Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
na een half ahlf uurje ge-mtbt te hebben begint er het een en ander te tintelen en na een uur heb ik dus nul komma nul gevoel meer in mijn edele delen.. Er wordt daar volgens mij van alles afgekneld door mjin zadel. Nu heb ik gelezen dat er zadels zijn met gel of 'goten' op strategische plaatsen die de prostaat ontlasten.
Wie heeft hier ervaring mee en welk zadel is dan het best?
Op mijn Giant (OCR-0) zit zo'n zadel met een "goot". Zelfs als ik 5 uur op de fiets heb gezeten heb ik nog nergens last van. Het beste zadel wat ik ooit heb gehad. Ga eens naar de betere fietsenhandel en laat je eens informeren.
Ik heb nog ff gekeken naar welk zadel dat nou precies is en Giant noemt het als volgt: Giant OCR zadel. Kun je weinig mee, sorry!
Ja was ik ook van plan maar ik wilde graag horen wat de ervaringen waren.. Dus zo'n goot werkt blijkbaar.. Wat voor zadel heb jij dan op je mbt zitten (merk)?
Het is een racefiets maar dat terzijde, en zoals al aangevuld op mijn eerste post noemt GIant het een Giant OCR zadel .. niet heel erg nuttig, ik weet het.
Ik kan vanavond misschien wel ff een foto van het zadel maken ..