Wat is die bag set van Kill Bill dan precies?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef knep het volgende:
[Update van eerdere posts]
Vandaag in de bus:
waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef knep het volgende:
- Band of Brothers military pack (R3)
is dat een nieuwe uitgave?quote:- The Pianist LE (R1)
Niet veel bijzonders:quote:Op woensdag 28 april 2004 20:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is die bag set van Kill Bill dan precies?
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef Hare het volgende:
Gister binnen:
[afbeelding]
Vandaag binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd zegquote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef knep het volgende:
zooi dvd's
Zo m'n belastingteruggave is er nu wel doorheen gejaagd.
Okayquote:Op woensdag 28 april 2004 21:18 schreef knep het volgende:
Roel_Jewel die BoB heb ik van ebay en de uitgave van the pianist is niet nieuw, het betreft hier de 2 DVD + de soundtrack.
Thank youquote:Op woensdag 28 april 2004 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
masterlijke shit
waar heb je die besteld???
moet ik zekers es gaan bestellen (maar da duurt waarschijnlijk nog wel ff, aangezien ik ook al de Pulp Fiction collector`s box heb besteldquote:Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Thank you
allemaal bij play.com
Twelve angry man en to kill a mockingbird zaten in een actie van 3 voor 20 (pond), the apartment die nog binnen moet komen zat daar ook bij.
The Sting voor 6,99 pond, Bridge on the River Kwai 9,99 pond en de mooiste, in een schitterende verpakking, singin in the rain voor 8,49 pond
Oh, en allemaal nl ondertiteld ook nog
Hehe, dat heb je in nl hequote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze uitvoering van Singin` In The Rain heb ik ook, maar daar heb ik in t prijzencircus van V&D nog iets van 20 pleuro voor betaald![]()
ja idd jaquote:Op woensdag 28 april 2004 21:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Hehe, dat heb je in nl he
nou toen ik deze dvd van Singin` In The Rain kocht, had ik nog nooit iets besteld op internet en er dus geen ervaring mee. Intussen heb ik dat wel al n aantal keren gedaan en kmoet zeggen dat me dat goed is bevallenquote:Om daar ff op in te gaan: Ik snap trouwens niet hoe de nederlandse online bedrijven die dvd's en cd's enzo verkopen nog kunnen blijven bestaan. Als je een beetje bekend bent met het internet moet je toch wel weten dat bijna alles over de grens goedkoper te krijgen is.
Waarom dan nog in Nl bestellen???
Weten de mensen het gewoon niet, of willen ze niet in het buitenland bestellen?
Ik denk dat het dat laatste is. Veel mensen zijn gewoon niet zo bekend met de computer en het fenomeen Internet en vinden het dus logischerwijs ook stukken enger om iets te bestellen bij een bedrijf wat ze eigenlijk helemaal niet kennen. Nog wel eentje in het buitenland. Die betalen liever een paar euro meer terwijl ze het meteen meekrijgen bij de vertrouwde FRSquote:Op woensdag 28 april 2004 21:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Om daar ff op in te gaan: Ik snap trouwens niet hoe de nederlandse online bedrijven die dvd's en cd's enzo verkopen nog kunnen blijven bestaan. Als je een beetje bekend bent met het internet moet je toch wel weten dat bijna alles over de grens goedkoper te krijgen is.
beide, en ze hebben geen creditcardquote:Op woensdag 28 april 2004 21:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Om daar ff op in te gaan: Ik snap trouwens niet hoe de nederlandse online bedrijven die dvd's en cd's enzo verkopen nog kunnen blijven bestaan. Als je een beetje bekend bent met het internet moet je toch wel weten dat bijna alles over de grens goedkoper te krijgen is.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beide, en ze hebben geen creditcard
ja dat ook ja. maar kvind dus wel dat ik iets net zo goed iets hier kan kopen als t even duur/ goedkoper is. dan is het wel makkelijk dat je niet hoeft te wachtenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat laatste is. Veel mensen zijn gewoon niet zo bekend met de computer en het fenomeen Internet en vinden het dus logischerwijs ook stukken enger om iets te bestellen bij een bedrijf wat ze eigenlijk helemaal niet kennen. Nog wel eentje in het buitenland. Die betalen liever een paar euro meer terwijl ze het meteen meekrijgen bij de vertrouwde FRS.
ja ik ook, cc is idd behoorlijk makkelijk ja, vooral in dat soort gevallenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal gek worden zonder cc zeg. Kun je van al dat moois niks bestellen :'(
ja dat ook ja. maar kvind dus wel dat ik iets net zo goed iets hier kan kopen als t even duur/ goedkoper is. dan is het wel makkelijk dat je niet hoeft te wachtenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat laatste is. Veel mensen zijn gewoon niet zo bekend met de computer en het fenomeen Internet en vinden het dus logischerwijs ook stukken enger om iets te bestellen bij een bedrijf wat ze eigenlijk helemaal niet kennen. Nog wel eentje in het buitenland. Die betalen liever een paar euro meer terwijl ze het meteen meekrijgen bij de vertrouwde FRS.
Ja, nu zeg ik hetzelfde. Maar toen ik de eerste keer via Internet bestelde was ik ook wel zenuwachtig hoor. Hopen dat het echt aankomt. Checken of het goede bedrag wel is afgeschreven, etcquote:Op woensdag 28 april 2004 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat ook ja. maar kvind dus wel dat ik iets net zo goed iets hier kan kopen als t even duur/ goedkoper is. dan is het wel makkelijk dat je niet hoeft te wachten
ja maar dat had/heeft denk ik iedereen en das vind ik ook niet meer dan logisch. Je weet toch niet of je misschien bezeikt wordt of niet, want je kent dus idd t bedrijf niet. kmoet zeggen: toen ik de eerste keer op internet iets bestelde (dat was bij cdwow) was ik toch wel blij dat t na 5 dagen wachten alles goed was aangekomen. alles wat ik had besteld, de goede versies en nog onbeschadigd ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, nu zeg ik hetzelfde. Maar toen ik de eerste keer via Internet bestelde was ik ook wel zenuwachtig hoor. Hopen dat het echt aankomt. Checken of het goede bedrag wel is afgeschreven, etc.
mja heb er ook nog geen, straks als de studie klaar is neem ik wel een rabocard, me ouders hebben sinds kort beide er wel een, misschien daar is mee kopenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal gek worden zonder cc zeg. Kun je van al dat moois niks bestellen
![]()
Welke briefjes?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Timo20 het volgende:
Daarom bewaar ik die briefjes van Play ook altijd totdat ik de CC rekening krijg![]()
Die bij de doos/verpakking in zitten.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Welke briefjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |