abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18757250
Kwestie van de antwoorden checken. Heeft niets met weten te maken. Dus ja, gewoon een luie redactie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 28 april 2004 @ 22:22:43 #27
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18757572
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Argento het volgende:
Kwestie van de antwoorden checken. Heeft niets met weten te maken. Dus ja, gewoon een luie redactie.
ja vind ik ook. als je n quiz maakt, moet je t ook goed doen
  woensdag 28 april 2004 @ 23:37:54 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_18759812
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Argento het volgende:
Jongens, jongens... wat weten we het allemaal goed en wat kennen we de wereld van tv toch door en door

Ik zal jullie uitleggen waarom het niet per se 'luiheid' hoeft te zijn.

Voor zover ik weet wordt de Achmea Kennisquiz gemaakt bij Endemol. Laat me jullie één ding vertellen over het personeel van Endemol: die zijn over het algemeen niet lui. Sterker nog, die werken veel meer uren dan de gemiddelde Nederlander voor niet veel geld.

Zeer waarschijnlijk is de redactie onderbezet geweest en was er bijzonder grote tijdsdruk bij het in elkaar zetten van de quiz. Daarnaast wil het nogal eens gebeuren dat een -arrogante- eindredacteur op eigen houtje vragen gaat 'verbeteren'. Of anders een uitvoerend producent. En anders is er nog wel eens een presentator die meent e.e.a. beter te weten en die op het laatste moment op wijzigingen staat.

Allemaal mogelijk. En allemaal waarschijnlijker dan 'luiheid van de redactie'.

Maar jullie zullen het wel weten allemaal...

V.

[ Bericht 51% gewijzigd door V. op 28-04-2004 23:56:08 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage donderdag 29 april 2004 @ 22:17:17 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18781445
In Amerika heeft iemand eens de 500.000 vraag verloren bij Who Wants To Be a Milionair. Ging over het diepste meer ofzo. De man mocht terugkomen en won alsnog (een andere vraag)
  vrijdag 30 april 2004 @ 11:54:23 #30
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_18789817
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:
Daarnaast wil het nogal eens gebeuren dat een -arrogante- eindredacteur op eigen houtje vragen gaat 'verbeteren'. Of anders een uitvoerend producent. En anders is er nog wel eens een presentator die meent e.e.a. beter te weten en die op het laatste moment op wijzigingen staat.
Goh, dan zou ik als redacteur toch behoorlijk gefrustreerd raken, als dat zo gebeuren.

Zelf heb ik me een tijdje geleden verbaasd over een fout in Popquiz A Go Go. Zeggen dat je een quiz maakt voor de echte popkenner en dan in de eerste uitzending beweren dat Nicky Hopkins niet met The Beatles gespeeld heeft. Maar ja, dat had waarschijnlijk te maken met het feit dat de jury bestond uit alleen Leo Blokhuis, die dacht dat hij alles wist en niets hoefde te checken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:46:37 #31
46360 japis
Errare humanum est
pi_18796747
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jongens, jongens... wat weten we het allemaal goed en wat kennen we de wereld van tv toch door en door

Ik zal jullie uitleggen waarom het niet per se 'luiheid' hoeft te zijn.

Voor zover ik weet wordt de Achmea Kennisquiz gemaakt bij Endemol. Laat me jullie één ding vertellen over het personeel van Endemol: die zijn over het algemeen niet lui. Sterker nog, die werken veel meer uren dan de gemiddelde Nederlander voor niet veel geld.

Zeer waarschijnlijk is de redactie onderbezet geweest en was er bijzonder grote tijdsdruk bij het in elkaar zetten van de quiz. Daarnaast wil het nogal eens gebeuren dat een -arrogante- eindredacteur op eigen houtje vragen gaat 'verbeteren'. Of anders een uitvoerend producent. En anders is er nog wel eens een presentator die meent e.e.a. beter te weten en die op het laatste moment op wijzigingen staat.

Allemaal mogelijk. En allemaal waarschijnlijker dan 'luiheid van de redactie'.

Maar jullie zullen het wel weten allemaal...

V.
Verbal geeft nu een goed voorbeeld van luiheid...
Iets aannemen terwijl het zo te controleren is. Als je googlet zie je zo dat de AKQ gemaakt wordt door Endemol. Maar ja, Verbal is lui en neemt het aan...

Typisch een Verbal reactie, eerst zeiken over een zogenaamde typefout en er ff later zelf 1 maken.
Nu zeuren over over het niet lui zijn, maar het zelf wel zijn.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2004 @ 19:53:22 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18796856
Volgens mij worden bij veel quizen de vragen uitbesteed aan een bedrijf dat Q&A heet.
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:54:36 #33
46360 japis
Errare humanum est
pi_18796884
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

4x dezelfde 'typfout' in één post is geen typfout, maar is gewoon dom.
[..]

Ik zeg dan ook niet dat je een typo maakt, maar dat je een woord consequent verkeerd schrijft.

En fijn dat je ontopic ingaat op mijn kritiek op jouw über-eigenwijze geneuzel over luiheid. Ik neem aan dat je daar verder niets zinnigs tegenin te brengen hebt?

Ja ja, Verbals verhaal is niet eigenwijs, maar dat van anderen wel...
Als enige volhouden dat het geen luiheid is dat is pas eigenwijs.
V.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:01:50 #34
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_18797029
Die hele discussie is veel interessanter (sorry voor eventuele typo's ) dan het onderwerp van dit topic

Maar als ik moet kiezen ben ik het toch met Verbal eens... Betere beargumentatie. But who am I to say such a thing...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_18797158
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Guus Geluk is een halfbloedje :
[..]

http://www.mcduck.nl/?pagina=personages_guus
(nog meer OT...)
En aangezien Guus (in het engels Gladstone Gander) de naam van zijn vader draagt is hij dus officieel een gans
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:10:17 #36
136 V.
pi_18797228
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij worden bij veel quizen de vragen uitbesteed aan een bedrijf dat Q&A heet.
Volgens mij loopt je dan een jaar of wat achter.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:11:31 #37
136 V.
pi_18797258
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:46 schreef japis het volgende:

[..]

Verbal geeft nu een goed voorbeeld van luiheid...
Iets aannemen terwijl het zo te controleren is. Als je googlet zie je zo dat de AKQ gemaakt wordt door Endemol. Maar ja, Verbal is lui en neemt het aan...
En Verbal had...? Gelijk.

Ik snap je punt niet, zuignap. Alhoewel, ik snap het wel, alleen het slaat een beetje dood.

Geef nou gewoon eens toe dat jij inderdaad ongelijk had, met je zelfingenomen aannames.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:14:35 #38
136 V.
pi_18797335
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:54 schreef japis het volgende:

Ja ja, Verbals verhaal is niet eigenwijs, maar dat van anderen wel...
Als enige volhouden dat het geen luiheid is dat is pas eigenwijs.
Ik weet in ieder geval waarover ik het heb.

*mentale notitie* Niet meer in discussie gaan met stupide nono's, V.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2004 @ 20:15:03 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18797346
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Volgens mij loopt je dan een jaar of wat achter.

V.
Ja, klopt, ik dacht laatst ook dat Jos van Berge Henegouwe nog VO-werk deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')