Nou, niet erg, maar een beetje vreemd aangezien je net aan hebt gegeven dat je eetlust een beetje was verpest. Maar als je zin hebt in een biertje en je kunt dat daar goed los van zien, dan is er niets vreemds aan zegmaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:36 schreef Malawi het volgende:
ik heb zin in een biertje. Is dat erg?
Mijn afbeelding wekt bierlust op (ik denk dat men het graag wil vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, niet erg, maar een beetje vreemd aangezien je net aan hebt gegeven dat je eetlust een beetje was verpest. Maar als je zin hebt in een biertje en je kunt dat daar goed los van zien, dan is er niets vreemds aan zegmaar.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:44 schreef Vork het volgende:
Dus met andere woorden, waar had ik het eigenlijk over?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]bier is altijd goed !
Je vergeet gewoon hopquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:47 schreef Malawi het volgende:
Vorkje, laiverd! Biertjes kun je altijd drinken. Of je ziek, zwak of misselijk bent.
Dat zit nl. zo: Biertjes worden van (o.a.) gerst en natuurlijk bronwater gemaakt.
En gerst is goed je. En natuurlijk bronwater ook. En het is lekker. En sommige mensen zeggen dat er alcohol in bier zit.... *proest* daar is natuurlijk helegaar niets van waar.
Ja toch !quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, in mijn biertjes zit altijd wel alcohol. In sommige zelfs meer dan in anderen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:47 schreef Malawi het volgende:
Vorkje, laiverd! Biertjes kun je altijd drinken. Of je ziek, zwak of misselijk bent.
Dat zit nl. zo: Biertjes worden van (o.a.) gerst en natuurlijk bronwater gemaakt.
En gerst is goed je. En natuurlijk bronwater ook. En het is lekker. En sommige mensen zeggen dat er alcohol in bier zit.... *proest* daar is natuurlijk helegaar niets van waar.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, in mijn biertjes zit altijd wel alcohol. In sommige zelfs meer dan in anderen!
ik zei toch ook o.a.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je vergeet gewoon hop
Niet liegen... da's niet liev...quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, in mijn biertjes zit altijd wel alcohol. In sommige zelfs meer dan in anderen!
ik zag het ja sorry !quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:58 schreef Malawi het volgende:
[..]
ik zei toch ook o.a.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:00 schreef Malawi het volgende:
Niet liegen... da's niet liev...
t was iets met aardbeien geloof ik ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]Ik lieg niet! Waarover lieg ik eigenlijk niet?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:48 schreef Cynic het volgende:
Jah, bier...
Hoiquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:50 schreef Malawi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi![]()
Brommers kiek'n?
toch altijd nog een stuk charmanter dan " kiek'n of 'e past"quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi![]()
Brommers kiek'n?
ik hoef geen restectp van een hamsterquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:01 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
strakke actie![]()
respect man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |