Die van mij verkoop ondanks bovenstaand verhaal niet. Ik zou me er teveel parasiet door voelen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:34 schreef superheist het volgende:
vanaf 400 euro verkoop ik mijn kaartje wel denk ik..
Volgens de verhalen hebben een zooi mensen dat dit jaar gedaan inderdaad, daarom zijn ze er nu doorheen...quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgend jaar ga ik 10 Werchter kaartjes kopen en aanbieden op internet.
Zeer asociaal, maar ze verdienen er best lekker meequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:07 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Volgens de verhalen hebben een zooi mensen dat dit jaar gedaan inderdaad, daarom zijn ze er nu doorheen...
eikelsquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:07 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Volgens de verhalen hebben een zooi mensen dat dit jaar gedaan inderdaad, daarom zijn ze er nu doorheen...
En zo ist!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn bestelling is één dag voor hij uitverkocht raakte geplaatst.
Maar goed, besteld is besteld..
ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar vanwege die 5 mensen op marktplaats en 5 op ebay die nu hun kaarten aanbieden zijn er heus niet 10.000 kaarten meer verkocht ofzo... ook zonder die figuren was het wel uitverkocht geweest, misschien dat er max. 1000 kaarten voor dat doel zijn aangeschaft en die gok is denk ik nog overdreven hoog.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:07 schreef Blackhouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |