Is die niet "out of print"?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:45 schreef Webby het volgende:
En dus niet de Criterion Collection en het is zelfs nog een andere hoes..
Nopequote:Op maandag 3 mei 2004 18:06 schreef sampoo het volgende:
Is die niet "out of print"?
geyl,quote:Op maandag 3 mei 2004 20:41 schreef knep het volgende:
Vandaag binnen:
-Spiderman houten box
hierquote:Op maandag 3 mei 2004 20:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
geyl,
hoe kom je daar aan?
Die is echt heel mooi maar heb er nu het geld niet voor dus mischien als ze hem over een tijdje nog hebben dan mischien toch maar aanschaffen...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:41 schreef knep het volgende:
Vandaag binnen:
-Spiderman houten box
[afbeelding]
[afbeelding]
- Terminator 2 extreme tin
[afbeelding]
Op paypal.com staat geen enkele nederlandse site waar je met paypal kunt betalen. En verder ook zeer weinig helaas. Er moeten er wel meer zijn, maar die kan ik dus niet vindenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:19 schreef knep het volgende:
scanman01 er zijn er meerdere, staat ook op www.paypal.com, www.asiandb.com ondersteunt het sowieso en koreandvds.com ondertsteunt iets soortgelijks als paypal genaamd moneybookers.com.
Waarom via paypal en waarom zo nodig een nederlandse site?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op paypal.com staat geen enkele nederlandse site waar je met paypal kunt betalen. En verder ook zeer weinig helaas. Er moeten er wel meer zijn, maar die kan ik dus niet vinden
Ik weet niet waar jij koopt, maar de sites waar ik in Nederland dvd's koop accepteren allemaal creditcard.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waarom via paypal en waarom zo nodig een nederlandse site?
Er zijn niet zoveel Nederlandse sites die een cc accepteren laat staan paypal waar je toch ook een cc voor nodig hebt dacht ik. Paypal vindt ik zelf vooral handig voor ebay.
Volgens mij is bij de meeste winkels in Nederland way2pay het paypal van de 'rest' van de wereld.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand trouwens misschien een site waar je dvd's kunt kopen en met paypal kunt betalen?
Ik zie dat "Der Fuehrer's Face" er ook op staat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Walt Disney Treasures - On the Front Lines
Verzameling propaganda-tekenfilms, gemaakt door de Disney Studios tijdens WW2.
$23.09 bij Amazon.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:14 schreef sampoo het volgende:
Ik zie dat "Der Fuehrer's Face" er ook op staat.![]()
Hoeveel heeft het mogen kosten?
Weet je zeker dat die poster erbij zit? Want bij zat er een bon bij waarmee je hem gratis kon bestellen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:46 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen binnengekomen:
Pulp Fiction - Classic Series Box Set
[afbeelding]
met daarin:
-: 2 Disc Collectors Set
-: Music Soundtrack
-: Collectable Senitype
-: Theatrical Poster 40" x 27"
-: Booklet
-: 30 minute documentary
-: 24 minutes of deleted scenes
-: Production design featurette