Nee natuurlijk niet. Dat is dizzzcriminerend en zzztigmatizzerend.quote:Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of de straat op daadwerkelijk actie ondernemen.
en waarom voelen ze zich niet goed omdat die klootzakken van nos en die hele media ze zwart makenquote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Marokkanen janken altijd dat ze niet als NLer gezien worden, maar als je aan Marokkanen zelf vraagt hoe ze zich voelen dan is het antwoord zelfs bij 3e generatie 'Marokkaan', zelfs bij peuters op de lagere school al.
Dus niet janken.
Ja precies. Daarom is de begrafenis in het land van herkomst al geregeld bij de geboorte. Ja, jullie voelen je echt NLer.quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef meki2 het volgende:
[..]
en waarom voelen ze zich niet goed omdat die klootzakken van nos en die hele media ze zwart maken
je hebt gelijk maar zo is het toch bij elke geloof, het staat en valt met indoctrinatiequote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom is de begrafenis in het land van herkomst al geregeld bij de geboorte. Ja, jullie voelen je echt NLer.
Die kinderen van 10 op het schoolplein die bleren dat ze Marokkaan zijn voelen zich zeker ook zwart gemaakt door de NOS?
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze Nederlandersquote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Marokkanen janken altijd dat ze niet als NLer gezien worden, maar als je aan Marokkanen zelf vraagt hoe ze zich voelen dan is het antwoord zelfs bij 3e generatie 'Marokkaan', zelfs bij peuters op de lagere school al.
Dat lijkt me niet nodig waarde X-Rayquote:Dus niet janken.
??quote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een aantal maanden geleden weze slapen in een moskee in Osdorp, en ik moet zeggen dat ik de Marokkaanse jeugd daar juist heel interessant vond, vooral omdat er in de betreffende moskee veel jongeren te vinden waren, dat doet me altijd deugd
helemaal niet de islam is de meeste uitgekotste geloof op dit momentquote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef Mons het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar zo is het toch bij elke geloof, het staat en valt met indoctrinatie
quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze NederlandersNederlanders met marokkaans bloed ja ik fax je morgen
[..]
Hoezo ? Ik meen dat serieus, ik weet niet meer hoe die moskee heette, maar er was toen een 2-daagse georganiseerd (zoals ze door heel nederland georgniseerd worden) om jongeren wat meer te betrekken bij de islam, er waren lezingen in het Nederlands. Het viel me toen op dat er veel jongeren op af kwamenquote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
??ga een rondje fietsen dat doet je wel goed
Ja klopt idd, maar innerlijk of uiterlijk doet er voor de wet niet toe. Al voelt iemand zich een varken of een poedel, voor de wet is hij Nederlander, en daar ben ik blij meequote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef meki2 het volgende:
[..]
Nederlanders met marokkaans bloed ja ik fax je morgen
welke Moskee ?? Al Mohadaine , Al Kabierquote:Op maandag 26 april 2004 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik meen dat serieus, ik weet niet meer hoe die moskee heette, maar er was toen een 2-daagse georganiseerd (zoals ze door heel nederland georgniseerd worden) om jongeren wat meer te betrekken bij de islam, er waren lezingen in het Nederlands. Het viel me toen op dat er veel jongeren op af kwamen
Dan moeten ze ook niet zeuren dat ze niet als NLer behandeld worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mis als ze zich zelfs over 50 generaties nog Marokkaan voelen ? Voor de wet zijn ze Nederlanders
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op afquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef Meki het volgende:
[..]
welke Moskee ?? Al Mohadaine , Al Kabier
die ken ik waarom ben je naar die Moskee gegaanquote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op af
Is een vrij nieuwe moskee, met een winkel en een kapper erin
Er was een 2-daagse bijeenkomst met lezingen gegeven door broeder Boushtaquote:Op maandag 26 april 2004 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
die ken ik waarom ben je naar die Moskee gegaan
Beetje trendy?quote:Op maandag 26 april 2004 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens mij Masdjied Al Kabier, komen veel baard-jongens op af
Is een vrij nieuwe moskee, met een winkel en een kapper erin
Zekers ! Was echt gezellig met de broeders, iets verder op was er een lekkere Marokkaanse eettent/snackbarquote:Op maandag 26 april 2004 16:25 schreef Meki het volgende:
oow zo
was het leuk
Ja, waar zou dat nu aan kunnen liggen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef Loedertje het volgende:
Het blijft gek dat het *platteland* wél in staat is om dit soort jongeren aan te pakken terwijl ze in het Westen van het land alleen maar gillen met vetgedrukte koppen in de krant..
Geen idee. vertel?quote:Op maandag 26 april 2004 16:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ja, waar zou dat nu aan kunnen liggen?
![]()
![]()
![]()
Bevolkingsdichtheid!quote:Op maandag 26 april 2004 16:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Geen idee. vertel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |