Ik vind Pink, Sean Paul en El Tattoo del Tigre wel wat vreemdere eenden dan de Sugababes. Alleen geef ik er natuurlijk helemaal niets om dat ze komen, daar ga ik me echt niet druk over maken. Als iedereen die dat wel deed netjes thuis bleef, dan zou ik helemaal tevreden zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 14:53 schreef Copycat het volgende:
Blijf The Sugababes vreemde eenden in de Rock Werchter bijt vinden.
Dat doen ze zeker en dan zeurt er niemand over, nu ook niet. Maar het heeft nog minder met Rock te maken dan Pink! en consorten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:31 schreef Bayswater het volgende:
El Tattoo del Tigre doet wel vaker festivals aan, niet echt mijn muziek maar ook niet vreemd voor een festival.
Snel uitverkocht door het hoge top 40 gehalte en dat is heel jammer want denk dat het publiek nu anders is dan voorheen.
ik neem aan van wel, want ik heb dit weekend nog gewoon kaartjes kunnen bestellen...quote:Op maandag 26 april 2004 18:19 schreef superheist het volgende:
als ik nou al een kaartje besteld heb (vorige week dinsdag) en betaald, dan heb ik toch nog wel een kaartje he?
quote:Op maandag 26 april 2004 20:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja hallo, stelletje huilies.
Je kan nog kaarten in België bestellen hoor.
Dat is gewoon slecht nieuws!quote:Op maandag 26 april 2004 20:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
officiele site meldt dat het uitverkocht is en goformusic, de site die als laatste via internet verkocht, ook .
Dat zit wel goed, goformusic is wel betrouwbaar. Als je nog niet betaald hebt houden ze de kaarten enkele dagen voor je vast. Er is dus kans dat daar op bepaalde tijdstippen nog wat beschikbaar komt vanwege mensen die het geld niet op tijd over hebben gemaakt. Een lucky shot moet je dan hebben op de reserveerpagina.quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is gewoon slecht nieuws!
Ik heb zelf de 24e nog twee tickets besteld op goformusic, en betaal per accept-giro. Bestellingsnummer enzo heb ik al binnen via de e-mail.
Mag ik nu aannemen dat er ook echt twee kaartjes voor mij klaar liggen of zal ik me voorbereiden op een teleurstelling?
Dank je voor de geruststellingquote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, goformusic is wel betrouwbaar. Als je nog niet betaald hebt houden ze de kaarten enkele dagen voor je vast. Er is dus kans dat daar op bepaalde tijdstippen nog wat beschikbaar komt vanwege mensen die het geld niet op tijd over hebben gemaakt. Een lucky shot moet je dan hebben op de reserveerpagina.
marktplaats is nog de enige optiequote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef Spleed het volgende:
![]()
![]()
Ik heb godver de godver kei erg mn best gedaan om op tijd een baantje te hebben....alles tevergeefs!
![]()
![]()
En twee vriendinnen waarmee ik zou gaan, die hebben wel een kaartje! Ik kan weer thuisblijven...
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |