haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!quote:Op maandag 26 april 2004 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha dat beestje weer!!![]()
![]()
![]()
Kijk!! Voor jou:
Ja het was een flinke klus om het in te pakken maar ach, ik weet voorquote:Op maandag 26 april 2004 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!
![]()
Zijn die strikjes ook van Viktor & Rolf?quote:Op maandag 26 april 2004 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
haha, jij kijkt niet op een strikje meer of minder! dank je wel!
![]()
liever kousen! ik heb je nog eens een topic-titel gegeven, weet niet meer welke, ts al weer tijdje geleden, toch? (miisschien zelfs al 2 titels?)quote:Op maandag 26 april 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb met mijn verjaardag geen speciale topictitel gekregen.
Ik dacht dat je er een hekel aan had om zo in de belangstelling te staan enzo.quote:Op maandag 26 april 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb met mijn verjaardag geen speciale topictitel gekregen.
ja maar niet met mijn verjaardag, toch?quote:Op maandag 26 april 2004 12:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
liever kousen! ik heb je nog eens een topic-titel gegeven, weet niet meer welke, ts al weer tijdje geleden, toch? (miisschien zelfs al 2 titels?)
Ajuu was gister jarig!quote:Op maandag 26 april 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
wie is er jarig?
Ja precies, je hebt gelijk. Misschien is het wel heel anders verder, want ik heb maar een contactpersoon, maarja.... Hij geeft zo wel een bepaald beeld dat mij niet bevalt... hopelijk zijn er morgen meer die dat vindenquote:Op maandag 26 april 2004 12:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar Waxxer, als ik je goed begrijp stelt de journalistiek-organisatorische aanpak van de-krant je enigzins teleur?
. Ergens zou ik dat wel begrijpelijk vinden, ook gezien dat gedoe rondom het foute artikel over het geritsel in de bosjes van het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. Daar hebben de
krant en Panorama toch flink geblunderd.
.
nee van waxxer&kikiquote:Op maandag 26 april 2004 12:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn die strikjes ook van Viktor & Rolf?
Ik heb het over een verjaardagtopictitel!quote:Op maandag 26 april 2004 12:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een hekel aan had om zo in de belangstelling te staan enzo.
* G_E denkt aan [HOMO] 842 - Waarin Beavje eindelijk eens fotos laat zien.
Ikke! Ikke! Ikke!quote:Op maandag 26 april 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
wie is er jarig?
Het zijn wel parkiki-kleurtjesquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee van waxxer&kiki
kleuren zijn ooktrouwens
ik heb uberhaupt nog geen HOMO topictitelquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het over een verjaardagtopictitel!
lama..
snapnog steedsnietwaaromje geaardheid moest invullen....stomquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt gelijk. Misschien is het wel heel anders verder, want ik heb maar een contactpersoon, maarja.... Hij geeft zo wel een bepaald beeld dat mij niet bevalt... hopelijk zijn er morgen meer die dat vinden
quote:Op maandag 26 april 2004 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ikke! Ikke! Ikke!Nog drie nachtjes slapen en dan is het feest!
quote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb het over een verjaardagtopictitel!
lama..
neem een stukje vlaai!quote:Op maandag 26 april 2004 12:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb uberhaupt nog geen HOMO topictitel
quote:Op maandag 26 april 2004 12:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ben je nou op je teentjes getrapt?
Ik zou dan gewoon "Ja" invullen ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 12:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
snapnog steedsnietwaaromje geaardheid moest invullen....stom
GEFELICITEEEEEERD!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ajuu was gister jarig!
Wat nou eitjes eet? Er is nog vlaai van ajuu!quote:Op maandag 26 april 2004 12:25 schreef Timmah het volgende:
* Eitjes eet *
![]()
jij kan je zelf wel vermaken i.i.gquote:Op maandag 26 april 2004 12:25 schreef Timmah het volgende:
* Eitjes eet *
![]()
En bij telefoon "een rode".quote:Op maandag 26 april 2004 12:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon "Ja" invullen ofzo..
Das 't toetjequote:Op maandag 26 april 2004 12:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou eitjes eet? Er is nog vlaai van ajuu!![]()
Ja ik dus ook niet, ik wilde eigenlijk 'nvt' invullen maar heb dat maar niet gedaan om de vrede te bewaren....quote:Op maandag 26 april 2004 12:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
snapnog steedsnietwaaromje geaardheid moest invullen....stom
ik zal alvast een mooie (strop)das voor je uitzoeknquote:Op maandag 26 april 2004 12:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ikke! Ikke! Ikke!Nog drie nachtjes slapen en dan is het feest! [afbeelding]
nee vlaaiquote:Op maandag 26 april 2004 12:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
ha! ik las weer: power point tart
![]()
Had je ook die leuk paars/groene schoenen aan? Met je paars/gele sokken?quote:Op maandag 26 april 2004 12:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zal alvast een mooie (strop)das voor je uitzoekn
ik had ook een mooie das op mijn verjaardag....een lichtblauwe
Ook namens mij ajuu!quote:Op maandag 26 april 2004 12:29 schreef Timmah het volgende:
* Vlaai Pakt *
Ajuu, namens mij ook nog gefeliciteerd natuurlijk!
en bij geboren: "ja"quote:Op maandag 26 april 2004 12:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En bij telefoon "een rode".
haha jah dat las ik ook!quote:Op maandag 26 april 2004 12:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
ha! ik las weer: power point tart
![]()
Voornaam: 4quote:Op maandag 26 april 2004 12:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En bij telefoon "een rode".
nee, vriend van mij zei "ja, mooi, beetje...zomers ralf lauren...beige broek...streepjesoverhemd..."quote:Op maandag 26 april 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had je ook die leuk paars/groene schoenen aan? Met je paars/gele sokken?
maar had jij al nietquote:Op maandag 26 april 2004 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook namens mij ajuu!
*ook vlaai pakt*
G_E = The Dangler!quote:Op maandag 26 april 2004 12:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geslacht: It dangles!.
Geaardheid: Ja, met aardlekschakelaar..
Jeuhj!quote:Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef blublub het volgende:
[..]
en bij geboren: "ja"
pst... ik heb iets bedacht en gestuurd![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 12:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, vriend van mij zei "ja, mooi, beetje...zomers ralf lauren...beige broek...streepjesoverhemd..."
ik dachtnog : nou, beaverhausen zou trots op mij zijn!
quote:Op maandag 26 april 2004 12:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar had jij al niet![]()
ach, ik wordt maar 1x 37+ 1 dag
alleen nog niks terugquote:Op maandag 26 april 2004 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeuhj!
een beha? hahaha...OKquote:Op maandag 26 april 2004 12:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Voor ajuu!. Hoewel deze eigenlijk toepasselijker zou zijn.
Tsss...mannenquote:Op maandag 26 april 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
[..]
alleen nog niks terug
Ooooohw, dus het moet nog eens wederzijds zijn ook..quote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
Nu snap ik dat in-modder-val-gedoe wat G_E gisteren bedoelde
[afbeelding]
mjah, dat zei G_E er dan weer niet bij.quote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ooooohw, dus het moet nog eens wederzijds zijn ook..
tssss...mannenquote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mjah, dat zei G_E er dan weer niet bij.
Lief hè.quote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
Nu snap ik dat in-modder-val-gedoe wat G_E gisteren bedoelde
[afbeelding]
Lekker dan... Heb ik mijn vuile was voor niets naar de stomerij mogen brengen...quote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mjah, dat zei G_E er dan weer niet bij.
Hij heeft wel een G_E-dasquote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
een beha? hahaha...OK
[afbeelding]
voor G_E! alvast voor je verjaardag!
quote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ooooohw, dus het moet nog eens wederzijds zijn ook..
Flo isquote:Op maandag 26 april 2004 12:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Lief hè..
ja, al 37, maar met mijn ogen is nog niks mis hoor!quote:Op maandag 26 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft wel een G_E-das
quote:Op maandag 26 april 2004 12:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, al 37, maar met mijn ogen is nog niks mis hoor!![]()
zulke dassen zijn wel mooi, hè?quote:Op maandag 26 april 2004 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor G_E-tjesquote:Op maandag 26 april 2004 12:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
zulke dassen zijn wel mooi, hè?
Zou-ie hier wel eens lurken?quote:Op maandag 26 april 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Flo is
En hij zei Fok!
quote:Op maandag 26 april 2004 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor G_E-tjes
jah! tssssquote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss...mannen
quote:Op maandag 26 april 2004 12:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou-ie hier wel eens lurken?
ik ookquote:Op maandag 26 april 2004 12:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik zal eens een foto maken van mijn bescheiden dassen-collectie..
ik niet.quote:Op maandag 26 april 2004 12:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ook
quote:
vond het eigenlijk stom plaatje dus weer weggehaaldquote:Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Hij zit meer op expreszo forum dan op fok... maar dat zal vast met z'n stripje daar te maken hebbenquote:Op maandag 26 april 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Flo is
En hij zei Fok!
heb jij toevallig ook weleens in restaurant "prachtig"gegeten? was daar gisteravond...beavje zei dat jij daar vermoedelijk ook weleens geweest was...onder de erasmusbrug rotterdam...?quote:Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Enne, we gaan niet kussen he? Dat doen mannen niet
quote:Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Enne, we gaan niet kussen he? Dat doen mannen niet
quote:Op maandag 26 april 2004 12:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
vond het eigenlijk stom plaatje dus weer weggehaald
dewas geheel voor jou!
quote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit meer op expreszo forum dan op fok... maar dat zal vast met z'n stripje daar te maken hebbenIk zal hem eens lief vriendelijk doch streng verzoeken hier te komen posten. Voor z'n fans zegmaar!
Idemquote:Op maandag 26 april 2004 12:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nerveus rondren* *haar goed doet* *tanden poets* *nog meer nerveus rondren*
eh...waxxer? hoe houd je die studie vol? het lklinkt af ent oe alsof je het (al zes jaar?) een hel is...ik weet van de academie, dat het ook een ongeorganiseerde zooi kon zijn, maar daar was ik dan ook na 4 jaar klaar...ik dacht altijd dat andere studies beter geregeld waren...quote:Op maandag 26 april 2004 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja had ik al gezegd dat de communicatieman van de geinterviewde weer op mijn rteactie gereageerd heeft?het was niet voor mij bedoeld maar voor iemand anders, moest me maar niks aantrekken van het commentaar
en dan gaat hij niet verder in op mijn tekst
het moet niet lang zo doorgaan
quote:Op maandag 26 april 2004 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eeeek!quote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit meer op expreszo forum dan op fok... maar dat zal vast met z'n stripje daar te maken hebbenIk zal hem eens lief vriendelijk doch streng verzoeken hier te komen posten. Voor z'n fans zegmaar!
Volgens mij hou je van strepenquote:
Jep. Denk een kleine maand geleden geweest voor 't eerst. Met die enorm dure door beestjes uitgescheten koffiequote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb jij toevallig ook weleens in restaurant "prachtig"gegeten? was daar gisteravond...beavje zei dat jij daar vermoedelijk ook weleens geweest was...onder de erasmusbrug rotterdam...?
Namens alle fans juich ik je initiatief toequote:Op maandag 26 april 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, normaal zijn Engelse meneren die James heten wel leuk. Heeft ie misschien ook nog een titel? Earl of Little Whinging ofzo?quote:Op maandag 26 april 2004 13:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is meer voor jou (misschien), hij heet james trouwens...very english
Whahahaquote:Op maandag 26 april 2004 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eeeek!
*zenuwachtig heen-en-weer-wiebel* *gillend in het rond strompel voet doet auw enzo* *tegen beavje opbots* *flauw val*
*nog steeds nerveus rondren* *tegen Timmah en een strompelend G_E-tje opbots* *ook flauw val*quote:Op maandag 26 april 2004 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eeeek!
*zenuwachtig heen-en-weer-wiebel* *gillend in het rond strompel voet doet auw enzo* *tegen beavje opbots* *flauw val*
* Baf *quote:Op maandag 26 april 2004 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nog steeds nerveus rondren* *tegen Timmah en een strompelend G_E-tje opbots* *ook flauw val*
er was 1 beetje donkere jongen die bij de wijn inschenken telkensschaamteloos mijn kruis in keek...quote:Op maandag 26 april 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke obers hadden ze daar![]()
Die zijn we later met stappen nog tegengekomen
Dan mag Floor ons straks reanimeren.quote:Op maandag 26 april 2004 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nog steeds nerveus rondren* *tegen Timmah en een strompelend G_E-tje opbots* *ook flauw val*
eh...zijn gouvernante fluisterde me toe dat hij lord burlington wordt genoemd, maar zijn vriendjes noem hem little willyquote:Op maandag 26 april 2004 13:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, normaal zijn Engelse meneren die James heten wel leuk. Heeft ie misschien ook nog een titel? Earl of Little Whinging ofzo?
Ooohhh dat is het ook zeker in Zwolle. Maar ik erger me nu aan het feit dat ik een artikel opstuur ter inzage, ik een commentaar krijg, ik daarop reageer en dan een mailtje terugkrijg dat het voor iemand anders is bedoeld, om vervolgens met geen woord over mijn stuk te reppen. Frustrerend is dat...quote:Op maandag 26 april 2004 12:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...waxxer? hoe houd je die studie vol? het lklinkt af ent oe alsof je het (al zes jaar?) een hel is...ik weet van de academie, dat het ook een ongeorganiseerde zooi kon zijn, maar daar was ik dan ook na 4 jaar klaar...ik dacht altijd dat andere studies beter geregeld waren...
Flauwvallen is OKquote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan mag Floor ons straks reanimeren..
hmmz, da's dan wel weer jammer.quote:Op maandag 26 april 2004 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...zijn gouvernante fluisterde me toe dat hij lord burlington wordt genoemd, maar zijn vriendjes noem hem little willy![]()
Ik vind het nogal flauw...quote:Op maandag 26 april 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
Flauwvallen is OK
Portrait of the artist as a young G_E?quote:
Doe niet zo flauwquote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het nogal flauw...
je bent wel een doorzetter i.i.g., dat moet je als journalist ook zijn natuurlijk, soms denk ik dat ze de studies organisatirisch zo zooig maken zodat je leert met stress om te gaanquote:Op maandag 26 april 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh dat is het ook zeker in Zwolle. Maar ik erger me nu aan het feit dat ik een artikel opstuur ter inzage, ik een commentaar krijg, ik daarop reageer en dan een mailtje terugkrijg dat het voor iemand anders is bedoeld, om vervolgens met geen woord over mijn stuk te reppen. Frustrerend is dat...
Maar volgens mij valt er idd veel te verbeteren op de academies in den lande
quote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
er was 1 beetje donkere jongen die bij de wijn inschenken telkensschaamteloos mijn kruis in keek...![]()
Die lijkt niet echt.quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Portrait of the artist as a young G_E?
een SAMS dasquote:Op maandag 26 april 2004 13:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, en de twee linker dassen uit mijn collectie zijn Van Gils dassen, de blauw-gele is een Ralph Lauren das en de meest rechtse das is er eentje van Tie Rack. Ik heb nog wel meer dassen, maar die zijn niet zo mooi. Onder andere een SAMS-das, met domtorentjes waar een slang om heen krult, wat Blubje misschien bekend voorkomt.
[kleutermaffiamode]quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht al, wat een lawaai buiten, maar d'r staat een betonmolen zowat op mijn balkon..
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[kleutermaffiamode]
Waarom?
[/kleutermaffiamode]
je weet nooit waar little willies nog groot in kunnen wordenquote:Op maandag 26 april 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz, da's dan wel weer jammer..
Ook waar je moeder bij zit?quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb je'm niet even naar achteren gewenkt heel subtiel?
Ik heb echt schaamtelos geflirt daar
Maar naast dat is het ook wel lekker en leuk eten daar.
Da's waar. Maar misschien worden ze helemaal niet groot.quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
je weet nooit waar little willies nog groot in kunnen worden
You might be surprised at Little Willy's Wonka.quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef ajuu het volgende:
je weet nooit waar little willies nog groot in kunnen worden
quote:Op maandag 26 april 2004 13:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou ehm... Ik heb familie die ook in U. geneeskunde heeft gestudeerd en zo heb ik een jaar of tien geleden een keer een hele serie cartoons getekend voor de faculteit Geneeskunde en voor SAMS.quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef blublub het volgende:
[..]
een SAMS das
hoe kom je daaaar nou weer aan
mijn moeder dook met haar neus in de geitenkaasquote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook waar je moeder bij zit?
Ik ga niet trendy met m'n mama in r'dam etenquote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook waar je moeder bij zit?
Ik denk dat voor de meesten niet direct het hoofd de boosdoener zal zijnquote:Op maandag 26 april 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
velgens mij ben ik de enige die zn hoofd cool kan houden als die jamestekenfuguur vanavond komt
Met rrrrrrechts bovenin de bak van G_E??quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht al, wat een lawaai buiten, maar d'r staat een betonmolen zowat op mijn balkon..
[afbeelding]
haha jah met zon slangetje rond de Dom,quote:Op maandag 26 april 2004 13:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ehm... Ik heb familie die ook in U. geneeskunde heeft gestudeerd en zo heb ik een jaar of tien geleden een keer een hele serie cartoons getekend voor de faculteit Geneeskunde en voor SAMS.. Dat voor de faculteit was betaald (wel twintig gulden per tekening, dat vond ik toen heeeeeel veel) en van SAMS kreeg ik een das.
.
euhm..ik..ehh...deed maar alsofquote:Op maandag 26 april 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
velgens mij ben ik de enige die zn hoofd cool kan houden als die jamestekenfuguur vanavond komt
nee mijn smaak qua jongens is te subtiel om zomaar met de eerste de beste jongen achter de afwasmachine te duiken....ik vond die andere jongen leuker, ietsjequote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb je'm niet even naar achteren gewenkt heel subtiel?
.
vond jij het trendy?quote:Op maandag 26 april 2004 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet trendy met m'n mama in r'dam eten
Het was met een vriendin, haar vriend, zijn broer en pupje
Mja ze zeggen altijd dat studenten moeten leren zelfstandig te worden..... dus misschien doen ze 't daarom bewustquote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
je bent wel een doorzetter i.i.g., dat moet je als journalist ook zijn natuurlijk, soms denk ik dat ze de studies organisatirisch zo zooig maken zodat je leert met stress om te gaan
Nee maar ajuu was wel met maman d'ajuu. Dan gaat je niet schaamteloos zitten te flirten. Toch?quote:Op maandag 26 april 2004 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet trendy met m'n mama in r'dam eten
Het was met een vriendin, haar vriend, zijn broer en pupje
mooie das-kleuren! (kleuren voor een das)quote:Op maandag 26 april 2004 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
het was genantquote:Op maandag 26 april 2004 13:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee maar ajuu was wel met maman d'ajuu. Dan gaat je niet schaamteloos zitten te flirten. Toch?
Ja.quote:Op maandag 26 april 2004 13:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
vond jij het trendy?
beavje, ik gelooft er niks van maar ik zal t niet doorvertellen aan de tekenmeneerquote:Op maandag 26 april 2004 13:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm..ik..ehh...deed maar alsof
ja dat vroeg ik me nog afquote:Op maandag 26 april 2004 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Leuk tuinkaboutergroen muurtje (mijn lievelingskleur), mooie lampen, leuke omgeving, prachtig uitzicht bij nacht, mooie menukaart met vreemde gerechten (chocolade piramide gevuld met lavendel parfait), duurste koffie ter wereld daar
Dat kan-ie natuurlijk gewoon teruglezenquote:Op maandag 26 april 2004 13:21 schreef blublub het volgende:
beavje, ik gelooft er niks van maar ik zal t niet doorvertellen aan de tekenmeneer
quote:Op maandag 26 april 2004 13:21 schreef blublub het volgende:
[..]
beavje, ik gelooft er niks van
quote:maar ik zal t niet doorvertellen aan de tekenmeneer
Tjeee, weet je wel hoe schattig die Floor eruit ziet!quote:Op maandag 26 april 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
Moet jij geen comics tellen ofzo?quote:Op maandag 26 april 2004 13:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kan-ie natuurlijk gewoon teruglezen
quote:Op maandag 26 april 2004 13:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met rrrrrrechts bovenin de bak van G_E??
neequote:Op maandag 26 april 2004 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tjeee, weet je wel hoe schattig die Floor eruit ziet!
Hij knuffelt ook best lekker warm in bed moet ik zeggenquote:Op maandag 26 april 2004 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tjeee, weet je wel hoe schattig die Floor eruit ziet! [afbeelding]
Dat moet niet, je wil gewoon opscheppenquote:Op maandag 26 april 2004 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Hij knuffelt ook best lekker warm in bed moet ik zeggen
quote:Op maandag 26 april 2004 13:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Inderdaad! Maar dan wel de achterste. Eén van mijn buren hebben bijna psies dezelfde auto, en ze staan toevallig op de foto naast elkaar.
.
quote:Op maandag 26 april 2004 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij knuffelt ook best lekker warm in bed moet ik zeggen
Dat is al weken geleden afgerond. Dus pas op, of ik maar weer zo'n "Maastricht leeft nog in het verleden"-opmerking.quote:Op maandag 26 april 2004 13:26 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij geen comics tellen ofzo?
Tsja, G_E en achteruit inparkeren, da's hetzelfde als G_E en...quote:Op maandag 26 april 2004 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die van jou is natuurlijk luxer met dakrailings en bumpers in kleurEN je buren hebben hem WEL achterwaarts ingeparkeerd
en daar schijn jij geen kei in te zijn
![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, G_E en achteruit inparkeren, da's hetzelfde als G_E en...
Ja da’s Luwak.quote:Op maandag 26 april 2004 13:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me nog af
er was 1 soort koffie daar stond ¤ 11,85 bij...ik weet niet meer welke
We hebben sinds kort electriciteit hier. Maar dat gaat nooit wat worden denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is al weken geleden afgerond. Dus pas op, of ik maar weer zo'n "Maastricht leeft nog in het verleden"-opmerking.
(ik ook niet)quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(lust geen koffie)
Waarom heb ik daar nog nooit van gehoord?!quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da’s Luwak.
Dat komt dus van besjes met een soort pit/noot er in. Die vallen op de grond. De beste worden er uitgepikt door een soort marterachtig beest. Die vreet ze op en poept de pitjes weer uit. Daar wordt dan koffie van gezet en alleen de eerste paar druppels (zoals bij espresso ook) worden geserveerd als de koffie. Teringpeperduur dus! Nooit geproefd echter (lust geen koffie)
Maar als ze dat wel doen is het meteen minder saai.quote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
God het is hier echt saai.... Naja nu het stadhuis hier tijdelijk tegenover zit, is de kans op aanslagen natuurlijk wel groterals ze dat maar niet vlak voor m'n raam doen
Er is een wedstrijd? Goh. Wie jureert? En met welke criteria? En waarmee heeft Biefje gescoord? En wat valt er te winnen?quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef Waxxer het volgende:
Bief - Natje
nog steeds:
1 - 0
.............en de klok tikt door...............
hahah, dat kun je niet betalen, beavje!quote:Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nog nooit van gehoord?!
Hoo hoo, een vraag tegelijk! Niet gelijk voor de hele hand gaan!quote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er is een wedstrijd? Goh. Wie jureert? En met welke criteria? En waarmee heeft Biefje gescoord? En wat valt er te winnen?
Kiki zit achter het raamquote:Op maandag 26 april 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar als ze dat wel doen is het meteen minder saai.
wa kostda dan?quote:Op maandag 26 april 2004 13:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
hahah, dat kun je niet betalen, beavje!
Dan moet je maar duidelijker zijn. Een beetje journalist moet een vragenvuurtje aankunnen, toch?quote:Op maandag 26 april 2004 13:37 schreef Waxxer het volgende:
Hoo hoo, een vraag tegelijk! Niet gelijk voor de hele hand gaan!
Dan zet je Kiki ergens anders neer.quote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kiki zit achter het raam
En elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels.quote:Op maandag 26 april 2004 13:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die van jou is natuurlijk luxer met dakrailings en bumpers in kleur
quote:EN je buren hebben hem WEL achterwaarts ingeparkeerden daar schijn jij geen kei in te zijn
![]()
Ik stel ze juistquote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je maar duidelijker zijn. Een beetje journalist moet een vragenvuurtje aankunnen, toch?
Even teruglezen, daar staat de prijs...quote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
wa kostda dan?
Weet je nu eens hoe George Bush zich voeltquote:Op maandag 26 april 2004 13:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik stel ze juist
Mja bij me in bed werd toch een beetje krapquote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zet je Kiki ergens anders neer.
dan moet je eerst een Lord BigStaff aan de haak slaan...hoewel de adel ook niet meer zo kapitaalprachtig is...quote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wa kostda dan?
En een subwoofer achterinquote:Op maandag 26 april 2004 13:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels..
[..]. Achteruit inparkeren is geen probleem, maar hier niet nodig. File-parkeren, daar heb ik moeite mee. Of nou ja, eigenlijk niet, want ik doe het nooit.
.
beetje bij te verdienen voor je?quote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kiki zit achter het raam
Mja maar die zegt inhoudelijk niks terug en voelt zich een beetje TE superieur. Bovendien wordt er vast wel orde gehouden tijdens een persconferentie, ook DAAR worden de vragen netjes een voor een gesteld.quote:Op maandag 26 april 2004 13:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Weet je nu eens hoe George Bush zich voelt
Ik heb besloten dat ik maar voor een prins zonder land ga. Een griekse prins schijnt erg gewild te zijn. En dan hoef je niet ergens op het Engelse plattleand in een donker kasteel zonder verwarming te zitten.quote:Op maandag 26 april 2004 13:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
dan moet je eerst een Lord BigStaff aan de haak slaan...hoewel de adel ook niet meer zo kapitaalprachtig is...
Ik denk, ik zal het eens niet zeggen...quote:Op maandag 26 april 2004 13:43 schreef ajuu het volgende:
beetje bij te verdienen voor je?
Ja, je moet wat he zonder Unive.quote:Op maandag 26 april 2004 13:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
beetje bij te verdienen voor je?
Laten we zeggen dat ze het bij de Koffie & Thee in de Heuvelgalerie niet verkopen omdat het te duur isquote:Op maandag 26 april 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wa kostda dan?
ik ga toch meer voor Schloss Beaverhausenquote:Op maandag 26 april 2004 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik maar voor een prins zonder land ga. Een griekse prins schijnt erg gewild te zijn. En dan hoef je niet ergens op het Engelse plattleand in een donker kasteel zonder verwarming te zitten.
Beavje of Greece
Je vertoont overeenkomsten met zowel Bush, als Jackson, nu.quote:Op maandag 26 april 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar die zegt inhoudelijk niks terug en voelt zich een beetje TE superieur. Bovendien wordt er vast wel orde gehouden tijdens een persconferentie, ook DAAR worden de vragen netjes een voor een gesteld.
Michael Jackson daarentegen heeft wel last van zulke vragenvuren, dus beantwoordt hij ze maar nietDus nu weet jij hoe een journalist zich voelt, na enkele vragen aan Michael Jackson
quote:Op maandag 26 april 2004 13:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, G_E en achteruit inparkeren, da's hetzelfde als G_E en...
ja vogeltjes zijn er zelfs de dupe van...en de regering doet NIKS!quote:Op maandag 26 april 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he zonder Unive.
Als het van de regering afhangt, mag je blij zijn dat je vogeltje niet preventief geruimd is...quote:Op maandag 26 april 2004 13:48 schreef ajuu het volgende:
ja vogeltjes zijn er zelfs de dupe van...en de regering doet NIKS!
Euh..quote:Op maandag 26 april 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En een subwoofer achterinEn je hebt een zware rechtervoet, schijnt...
owquote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze het bij de Koffie & Thee in de Heuvelgalerie niet verkopen omdat het te duur isEN daar verkopen ze o.a. thee van 17,95 per 100 gram
![]()
Ik heb de zin niet afgemaakt!quote:Op maandag 26 april 2004 13:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Nee, ik doe geen Duits.quote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ga toch meer voor Schloss Beaverhausen
Nee hoor, het feit dat Jackson niks zegt is ook nieuws, want dan kun je gewoon melden met een aantal beelden dat hij zijn bek niet opentrekt.quote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je vertoont overeenkomsten met zowel Bush, als Jackson, nu.
Maar een journalist na een vragenvuur aan Jackson voelt zich dus alsof het hem geen reet interesseert of er wel of niet geantwoord wordt, omdat de kwestie in basis al vrij onzinnig is?
Dat heet suggestief zijn...quote:Op maandag 26 april 2004 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb de zin niet afgemaakt!
quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen Duits.
Vertel dat maar tegen G_E.quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat heet suggestief zijn...
En ik blijf aan het poetsen he...quote:Op maandag 26 april 2004 13:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja vogeltjes zijn er zelfs de dupe van...en de regering doet NIKS!
Wat zeggen of doen ze dan? Ik merk het namelijk ook, om me heen (niet eens mijn collega's, maar overal)...quote:Op maandag 26 april 2004 13:13 schreef Cybart het volgende:
joy...
mijn collega's blijken (in verschillende maten) allemaal redelijk racistisch te zijn
'k wil naar huis
Dan klopt je vergelijking dus niet, want het kan me dus werkelijkwaar niet interesseren of je wel of niet op die voornoemde vragen een helder antwoord geeft.quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor, het feit dat Jackson niks zegt is ook nieuws, want dan kun je gewoon melden met een aantal beelden dat hij zijn bek niet opentrekt.
Heeft iemand al wel eens tegen jou gezegd dat je een kei bent in moeilijk doen?
Zou-ie daarom misschienquote:Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef beaverhausen het volgende:
Vertel dat maar tegen G_E.
quote:Op maandag 26 april 2004 13:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
favorite user ever: beaverhausen
pff, ik ben een beetje uitgeFOKt voor vandaag, de koek is op, er komt geen slechte grap meer uit, zelfs geen goede! ik gaat naar buiten gaat ikquote:Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik blijf aan het poetsen he...
En ze kan naar haar kikibijstand fluiten, inderdaad![]()
Balkenende
Vooral dat laatste verrast me enormquote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan klopt je vergelijking dus niet, want het kan me dus werkelijkwaar niet interesseren of je wel of niet op die voornoemde vragen een helder antwoord geeft.
En dat moeilijk hebben meerdere mensen mij medegedeeld, maar meestal doe ik alleen moeilijk om irritant te zijn.
G_E heeft volgens mij maar 2 stemmingen:quote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou-ie daarom misschiendoen?
Jezelf quoten is zooo 2003quote:Op maandag 26 april 2004 13:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
enquote:Op maandag 26 april 2004 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
G_E heeft volgens mij maar 2 stemmingen:en
sorryquote:Op maandag 26 april 2004 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooo 2003
Om het te volgen hoef je de posts alleen maar even achter elkaar door te lezen en er wat logica op los te laten.quote:Op maandag 26 april 2004 13:57 schreef Waxxer het volgende:
Vooral dat laatste verrast me enormWat dat eerste betreft.... volg ik je niet, maar dat is weer niet nieuw
Maar die komt weer te weinig voor om het een stemming te noemen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
en
Ga maar buiten spelenquote:Op maandag 26 april 2004 14:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben moe
Dan moet je met een madeliefje in je mond in het gras van de zon gaan liggen genieten!quote:Op maandag 26 april 2004 14:00 schreef ajuu het volgende:
sorry![]()
ik ben moe
Komt vaker voor dan hij laat merkenquote:Op maandag 26 april 2004 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
Maar die komt weer te weinig voor om het een stemming te noemen.
jij ook mee gaanquote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga maar buiten spelen![]()
ik las: in het gras van de zonquote:Op maandag 26 april 2004 14:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je met een madeliefje in je mond in het gras van de zon gaan liggen genieten!![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 14:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij ook mee gaanwij dan samen madeliefjes plukken
![]()
Feelin' Hot Hot Hotquote:Op maandag 26 april 2004 14:03 schreef ajuu het volgende:
ik las: in het gras van de zon![]()
o dear
Wat ontzettend NCRV...quote:Op maandag 26 april 2004 14:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij ook mee gaanwij dan samen madeliefjes plukken
![]()
zal ik mijn semi-RalphL-outfitje aantrekken...jij ook, en dan picknicken!quote:Op maandag 26 april 2004 14:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Madelief was een VPRO-filmquote:Op maandag 26 april 2004 14:06 schreef Sunjammer het volgende:
Wat ontzettend NCRV...
Dan moet je van goede huize komenquote:Op maandag 26 april 2004 14:07 schreef ajuu het volgende:
...en sunjammer afzeiken!
Ja ok, maar de VPRO is minder truttigquote:Op maandag 26 april 2004 14:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Madelief was een VPRO-film
Picknicken met Ralph en Winniequote:Op maandag 26 april 2004 14:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
zal ik mijn semi-RalphL-outfitje aantrekken...jij ook, en dan picknicken!en voorlezen uit winnie the pooh!
en G_E uitlachen
![]()
ja jij ook mee! en dan picknicken! en heel veel vlaai eten!quote:Op maandag 26 april 2004 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil ook buiten spelen
en Waxxer!quote:Op maandag 26 april 2004 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Picknicken met Ralph en Winnie
Ja!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja jij ook mee! en dan picknicken! en heel veel vlaai eten!
aan wie?quote:Op maandag 26 april 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!
En dan vanavond geen zin meer hebben in warm eten!
Even vragen of ik mag hoor
Ik maak er AVRO van... nog erger...quote:Op maandag 26 april 2004 14:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
aan wie?
jij moet ook mee, hoor! en dan gaan we gezellgi oude libbelles lezen en leuke herinneringen ophalen aan oude NCRV programma's en fijn borduren!
..ja dan neem ik dat leuke antieke theeservies mee van tante eeltjequote:Op maandag 26 april 2004 14:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik maak er AVRO van... nog erger...
Tante Thea was het toch?quote:Op maandag 26 april 2004 14:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
..ja dan neem ik dat leuke antieke theeservies mee van tante eeltje
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op maandag 26 april 2004 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Welk een kinderachtige truttigheid!
Ferme jongens stoere knapen verdorie!
nee tante eeltje , die van dat plekjequote:Op maandag 26 april 2004 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tante Thea was het toch?
Daarom hou je ook zo van mij.quote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Ik dacht het, jij zegt het
schaften heet dat, dan kom je gezelli bij me schaften!quote:Op maandag 26 april 2004 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En kom je ook binnenkort hier je boterhammetjes eens oppeuzelen.
Kan dat ook een avond actie worden? Beetje weinig tijd voor zo tussen den middagh.quote:Op maandag 26 april 2004 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarom hou je ook zo van mij.
En kom je ook binnenkort hier je boterhammetjes eens oppeuzelen.
Als in, Wat schaft de lesbienne?quote:Op maandag 26 april 2004 14:22 schreef ajuu het volgende:
schaften heet dat, dan kom je gezelli bij me schaften!
Je kan van SJ zeggen wat je wil... maar een bouwvakkerstype is ie niet.quote:Op maandag 26 april 2004 14:22 schreef ajuu het volgende:
schaften heet dat, dan kom je gezelli bij me schaften!
Kan ook. Maar dan eten we liever warm.quote:Op maandag 26 april 2004 14:22 schreef Sunjammer het volgende:
Kan dat ook een avond actie worden? Beetje weinig tijd voor zo tussen den middagh.
dat weet ik niet, ik weet niks van lesbiennes, echt niks, niks, ik dacht aan bouwvakkers die tussen de middag schafttijd hebbenquote:Op maandag 26 april 2004 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als in, Wat schaft de lesbienne?
Ehm goh... hoe kom je erbijquote:Op maandag 26 april 2004 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan van SJ zeggen wat je wil... maar een bouwvakkerstype is ie niet..
Ook goedquote:Kan ook. Maar dan eten we liever warm..
Bouwvakkers zijn mietjes vergeleken met jou.quote:Op maandag 26 april 2004 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
Ehm goh... hoe kom je erbij
Eten we speciaal voor jou een keer geen macaroni.quote:Ook goed
Je kunt overdrijven natuurlijk....quote:Op maandag 26 april 2004 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn mietjes vergeleken met jou.
Dát vind ik nou aardig....quote:Eten we speciaal voor jou een keer geen macaroni.
Jij... kunt álles!quote:Op maandag 26 april 2004 14:32 schreef Sunjammer het volgende:
Je kunt overdrijven natuurlijk....
Zo ben ik. Spaghetti dan maar?quote:Dát vind ik nou aardig....
Ook geen pizza, konijnenvoer enzo?
*doh*quote:Op maandag 26 april 2004 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij... kunt álles!.
[..]
Zo ben ik. Spaghetti dan maar?
M'goed, dit alles een andere keer, want ik ga nu richting station lopen, en mij richting Oosten begeven..
vooral opmerkingen onder lunchtijd...quote:Op maandag 26 april 2004 13:54 schreef tech het volgende:
[..]
Wat zeggen of doen ze dan? Ik merk het namelijk ook, om me heen (niet eens mijn collega's, maar overal)...![]()
'tuurlijk, G_E uitlachen, leuk.quote:Op maandag 26 april 2004 14:06 schreef ajuu het volgende:
G_E uitlachen![]()
Makkelijk vooralquote:Op maandag 26 april 2004 15:26 schreef Great_Expectations het volgende:
'tuurlijk, G_E uitlachen, leuk..
Stuitertje!quote:Op maandag 26 april 2004 15:06 schreef Xiance het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stuitertje!
quote:Op maandag 26 april 2004 15:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, G_E uitlachen, leuk..
Met die vergelijkingen hebben wij ons ook uiterst goed kunnen vermaken nu jah...quote:Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
Wie is het!!! Jeugdsentiment..... heel veel figuurtjes lijken op mensen die ik irl ken
Dat klinkt nog eens als een goed plan...quote:Op maandag 26 april 2004 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Het is bijna einde werktijdJoy Joy!
Lekker films ophalen in de stad, FF-X spelen en pupje knuffelen!
Nou, ik ben eigenlijk niet rascistisch, maar ik vind wel dat je, als je de media ziet de laatste jaren, daarvan wel bijna rascistisch zou WORDEN. Al dat gedoe met jeugdvriminaliteit, moord, doodslag, aanslag, leuke gezellige boeken, kranten (die dan expliciet melden "een ALLOCHTONE jongeman") en moskees. Alsof de media bijna WIL dat je rascistisch wordt.quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral opmerkingen onder lunchtijd...
"ik voed mijn kinderen toch wel enigzins racistisch op, anders gaan ze met de verkeerde mensen om. ik wil niet dat ze met buitenlanders thuis komen"
"eigenlijk moet je een videoband maken over al het slechte nieuws over marrokanen en turken, en zeggen dat dat het jeugdjournaal is"
"op mijn vorige baan ben ik beschuldigd van racisme en ben ik op het matje geroepen"
bla bla bla zeik zeik, ik word er niet goed van. ben ook eerder weggegaan uit de lunch
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ow die heb ik ook nog ergens! Een hele oude versie!quote:Op maandag 26 april 2004 16:43 schreef Timmah het volgende:
Hoi.. ik ben er weer. In mijn tussenuren had ik onverwachts bezoek Is Het Gespeeld! Ik was Bill
![]()
Met zo'n rood en een blauw bord.quote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef Timmah het volgende:
Mijn versie stamt uit 1980
ach, maak je geen zorgen, mijn collega's bij het CallCenter Netwerk waren anders ook behoorlijk racistisch, wat overigens wel invloed heeft gehad op mijn kijk op de wereld. Marrokaanse meisjes die me haarfijn uit konden leggen waren hindoes maar domme wezens waren, ze aanbaden koeien en dat maakte hen allemaal, stuk voor stuk, dom.quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
vooral opmerkingen onder lunchtijd...
eigenlijk verschillen blank en zwart niet eens zoveel van elkaar, aangezien ik behoorlijk wat allochtonen ken die hetzelfde zeggenquote:"ik voed mijn kinderen toch wel enigzins racistisch op, anders gaan ze met de verkeerde mensen om. ik wil niet dat ze met buitenlanders thuis komen"
Ze willen ons zwartmaken als ze over ons praten... beetje in dezelfde straat. De een bagataliseert alles en schiet in de verdediging door een slachtoffer rol in te nemen en zodoende alle kritiek ontkennen. De andere groep maakt van een mug een olifant en erkent bepaalde uitingen toe aan een groep die eigenlijk onder alle groepen te vinden zijn.quote:"eigenlijk moet je een videoband maken over al het slechte nieuws over marrokanen en turken, en zeggen dat dat het jeugdjournaal is"
die heb ik nog nooit gehoord, maar tegenwoordig word heel veel gegooid op discriminatie. Een meisje dat ik ken heeft ook eens een beschuldiging naar haar hoofd gegooid gekregen, de reden waarom was omdat ze een discussie had met een islamitische collega over het geloof. Zij als atheist vond het allemaal maar niets. Wat was het geval een derde had het gesprek opgevangen en voelde zich door het meisje nogal in het kruis gegrepen en was ermee naar de directie gestapt.quote:"op mijn vorige baan ben ik beschuldigd van racisme en ben ik op het matje geroepen"
verstandig, want je ergert je er kapot aan en als je lang naar dat gezever moet luisteren ga je straks nog meedoen met hun denkwijze.quote:bla bla bla zeik zeik, ik word er niet goed van. ben ook eerder weggegaan uit de lunch
Ouder dan jijquote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef Timmah het volgende:
Mijn versie stamt uit 1980
Jaja...quote:Op maandag 26 april 2004 17:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ouder dan jij
Wat neerslachtig en defaitistisch. Zorg dan dat jij niet zo wordt. En waarom zouden de media - of liever de pers - niet creatief zijn?quote:Op maandag 26 april 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ja de media zijn zo sturend.... ik heb er al vaker van gebaald dat ik er dus in principe deel van uitmaak en nog veel meer deel van uit ga maken....Was ik dan maar toch wat creatiefs gaan doen (wat ik dus eigenlijk wilde).
Als er een moord wordt gepleegd waar het motief erewraak is, dan is dat belangrijk om te weten, aangezien het een cultuurgebonden fenomeen is.quote:Op maandag 26 april 2004 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ben eigenlijk niet rascistisch, maar ik vind wel dat je, als je de media ziet de laatste jaren, daarvan wel bijna rascistisch zou WORDEN. Al dat gedoe met jeugdvriminaliteit, moord, doodslag, aanslag, leuke gezellige boeken, kranten (die dan expliciet melden "een ALLOCHTONE jongeman") en moskees. Alsof de media bijna WIL dat je rascistisch wordt.
Oh dat is ook de reden geweest waarom ik doorga, ik laat mij niet sturen, blijf objectief enz.quote:Op maandag 26 april 2004 17:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat neerslachtig. Zorg dan dat jij niet zo wordt. En waarom zouden de media - of liever de pers - niet creatief zijn?
Het grote probleem is dat die berichtgeving over de achtergrond en überhaupt over criminaliteit vaak te eenzijdig naar allochtonen lijkt te gebeuren. Terwijl het me nog maar de vraag lijkt of dat ook terecht is...quote:Op maandag 26 april 2004 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het ligt bij hun motivatie om te ontsporen. Het maakt deel uit van hun beweegredenen.
Goedzoquote:Op maandag 26 april 2004 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh dat is ook de reden geweest waarom ik doorga, ik laat mij niet sturen, blijf objectief enz.
En met creatief bedoel ik mijn keuze om niks te doen met ontwerpen enz (wilde kunstacademie doen).
het is niet panisch, het is een laatste strohalm grijpen om iedere mogelijk discussie stil te leggen. Er is niets zo effectief gebleken om je tegenstander in een discussie of debat uit te schakelen door hem of haar ervan te beschuldigen dat het een racist is. Een aantal jaren geleden werd iedere oppositie zo de mond gesnoerd, kritisch denken of vragen stellen omtrent de situatie waarin multi-cultureel nederland zich bevond werd gelijk bestempeld met racisme en discriminatie. Zodoende viel het debat stil, geen mogelijkheid meer voor een rationele discussie.quote:Op maandag 26 april 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet wel zeggen dat wij als land wel iets te panisch zijn qua discriminatie en rascisme. Je mag onderhand niets meer zeggen of je krijgt het stempeltje "rascist" op je kop gedrukt! En inkt tattoo's op m'n hoofd zijn nou niet mijn ding
Ok, Mee eens. Maar door de berichtgeving ga ik wel steeds meer denken "he, weer zo'n... *vul hier uw allochtone minderheid in*". En dan voel ik mezelf wel een rascist... of is het gewoon realist?quote:Op maandag 26 april 2004 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het ligt bij hun motivatie om te ontsporen. Het maakt deel uit van hun beweegredenen.
Terwijl "ze" *daar ga ik weer, generalisatie) blij zouden moeten zijn in zo'n tolerant land te kunnen wonen als Nederland. Ik denk dat NL helemaaaaaal niet zo slecht is! SOms zelfs iets TE tolerant mijns inziens.quote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
De ultieme dooddoener was gegooid en daarmee was de stilte herwonnen.
Dat is omdat je dan in wezen ook heel even racistisch bent. Maar het grote verschil is dat jij je er van bewust bent en je er, naar ik aanneem, overheen zet en er niet naar handelt.quote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
En als ik dan weer hoor over zo'n geweldig boek dat beschrijft hoe we de homo leuk kunnen gaan laten stage diven vanaf een flat .... dan denk ik "Dammit, als "zij" dit wel kunnen zeggen over "ons" waarom ga IK me dan rascist voelen als ik een keer kutturk zeg?!"Ik heb een beetje een dubbel gevoel.
Dat komt door die discriminatie-vrees. Het wezenlijke onderdeel in de definitie van discriminatie is het ONEIGENLIJK onderscheid maken. Zodra dat onderscheid gerechtvaardigd is, is er niks aan de hand. Maar probeer dat de schreeuwende massa maar eens uit te leggen...quote:Op maandag 26 april 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl "ze" *daar ga ik weer, generalisatie) blij zouden moeten zijn in zo'n tolerant land te kunnen wonen als Nederland. Ik denk dat NL helemaaaaaal niet zo slecht is! SOms zelfs iets TE tolerant mijns inziens.
Of het is een terechte vraag die hij kan stellen. Waarom mogen zij dit soort zaken ongestraft zeggen? Verander het woord homo in moslim of marrokaan en je hebt de poppen aan het dansen. Als je voor homo jood invult dan kun je met open armen de fascistische partij binnenlopen, want dan hebben ze je maar wat graag daar...quote:Op maandag 26 april 2004 17:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is omdat je dan in wezen ook heel even racistisch bent. Maar het grote verschil is dat jij je er van bewust bent en je er, naar ik aanneem, overheen zet en er niet naar handelt.
Er is helemaal niets mis met deze gedachtengang. Je generalisatie is puur oppervlakkig en word door mierenneukers opgepikt die geen weerwoord hebben op de inhoud, want iedereen met drie hersencellen weet dat "ze" niet de figuren zijn die goed meedraaien in de samenleving, maar dat "ze" de figuren zijn die juist niet goed meedraaien in de maatschappij en deze proberen te ondermijnen.quote:Op maandag 26 april 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl "ze" *daar ga ik weer, generalisatie) blij zouden moeten zijn in zo'n tolerant land te kunnen wonen als Nederland. Ik denk dat NL helemaaaaaal niet zo slecht is! SOms zelfs iets TE tolerant mijns inziens.
Blijkbaarquote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
een uur lang stilte...
was hetgeen ik dan zei zo schokkend?
In mijn geval was het woon-werkverkeer en boodschappen doen...quote:Op maandag 26 april 2004 18:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
een uur lang stilte...
was hetgeen ik dan zei zo schokkend?
Ik nog niet. eerst kokenquote:Op maandag 26 april 2004 19:00 schreef Waxxer het volgende:
Maar hai, klaar voor een nieuwe avond!!
En heb je als journalist niet de mogelijkheid om ook in je dagelijks werk creatief te zijn (met taal) als je wilt?quote:Op maandag 26 april 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ja de media zijn zo sturend.... ik heb er al vaker van gebaald dat ik er dus in principe deel van uitmaak en nog veel meer deel van uit ga maken....Was ik dan maar toch wat creatiefs gaan doen (wat ik dus eigenlijk wilde).
Het grote punt is dat er geen "zij" en geen "ons" bestaat. Homo's hebben uitsluitend 1 ding met elkaar gemeen, namelijk dat het mannen/vrouwen zijn die op mensen vallen van hetzelfde geslacht. Islamieten hebben slechts 1 ding gemeen, namelijk dat ze islamitisch zijn, gereformeerden dat ze geformeerd zijn, Turken dat ze Turk zijn, Fransen dat ze Frans zijn, vrouwen dat ze vrouw zijn.quote:Op maandag 26 april 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
En als ik dan weer hoor over zo'n geweldig boek dat beschrijft hoe we de homo leuk kunnen gaan laten stage diven vanaf een flat .... dan denk ik "Dammit, als "zij" dit wel kunnen zeggen over "ons" waarom ga IK me dan rascist voelen als ik een keer kutturk zeg?!"Ik heb een beetje een dubbel gevoel.
Daarom zette ik het ook bewust tussen " "quote:Op maandag 26 april 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het grote punt is dat er geen "zij" en geen "ons" bestaat.
quote:Op maandag 26 april 2004 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
En heb je als journalist niet de mogelijkheid om ook in je dagelijks werk creatief te zijn (met taal) als je wilt?
quote:Op maandag 26 april 2004 17:12 schreef Waxxer het volgende:
En met creatief bedoel ik mijn keuze om niks te doen met ontwerpen enz (wilde kunstacademie doen).
Ja, ik snap ook wel dat jij wel weet dat er geen wij en zij bestaat, alleen die kutmarrokanen snappen dat niet, die vegen iedereen maar op de grote hoop.quote:Op maandag 26 april 2004 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zette ik het ook bewust tussen " "
Misschien helpt het als je gewoon uitschrijft wat je ons duidelijk wil maken.quote:Op maandag 26 april 2004 19:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
[..]
Dat je vragen stelt die al beantwoord zijn? Leek me toch niet zo'n hele moeilijke conclusie, zeker voor een welopgeleide man als jij...quote:Op maandag 26 april 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien helpt het als je gewoon uitschrijft wat je ons duidelijk wil maken..
HOIquote:Op maandag 26 april 2004 19:58 schreef Cazman het volgende:
HALLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |