HAP!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
en van night is natuurlijk geen remake gemaakt.....![]()
de poster is wel mooi, maar de remake is redelijk zouteloos....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:45 schreef Shogo het volgende:
Dat is toch NOTLD 1990? Mooie poster dan.
Kortom, er zit weer volop leven in het doodverklaarde genrequote:Op woensdag 25 mei 2005 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er komt een remake van Day of the Dead.
Er kwam ook een sequel op de remake van Dawn of the Dead. Maar dit zouden twee verschillende films zijn.
En je hebt natuurlijk ook nog Land of the Dead. Het vervolg op Day of the Dead. De originele. En er is ook nog Night of the Living Dead. En de remake daarvan.
En laten we ook Day of the Dead 2 niet vergeten. Die komt ook binnenkort uit. En dat zou een soort prequel zijn op Night of the Living Dead. De originele. Ondanks die titel..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kortom, er zit weer volop leven in het doodverklaarde genre![]()
Ik zou die reden graag willen wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Shogo het volgende:
Day of the Dead: Contagium komt niet meer uit of in ieder geval voorlopig niet. De reden is me even ontschoten...
Weet ik niet meer las het toen op homepageofthedead. Maar inmiddels is er een release te bemachtigen (maar laat hem aan me voorbij gaan).quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zou die reden graag willen weten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |