quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:40 schreef Vork het volgende:
Zonder bier ben ik maar saai he. Dodelijk saai zelfs.
quote:Maar sommige mensenbeetles kunnen maar beter voortaan geen bier meer drinken nee.
oh sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:46 schreef Malawi het volgende:Zeg! Ga jij es ff iemand anders beledigen!
![]()
grmblgrmblmokmokmauw een beetje mijn idool zitten te beledigen grmblmokmauwmokgrmbl
Ja algemeen bekend, als in bij iedereen behalve de Blonde Hollandsche Woudkever zelf...quote:
Je zou denken dat het algemeen bekend is, dat de Blonde Hollansche Woudkever allergisch is voor gerst.
Ik blijf nooit lang kwaad. En zeker niet op Vquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:49 schreef Vork het volgende:
oh sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd
quote:Ja algemeen bekend, als in bij iedereen behalve de Blonde Hollandsche Woudkever zelf...
Gelukkig maar, want dan wordt ik dat ook niet en zeker niet op mijn fansquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:52 schreef Malawi het volgende:
Ik blijf nooit lang kwaad. En zeker niet op Vrk.
Jammer dat hij ook altijd vergeet dat hij een kortetermijn geheugen heeft en dit ervoor zou kunnen zorgen dat hij bepaalde belangrijke dingen niet weet te onthouden zodat hij daar eventueel nog rekening mee zou kunnen houden. Of hèh, waar had ik het ookalweer over?quote:Maar dat komt omdat de Blonde Hollandsche Woudkever net een goudvis is. Qua (kortetermijn)geheugen.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:57 schreef Vork het volgende:
Jammer dat hij ook altijd vergeet dat hij een kortetermijn geheugen heeft en dit ervoor zou kunnen zorgen dat hij bepaalde belangrijke dingen niet weet te onthouden zodat hij daar eventueel nog rekening mee zou kunnen houden. Of hèh, waar had ik het ookalweer over?
Iets slims. Geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Wie, watvoor slims?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:13 schreef Malawi het volgende:
Iets slims. Geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:40 schreef Vork het volgende:
Zonder bier ben ik maar saai he. Dodelijk saai zelfs.
Maar sommige mensenbeetles kunnen maar beter voortaan geen bier meer drinken nee.
het is ook bekend dat ik een donkere overijsselse boskever ben !quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:46 schreef Malawi het volgende:
[..]
Je zou denken dat het algemeen bekend is, dat de Blonde Hollansche Woudkever allergisch is voor gerst.
*giechel* Dat denk jij maar, skatje!quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is ook bekend dat ik een donkere overijsselse boskever ben !
quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:57 schreef Vork het volgende:
Jammer dat hij ook altijd vergeet dat hij een kortetermijn geheugen heeft en dit ervoor zou kunnen zorgen dat hij bepaalde belangrijke dingen niet weet te onthouden zodat hij daar eventueel nog rekening mee zou kunnen houden. Of hèh, waar had ik het ookalweer over?
vast !quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:20 schreef Malawi het volgende:
[..]
*giechel* Dat denk jij maar, skatje!
sorry ik verklein hem wel iets !quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:24 schreef Vork het volgende:
Tot zover mijn eetlust
hmmmmquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:27 schreef Vork het volgende:
En tot zover dus nogsteeds onze eetlust.
Je wil hier toch niet mee suggereren dat ik op dieet moet ofzo he?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmmm
als het goed werk kun je dit topic als dieet gebruiken
nee hoor !!quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Je wil hier toch niet mee suggereren dat ik op dieet moet ofzo he?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:30 schreef Malawi het volgende:
Ik durf niet te klikken....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:36 schreef Malawi het volgende:
ik heb zin in een biertje. Is dat erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |