Het ergste was dat die spoorwegagent dacht dat BB daar had staan pissen...quote:Op maandag 26 april 2004 10:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Wildkotsen.
gal is ook verdomd geelquote:Op maandag 26 april 2004 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het ergste was dat die spoorwegagent dacht dat BB daar had staan pissen...
Kotste hij zo erg vloeibaar en zonder stukjes dan?quote:Op maandag 26 april 2004 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
Het ergste was dat die spoorwegagent dacht dat BB daar had staan pissen...
Jah, eigenlijk toen ik goed keek (voor zover ik dat nog kon) vond ik ook wel dat die agent een punt had... Het enige wat verraadde dat het kots was, was het lichte schuimkraagje halverwege...quote:Op maandag 26 april 2004 10:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Kotste hij zo erg vloeibaar en zonder stukjes dan?
jep puur gal op dat tijdstipquote:Op maandag 26 april 2004 10:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Kotste hij zo erg vloeibaar en zonder stukjes dan?
Wastedquote:Op maandag 26 april 2004 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jep puur gal op dat tijdstip
30¤ diverse drankjes, dus msschien ook nog cola enzo, wat een mietjequote:Op maandag 26 april 2004 12:01 schreef kooba het volgende:
Slechts 2 halve liters en 30 euro drank en je ligt kotsend op straat
Met jou ga ik iig nergens bier drinken
En waarschijnlijk ook nog in de stad ergens waar het al sowieso dubbel zo duur is als in een dorpskroegje ofzo, dus laten we zeggen dattie 10 pilsjes op heeft en 2 halve liters en wat colaquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef ooge het volgende:
[..]
30¤ diverse drankjes, dus msschien ook nog cola enzo, wat een mietje![]()
idd veel heb ik niet gehad ... beetje verkeerd gevallenquote:Op maandag 26 april 2004 12:22 schreef ooge het volgende:
[..]
30¤ diverse drankjes, dus msschien ook nog cola enzo, wat een mietje![]()
Dat ook ! maar dan nogquote:Op maandag 26 april 2004 12:28 schreef Vork het volgende:
Misschien hebben andere gulle mensen wel een hoop bier voor z'n neus gezet.
quote:Op maandag 26 april 2004 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
of ze hebben stiekem oranjeboom voor 'm gehaald!
zou wel veel verklarenquote:Op maandag 26 april 2004 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
!
idd maar wat voor bier hadden ze eigenlijk bij dat gat in de muur ?quote:Op maandag 26 april 2004 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zou wel veel verklaren
heinekenquote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd maar wat voor bier hadden ze eigenlijk bij dat gat in de muur ?
quote:Op maandag 26 april 2004 12:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heineken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |