t zal allemaal wel, dat scheelt geen tienduizenden kaarten... niemand heeft ff ¤10.000 om 100 kaartjes te kopen voor doorverkoop daarnaast zit er altijd een risico aan (stel dat je bijv. pinkpop kaarten hebt gekocht nuquote:Op woensdag 28 april 2004 19:52 schreef Bayswater het volgende:
De meeste zwarte handel zal wel nog komen aangezien verreweg de meeste tickets via internet zijn besteld. Dit was voor de handelaren het goedkoopst en het makkelijkst. Dat is ook de reden dat de prijzen nu erg hoog zijn, kwestie van vraag en aanbod. Aanbod is momenteel erg klein omdat alleen de tickets die bij de vvk-punten extra zijn gekocht of puur voor handel worden aangeboden.
Wow gisteren zag ik op deze link een bod van 505 euro voor 1 combiticket!!! Nu staat er 351, alsnog een enorm bedrag natuurlijk. Je zou bijna overwegen niet te gaan...quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:41 schreef XL het volgende:
[..]
Die van mij verkoop ondanks bovenstaand verhaal niet. Ik zou me er teveel parasiet door voelen.
http://cgi.benl.ebay.be/w(...)180726&category=1307
Dat was een nepbod om die aanbieder het lastig te makenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:07 schreef superheist het volgende:
505 eurodat zit je er inderdaad over te denken om je kaartje echt te verkopen.
Ach, voor Novastar kan je ook 14 mei naar Nighttownquote:Op donderdag 29 april 2004 12:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeioeioei....zero 7...lamb....novastar
Ik heb ook al allerlei scenarios in mijn hoofd gehad.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:28 schreef Aventura het volgende:
Ik ben opeens bang dat mijn aangetekende kaartjes worden onderschept bij de posterijen
Nope, ook vandaag weer niks bij de post, geld is maandag al afgeschrevenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb ook al allerlei scenarios in mijn hoofd gehad.
Daarnet ging de bel, ik spurtte naar de deur...2 pakjes van Ebay.
Normaal gesproken vind ik dat leuk, nu hoopte ik dat het m'n kaartjes waren.
hoei meestal hoor je het andersomquote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ik heb mijn kaartje binnen!!!!!![]()
![]()
alleen mijn campingticket nog
Ja, ksnap het ook niet. AL mijn vrienden krijgen eerst pas het campingticket. Ach ja, het meerendeel van het geld heb ik nu in ticketsquote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef onanymous het volgende:
[..]
hoei meestal hoor je het andersom
Wel goed idee eigenlijk, als je het maar met genoeg mensen doet kan je zo heel die zwarthandel dwarsbomen.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was een nepbod om die aanbieder het lastig te maken![]()
hehe da's ook zo'n leuk forum ja. Asociaal hoge boden worden verwijderdquote:Op vrijdag 30 april 2004 13:08 schreef spokje_30 het volgende:
Voor mensen die kaarten zoeken of te koop willen aanbieden (alleen eerlijke handel), kun je terecht op het forum van:
http://www.werchter.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |