BBC wil nog wel eens knippen in hun films, helaas. Maar misschien is het hier anders, ook vanwege de tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
Dit is groot nieuws! Zou jammer zijn als erin geknipt is, niks voor de bbc lijkt me
Bastards!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
BBC wil nog wel eens knippen in hun films, helaas. Maar misschien is het hier anders, ook vanwege de tijd
koop gewoon de Divimax dvdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:05 schreef kamagurka het volgende:
Bastards!
Ik help het mee hopen in ieder geval...
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
koop gewoon de Divimax dvd
oud wijf!
![]()
Aaahwwwquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!
Fiesty aren't we?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef kamagurka het volgende:
Houd je erbuiten ranzige nicht, ik heb even geen geld voor dvds!
Hier bloeit wat mooisquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Fiesty aren't we?
![]()
Kost dat geld?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aaahwww
offtopic: ga je nog naar Gothoord dit weekeind?
dan ga ik eerst maar eens deze kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:57 schreef Elegy het volgende:
Hier bloeit wat moois
Straks gaan jullie "The birth of the dead" nog maken
Kopieer jij dan ns wat voor me uit die onuitputtelijke slijkvoorraad van jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Fiesty aren't we?
![]()
zo praat je niet over baggerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:08 schreef kamagurka het volgende:
Kopieer jij dan ns wat voor me uit die onuitputtelijke slijkvoorraad van je
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zo praat je niet over bagger
[afbeelding]
www.gothoord.tk ik ga in uniform, dus goedkoperquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kost dat geld?...maar ik denk het niet
![]()
Je gaat me niet vertellen dat die film nog bestaat ook hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dan ga ik eerst maar eens deze kijken
[afbeelding]
jawel want ik zit hem nu toch echt te kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:19 schreef Elegy het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat die film nog bestaat ook hè?
Ik zal trachten... misschien heeft mijn freulein nog wel wat spaarcentjes over. Mijn eigen kostuum is naar de stomer, dus die korting zit er niet inquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
www.gothoord.tk ik ga in uniform, dus goedkoperdamn!
![]()
Nee! Dat kan je niet menen!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jawel want ik zit hem nu toch echt te kijken
he, verdammt nochmal!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik zal trachten... misschien heeft mijn freulein nog wel wat spaarcentjes over. Mijn eigen kostuum is naar de stomer, dus die korting zit er niet in
Wat is er zo raar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
Rare jongens, die duitsers
![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |