigen en er persé bij wil zijn, willen we oproepen geen krankzinnige prijzen voor een ticket te betalen en niet mee te werken aan de woekerhandel.
De originele ticketprijzen zijn:
Combiticket 4 dagen: ¤112
Dagticket donderdag 1 juli: ¤45
Dagticket vrijdag 2 juli: ¤55
Dagticket zaterdag 3 juli: ¤55
Dagticket zondag 4 juli: ¤55
Tickets doorverkopen aan deze prijzen (plus eventueel de reservatie en de portkosten) mag. Wie echter abnormaal hoge prijzen vraagt en aan woekerhandel doet, zal worden vervolgd!
Op dit moment wordt een extra module voor onze website www.rockwerchter.be gemaakt. Wie toch een kaartje teveel heeft en dit wil verkopen, zal zijn/haar ticket kunnen aanbieden via een bemiddelingsmodule op de site. Enkel de officiële voorverkoopprijzen zullen gelden. Zeer binnenkort online!
Burgemeester Dirk Claes van Rotselaar en burgemeester Mon Fillet van Haacht hebben besloten om de ticketverkoop op straat, tijdens het festivalweekend, te verbieden door middel van een politieverordening. Ook hier willen de verschillende overheden samen met de organisatie een inspanning doen om de zwarte markt en woekerhandel in festivaltickets een halt toe te roepen.
Gelieve deze mailing te verspreiden.
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Herman Schueremans
quote:Rock Werchter strijdt tegen woekeraars
De organisatoren van het Belgische popfestival Rock Werchter (1 t/m 4 juli) binden de strijd aan met de woekerprijzen op internet voor toegangsbewijzen.
De organisatie werkt samen met onder meer het parket van Leuven en de dienst Internet Opsporingen van de federale politie van België.
Vorige week werden in de voorverkoop alle 60.000 beschikbare combitickets voor vier dagen Rock Werchter verkocht. Er zijn ook geen dagkaarten van 4 juli meer te krijgen. Alleen voor de eerste drie dagen zijn nog tickets beschikbaar.
De laatste dagen worden op internet de combitickets aangeboden voor vier tot vijf keer de oorspronkelijke verkoopprijs van 112 euro. De organisatoren doen een oproep om elke aanbieding van kaarten tegen abnormaal hoge prijzen op het internet te signaleren via het emailadres:
klachtenoverwoekerhandel@rockwerchter.be
Jij hebt er dus ook jaren op moeten wachten?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Eindelijk acceptgiro binnen! ..... een stapje dichter bij RW!
als mensen nu nog eens acceptgiro's ontvangen, dan is dat toch een positief teken? Ik had mijn acceptgiro de 15de al binnen! En nog steeds niks ontvangen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Eindelijk acceptgiro binnen! ..... een stapje dichter bij RW!
Ik denk eerder dat je staat te wenen bij Sean Paul...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:55 schreef DaZeggiK het volgende:
lekker uit weemoed wenen bij the pixies en the cure en dan lekker metallica uitlachen..heerlijk.
ikke ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:35 schreef Rancor het volgende:
hebbes ik heb de kaarten!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |