Ik zoek meer specifieke informatie dan elk forum waarin het word gothic wordt gebruikt. Ook hoop ik dat gothics hier reageren op mijn oproep, en wil ik graag van hun horen op welke site zíj zitten.quote:Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef Ype het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)-8&oe=UTF-8&q=gothic
Niet zo heel veel te vinden?
Resultaten 1 - 10 van circa 8,300,000 voor gothic (0.22 seconden)
Hitkrantquote:Op maandag 26 april 2004 11:48 schreef Krullie het volgende:
Wat voor bladen lezen ze,
Dat is in en evilquote:waarom kleden ze zich zoals ze zich kleden,
Weer al?quote:wat voor bladen lezen ze
Krassen en snijdenquote:en wat voor hobby's hebben ze.
Uit een donker hol in de aardequote:Waar komen ze vandaan
Lopen er dan geen gothics bij jou op school??quote:Op maandag 26 april 2004 11:48 schreef Krullie het volgende:
Hallo Allemaal!!
Voor een project op school moeten we verschillende groepen analyseren, en er uiteindelijk een product voor maken.
Wij hebben als groep Gothic, ik zie ze wel eens lopen op straat, maar wat houd Gothic zijn nou eigenlijk in?
Wat voor bladen lezen ze, waarom kleden ze zich zoals ze zich kleden, wat voor bladen lezen ze en wat voor hobby's hebben ze. Waar komen ze vandaan, wat voor feesten bezoeken ze en wat of wie is hun grote voorbeeld. Hoe kijken ze de wereld in etc etc.
Zijn er mensen die mij dit kunnen vertellen of mij links kunnen geven naar relevante sites? Op google is niet zoheel veel te vinden vandaar. Alvast bedankt!!
0,0. Helaas.quote:Op maandag 26 april 2004 12:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Lopen er dan geen gothics bij jou op school??
Ik snap dat je het niet leuk vind om in een groepje geplaatst te worden, maar zo werkt de mens nu eenmaal. Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat. Ik vind deze opdracht nu niet echt je van het maar wat moet dat moet. In ieder geval bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 26 april 2004 13:33 schreef freggell het volgende:
Wie bepaald wanneer iemand gothic is. De mensen die dat voor zichzelf bepalen zijn dat natuurlijk niet.
Weet dat ik wel in het groepje geplaats word (zal straks antwoorden). ben het hier niet mee eens. Ik denk dat de mensen die als gothic gezien worden meer mensen zijn die zich nergens iets van aan trekken en naar bepaalde soorten muziek luisteren.
Dus mensen die andere zaken doen dan "normaal" is
voor de antwoorden:
bladen: Krant, Donald Duck
kleding: omdat ik dat lekker vind zitten
hobby: vissen, lezen, computer mishandelen, vissen, zwemmen, vissen.
hoop dat dit niet helpt
Ha, dan mag jij vertellen wat ik ben! Ben erg benieuwd namelijk.quote:Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef Krullie het volgende:
Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat.
Fokkerquote:Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ha, dan mag jij vertellen wat ik ben! Ben erg benieuwd namelijk.
Een mens is meer dan het etiketje dat een ander hem of haar opplakt. Het etiketje zegt veel over de plakker die het nodig heeft voor de eigen overzichtelijkheid. Of iets zo werkt als jij het vanuit je eigen aanname verklaart blijft gewoon een openstaande vraag. Hooguit kun je met succes volhouden dat een oppervlakkige massa kritiekloos zo'n gewoonte overneemtquote:Op maandag 26 april 2004 15:59 schreef Krullie het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet leuk vind om in een groepje geplaatst te worden, maar zo werkt de mens nu eenmaal. Je bent nu eenmaal kakker, gabber, student, bejaarde, alto of weet ik veel wat. Ik vind deze opdracht nu niet echt je van het maar wat moet dat moet. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Sarcastisch.quote:Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ha, dan mag jij vertellen wat ik ben! Ben erg benieuwd namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |