Op straat een pistool kopen of 'lenen' en een onderwijzer voor z'n kop schieten.quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?
Oude vrouwtjes helpen oversteken, parkjes aanharken, de hond uitlaten en boodschappen doen voor bejaarden, auto's wassen, graffiti verwijderen... De zaken waar jeugdbendes zich gewoonlijk mee bezig houden.quote:Op maandag 26 april 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'op straat de dienst uitmaken'?
Wat voor werk zie jij jezelf doen dan ? Je plaatst een bericht, maar weet eigenlijk inhoudelijk totaal niet waar het over gaat. Je 'lees- en begripniveau' komt hierdoor bijzonder laag over.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Osdorp . <<knip>>
Het enige wat Noorda wil is Haat overbrengen aan de Nederlanders zodat wij geen werk kunnen krijgen![]()
![]()
Meki, je bent echt grappigquote:Op maandag 26 april 2004 14:46 schreef Meki het volgende:
In Osdorp zijn er weinig problemen met Marokkanen
Bron : Ik woon in Osdorp dus ik weet dat
Nee DUH! De eigen buurt wordt altijd ontzien.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Waar ik woon heb je nooit overlast bij mij in de buurt wonen Marokkanen en Turken en Nederlanders en wij hebben het hier naar onze zin
Ik zie het met me eigen ogenquote:Op maandag 26 april 2004 14:50 schreef RealLife het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Bron: ik lees kranten dus weet dat
Dat roepen kampers nou ook !quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie het met me eigen ogen
Natuurlijk is er overlast maar die komt vrijwel weinig voor
Lolbroekquote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk van joden, homo's en ander brandhout die jullie in een kwaad daglicht willen stellen?quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Den Haag zit geen regering
Bron: Ik woon in Den Haag en ik zie ze nooit
De politiemannetjes durven er niet eens te komen. En maar raar opkijken als in een onderzoek blijkt dat er allerlei bendes zijn die het ene criminele feit na het andere plegen. In plaats dat ze er wat aan doen, maar nee hoor.quote:Op maandag 26 april 2004 14:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee DUH! De eigen buurt wordt altijd ontzien.
En uiteraard is het nooit waar. Marokkaantjes zijnen de gemene razzzistszze politie zit erachter.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De politiemannetjes durven er niet eens te komen. En maar raar opkijken als in een onderzoek blijkt dat er allerlei bendes zijn die het ene criminele feit na het andere plegen. In plaats dat ze er wat aan doen, maar nee hoor.
Ik denk liever in oplossingen en het eerste wat in me opkomt om dit op te lossen lijkt me politie-ingrijpen.quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Fraaie redenering
![]()
Soms ook een Maroc?quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Fraaie redenering
![]()
Dat zou je leuk vinden he?quote:Op maandag 26 april 2004 15:00 schreef Masker het volgende:
[..]
Soms ook een Maroc?![]()
Noorda moet eens wat vaker de park gaan checken.quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Noorda zegt de waarheid niet Noorda zegt alleen de geruchten
"gecombineerde onderzoeken" = geruchten?quote:Op maandag 26 april 2004 14:59 schreef Meki het volgende:
Noorda zegt de waarheid niet Noorda zegt alleen de geruchten
Ga eens winkelen op Tussenmeer of Osdorpplein.quote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef Meki het volgende:
Ik woon in Osdorp . en dit heb ik hier nooit gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |