abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18690021
Hallo Allemaal!!

Voor een project op school moeten we verschillende groepen analyseren, en er uiteindelijk een product voor maken.

Wij hebben als groep Gothic, ik zie ze wel eens lopen op straat, maar wat houd Gothic zijn nou eigenlijk in?

Wat voor bladen lezen ze, waarom kleden ze zich zoals ze zich kleden, wat voor bladen lezen ze en wat voor hobby's hebben ze. Waar komen ze vandaan, wat voor feesten bezoeken ze en wat of wie is hun grote voorbeeld. Hoe kijken ze de wereld in etc etc.

Zijn er mensen die mij dit kunnen vertellen of mij links kunnen geven naar relevante sites? Op google is niet zoheel veel te vinden vandaar. Alvast bedankt!!
  maandag 26 april 2004 @ 11:50:03 #3
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18690069
http://www.google.nl/sear(...)-8&oe=UTF-8&q=gothic

Niet zo heel veel te vinden?

Resultaten 1 - 10 van circa 8,300,000 voor gothic (0.22 seconden)

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18690100
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Ype het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)-8&oe=UTF-8&q=gothic

Niet zo heel veel te vinden?

Resultaten 1 - 10 van circa 8,300,000 voor gothic (0.22 seconden)

Ik zoek meer specifieke informatie dan elk forum waarin het word gothic wordt gebruikt. Ook hoop ik dat gothics hier reageren op mijn oproep, en wil ik graag van hun horen op welke site zíj zitten.
  maandag 26 april 2004 @ 12:15:34 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_18690615
quote:
ik zie ze wel eens lopen op straat
Alsof je het over ongedierte hebt
Vampire Romance O+
pi_18690787
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:48 schreef Krullie het volgende:
Wat voor bladen lezen ze,
Hitkrant
quote:
waarom kleden ze zich zoals ze zich kleden,
Dat is in en evil
quote:
wat voor bladen lezen ze
Weer al?
quote:
en wat voor hobby's hebben ze.
Krassen en snijden
quote:
Waar komen ze vandaan
Uit een donker hol in de aarde

Eerlijk gezegd lijkt me dat dit niet gaat werken
Ik bedoel, neem een hokje 'skaters' bijvoorbeeld, en ga dan eens afvragen welk blad ze lezen
Ja alle skaters lezen natuurlijk hetzelfde blad.
  maandag 26 april 2004 @ 12:25:26 #7
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18690816
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:48 schreef Krullie het volgende:
Hallo Allemaal!!

Voor een project op school moeten we verschillende groepen analyseren, en er uiteindelijk een product voor maken.

Wij hebben als groep Gothic, ik zie ze wel eens lopen op straat, maar wat houd Gothic zijn nou eigenlijk in?

Wat voor bladen lezen ze, waarom kleden ze zich zoals ze zich kleden, wat voor bladen lezen ze en wat voor hobby's hebben ze. Waar komen ze vandaan, wat voor feesten bezoeken ze en wat of wie is hun grote voorbeeld. Hoe kijken ze de wereld in etc etc.

Zijn er mensen die mij dit kunnen vertellen of mij links kunnen geven naar relevante sites? Op google is niet zoheel veel te vinden vandaar. Alvast bedankt!!
Lopen er dan geen gothics bij jou op school??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18692266
Wie bepaald wanneer iemand gothic is. De mensen die dat voor zichzelf bepalen zijn dat natuurlijk niet.

Weet dat ik wel in het groepje geplaats word (zal straks antwoorden). ben het hier niet mee eens. Ik denk dat de mensen die als gothic gezien worden meer mensen zijn die zich nergens iets van aan trekken en naar bepaalde soorten muziek luisteren.
Dus mensen die andere zaken doen dan "normaal" is

voor de antwoorden:
bladen: Krant, Donald Duck
kleding: omdat ik dat lekker vind zitten
hobby: vissen, lezen, computer mishandelen, vissen, zwemmen, vissen.

hoop dat dit niet helpt
At the begining there was nothing. So God said 'apt-get install light'
  maandag 26 april 2004 @ 13:35:06 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18692301
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 26 april 2004 @ 15:37:07 #10
92803 Bela
homo ludens
pi_18695263
Hier heb je wat info
De rest fijn zelf doen. Suc6
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_18695815
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:25 schreef niksan het volgende:

[..]

Lopen er dan geen gothics bij jou op school??
0,0. Helaas.
pi_18695926
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:33 schreef freggell het volgende:
Wie bepaald wanneer iemand gothic is. De mensen die dat voor zichzelf bepalen zijn dat natuurlijk niet.

Weet dat ik wel in het groepje geplaats word (zal straks antwoorden). ben het hier niet mee eens. Ik denk dat de mensen die als gothic gezien worden meer mensen zijn die zich nergens iets van aan trekken en naar bepaalde soorten muziek luisteren.
Dus mensen die andere zaken doen dan "normaal" is

voor de antwoorden:
bladen: Krant, Donald Duck
kleding: omdat ik dat lekker vind zitten
hobby: vissen, lezen, computer mishandelen, vissen, zwemmen, vissen.

hoop dat dit niet helpt
Ik snap dat je het niet leuk vind om in een groepje geplaatst te worden, maar zo werkt de mens nu eenmaal. Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat. Ik vind deze opdracht nu niet echt je van het maar wat moet dat moet. In ieder geval bedankt voor je reactie.
pi_18696064
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef Krullie het volgende:
Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat.
Ha, dan mag jij vertellen wat ik ben! Ben erg benieuwd namelijk.
pi_18696150
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Fokker
pi_18696171
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef tonks het volgende:

[..]

Fokker
Crap
  maandag 26 april 2004 @ 16:12:48 #16
92803 Bela
homo ludens
pi_18696266
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef Krullie het volgende:

[..]

Ik snap dat je het niet leuk vind om in een groepje geplaatst te worden, maar zo werkt de mens nu eenmaal. Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat. Ik vind deze opdracht nu niet echt je van het maar wat moet dat moet. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Een mens is meer dan het etiketje dat een ander hem of haar opplakt. Het etiketje zegt veel over de plakker die het nodig heeft voor de eigen overzichtelijkheid. Of iets zo werkt als jij het vanuit je eigen aanname verklaart blijft gewoon een openstaande vraag. Hooguit kun je met succes volhouden dat een oppervlakkige massa kritiekloos zo'n gewoonte overneemt

Uit medelijden wil ik je wel wat verder op weg helpen.

Peter Matzke und Tobias Seeliger:
Gothic! Die schwarze Musik-Szene in Deutschland aus der Sicht ihrer Macher.
Gothic II – Die internationale Szene aus der Sicht ihrer Macher.

Met deze boekjes ben je aardig op de hoogte als je nog niet genoeg had aan de links die ik in mijn vorige berichtje verstopte.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  maandag 26 april 2004 @ 16:26:37 #17
92803 Bela
homo ludens
pi_18696629
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Sarcastisch.
  maandag 26 april 2004 @ 16:34:43 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18696836
ik raad TS te zoeken op fok! op topics met in de titel "gothic" en naar bijdragen van onze eigen officiele fok-goth: Elegy
[KNE]-Mod
pi_18697109
Not again
Anyway, Dutchgothic message board zitten de "echte", maar daar hebben ze er onderand ook genoeg van eigenlijk. Je mag me best een mailtje met vragen sturen hoor, dan probeer ik ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Ja en Elegy wil je vast wel helpen
pi_18699951
3, 5, 8, the therms of life!
pi_18700422
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
Bij zoekterm: gothic intypen en je krijgt echt alle relevante info
Deze doe ik dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')