ja vind ik ook. als je n quiz maakt, moet je t ook goed doenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Argento het volgende:
Kwestie van de antwoorden checken. Heeft niets met weten te maken. Dus ja, gewoon een luie redactie.
Jongens, jongens... wat weten we het allemaal goed en wat kennen we de wereld van tv toch door en doorquote:Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Argento het volgende:
Kwestie van de antwoorden checken. Heeft niets met weten te maken. Dus ja, gewoon een luie redactie.
Goh, dan zou ik als redacteur toch behoorlijk gefrustreerd raken, als dat zo gebeuren.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:
Daarnaast wil het nogal eens gebeuren dat een -arrogante- eindredacteur op eigen houtje vragen gaat 'verbeteren'. Of anders een uitvoerend producent. En anders is er nog wel eens een presentator die meent e.e.a. beter te weten en die op het laatste moment op wijzigingen staat.
Verbal geeft nu een goed voorbeeld van luiheid...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jongens, jongens... wat weten we het allemaal goed en wat kennen we de wereld van tv toch door en door
Ik zal jullie uitleggen waarom het niet per se 'luiheid' hoeft te zijn.
Voor zover ik weet wordt de Achmea Kennisquiz gemaakt bij Endemol. Laat me jullie één ding vertellen over het personeel van Endemol: die zijn over het algemeen niet lui. Sterker nog, die werken veel meer uren dan de gemiddelde Nederlander voor niet veel geld.
Zeer waarschijnlijk is de redactie onderbezet geweest en was er bijzonder grote tijdsdruk bij het in elkaar zetten van de quiz. Daarnaast wil het nogal eens gebeuren dat een -arrogante- eindredacteur op eigen houtje vragen gaat 'verbeteren'. Of anders een uitvoerend producent. En anders is er nog wel eens een presentator die meent e.e.a. beter te weten en die op het laatste moment op wijzigingen staat.
Allemaal mogelijk. En allemaal waarschijnlijker dan 'luiheid van de redactie'.
Maar jullie zullen het wel weten allemaal...
V.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
4x dezelfde 'typfout' in één post is geen typfout, maar is gewoon dom.
[..]
Ik zeg dan ook niet dat je een typo maakt, maar dat je een woord consequent verkeerd schrijft.
En fijn dat je ontopic ingaat op mijn kritiek op jouw über-eigenwijze geneuzel over luiheid. Ik neem aan dat je daar verder niets zinnigs tegenin te brengen hebt?
Ja ja, Verbals verhaal is niet eigenwijs, maar dat van anderen wel...
Als enige volhouden dat het geen luiheid is dat is pas eigenwijs.
V.
(nog meer OT...)quote:Op woensdag 28 april 2004 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Guus Geluk is een halfbloedje :
[..]
http://www.mcduck.nl/?pagina=personages_guus
Volgens mij loopt je dan een jaar of wat achter.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij worden bij veel quizen de vragen uitbesteed aan een bedrijf dat Q&A heet.
En Verbal had...? Gelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:46 schreef japis het volgende:
[..]
Verbal geeft nu een goed voorbeeld van luiheid...
Iets aannemen terwijl het zo te controleren is. Als je googlet zie je zo dat de AKQ gemaakt wordt door Endemol. Maar ja, Verbal is lui en neemt het aan...
Ik weet in ieder geval waarover ik het heb.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:54 schreef japis het volgende:
Ja ja, Verbals verhaal is niet eigenwijs, maar dat van anderen wel...
Als enige volhouden dat het geen luiheid is dat is pas eigenwijs.
Ja, klopt, ik dacht laatst ook dat Jos van Berge Henegouwe nog VO-werk deed.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij loopt je dan een jaar of wat achter.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |